Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Хелп деск

Какво е хелп деск?

Хелп деск е част от библиотеката за инфраструктурата на информационните технологии ( англ.ез. ITIL). 

Това е отдел в рамките на бизнес, с фокус върху обслужването на клиенти и крайни потребители. Той предоставя информация на потребителите за продукти или услуги, които са купили. Предлага също така обслужване, когато потребителите се сблъскват с проблеми или се нуждаят от помощ.

Бизнесите използват хелп деск за да обслужват техните клиенти по различни канали. Те могат да включват кол центрове, уебсайтове, чат на живо, социални медии или имейл.

Хелп деск агентите обслужват клиентите със софтуер, познат като хелп деск софтуер. Понастоящем, когато някой се отнесе към хелп деска, той се отнася към тикетинг системата или хелп деск софтуера.

Молим да вземете под внимание, че все път когато споменаваме в тази статия хелп деск, ние споменаваме хелп деск софтуер.

От какво се състои хелп деска?

Типичният хелп деск може да изпълнява няколко функции, които помагат на представителите клиентско обслужване да съдействат на клиентите.

Всеки хелп деск е различен по своята същност, хелп дескът е тикетинг система. Той се свързва с канали за комуникация (като имейл, социални медии, чат на живо и т.н.) и вмъква всички входящи съобщения в една единствена кутия.

От там, агентите клиентско обслужване могат да преглеждат и да отговарят на тикети. Те също така могат да се възползват от други характеристики за да подобрят тяхната услуга.

Други хелп деск характеристики включват автоматизация, анализи на данни и отчитане. Повечето хелп деск решения имат вградени CRM системи, тагове и отдели. Някои хелп деск решения могат също така да предоставят разширени характеристики като бази знание, чат на живо или виртуален кол център.

Хелп деск
Характеристики за видео обаждане на LiveAgent

Повечето хелп деск решения интегрират също така приложения на трети страни (процесори за плащания, софтуер за управление на проекти и други) за да се гарантира максимална ефективност.

Кой използва хелп деск?

Хелп дескът се използва най- вече от данъчно задължени лица (business to business или „B2B“) и доставки до крайния потребител (business to consumer или „B2C“), както и от операции от едно лице. Те се използват сред всички индустрии включително недвижими имоти, софтуер като услуга (SaaS), туризъм, електронна търговия и много повече.

Хелп дескът се управлява от представители на клиентско обслужване от различни отдели (клиентско обслужване, техническо обслужване, маркетинг или продажби) в рамките на един бизнес. Той се използва от системни администратори, които разпределят задачи, контролират качеството на работа и преглеждат отчети. Агентите използват основно хелп деска за да отговарят на клиентски запитвания.

Хелп деск

Много често, един единствен тикет преминава през много отдели в рамките на един хелп деск. Например, запитване за продажба може да бъде насочено към техническия отдел, ако потенциален клиент прави запитване за пътната карта на продукт.

Клиентите, които комуникират с бизнесите са също хелп деск потребители, Когато клиентите се свържат с Вас чрез клиентски портал, те изпращат тикети на хелп деска. Клиентите също изпращат запитвания на хелп деска чрез други комуникационни канали, в случай че са свързани към хелп деска.

Какви проблеми трябва да разрешава хелп деска?

Компаниите, които използват хелп деск, често полагат усилия да подобрят тяхното клиентско обслужване. Те искат да подобрят времето за отговори, да подобрят запазването на клиентите, ангажимента, и удовлетворението.

Хелп дескът елиминира:

Загубените, неотговорените и забравените тикети

Ако даден бизнес е без хелп деск система и разчита само на ръчната проверка на имейли и акаунти в социалните медии, някои запитвания ще се изплъзнат през пукнатините.

Хелп деск системата гарантира, че всички коментари и съобщения, изпратени на Вашите акаунти биват вмъкнати във Вашата хелп деск система. Те Ви известяват за всеки нов тикет, който Вие е разпределен и на който трябва да бъде отговорено.

Хелп деск

Забавени отговори на тикети

Всеки бизнес притежава специализиран клиентски представител, който отговаря на тикети. Но все пак, ако това лице излезе във ваканция или е затрупано с други задачи, то ще забави отговорите на тикетите на много от клиентите.

Хелп дескът елиминира този проблем, защото той вмъква всички тикети в споделена входяща кутия. До входящата кутия могат да имат достъп всички представители на клиентското обслужване във Вашия екип. В резултат на това, Вашите представители клиентско обслужване могат безпроблемно да си предават тикетите — единият представител може да започне там откъдето се спрял другия.

Хелп деск
Универсална входяща кутия/ тикетинг табло

Липса на отговорност

Хелп дескът може да разпределя собственост както автоматично, така и ръчно. Тъй като всеки тикет бива разпределен на определения представител, то няма място за неразбирателство или грешки. Всеки представител обслужване знае, който точно билет е необходимо да разреши.

Хелп дескът гарантира също така, че агентите отговарят на изискванията на споразумението за ниво на обслужване спрямо VIP клиентите. Разширените характеристики като бутон “За разрешаване” управляват рутинните проверки на фона на системата. Ако се забележат тикети от VIP клиенти, бутонът “За разрешаване” уведомява агентите, така че те могат да отговорят навреме.

Клиентско неудолетворение

Хелп деск подобрява клиентското удовлетворение, защото елиминира дългосрочното разрешаване на тикети. Той също така подобрява нивото на обслужване, което получават клиентите.

Хелп деск е принципно интегриран с CRM системи или има вградена система за управление на връзките с потребители (CRM). CRM предоставя на представителите по обслужването необходимата информация за подаването на начетени и персонализирани отговори на клиентските запитвания.

Изоставяне на количката за пазаруване

Хелп деск системата намалява ставката на изоставените колички за пазаруване. Когато клиентите пазаруват, те се сблъскват с въпроси за продукти, доставки и т.н.

Ако клиентът не може да открие исканата информация на Вашия сайт, той е склонен да потърси алтернатива. Въпреки това, когато клиентът има достъп до чат на живо, той може да получи помощ в реално време.

Липса на разговор

Функцията за хелп деск чат на живо може да помогне на Вашите клиенти да променят своето мнение, когато стане въпрос за правенето на покупки. Поканите за проактивен чат, които канят купувачите да чатят са страхотни за подобряване на ставките на разговора.

Можете стратегически да ги позиционирате на различни URL на Вашия уебсайт, като страницата с цените или най- често задаваните въпроси.

Предимства от употребата на хелп деск

Употребата на хелп деск е от предимство за всеки един бизнес. Ето какво можете да очаквате да се случи, след като започнете да използвате добра система за хелп деск.

Повишена удовлетвореност на клиентите

Клиентското удовлетворение е свързано с продажби, доходи, клиентски ангажимент и запазване на клиентите. Защо? Защото, когато клиентите са доволни от продуктите и услугите, те имат причина да продължават да правят бизнес с Вас.

Great customer service doesn't mean that the customer is always right, it means that the customer is always honored.

Chris LoCurto - Leadership and business coach

Подобрен ангажимент

Употребата на хелп деск подобрява клиентския ангажимент, защото улеснява общуването с клиентите. Интеграциите в социалните медии дава възможността на клиентите да взаимодействат с клиентите от хелп деск таблата.

Могат да създават публикации в социалните медии, да отговарят на коментари на клиентите и на лични съобщения. Агентите могат да следят също така специфични ключови думи за да видят, какво е казано за техния онлайн бизнес.

Това им позволява да достигнат до клиентите, когато е необходимо. Например, ако клиентът има отрицателно преживяване с Вашата услуга, Вашите агенти могат бързо да направят допълнения, преди ситуацията да излезе от контрол.

Подобрено запазване на клиентите

Запазването на клиентите означава да запазите Вашите клиенти лоялни към марката. Как можете да го направите? Това е най- лесният начин да намалите клиентските усилия.

Хелп деск намалява клиентското усилие, защото позволява на клиентите да се свържат с Вашия бизнес от всеки един канал, който искат. По същество, не е необходимо Вашите клиенти да полагат неимоверни усилия за да открият начин да се свържат с Вас и да получат отговор.

Повишение на продажбите/доходите

Според Forbes, бизнесите, които преместят техния фокус върху подобрението на клиентската услуга, подобряват продажбите.

Хелп деск увеличава продажбите и доходите, защото подобрява клиентската услуга и клиентското удовлетворение. Клиентите обичат да се отнасят към тях като ценни клиенти. Няма по- добър начин да се направи това освен със светкавични, персонализирани и начетени отговори на техните въпроси.

Без значение, кой канал използват клиентите, преживяването от услугата трябва да е безпроблемно.

Подобрена ефективност на служителите

Системата за хелп деск може да бъдат използвани за досадни и повтарящи се задачи. Като се автоматизират задачите , Вашите агенти могат да се концентрират върху по- комплексни задачи и да спестят до 15 часа всяка седмица.

Например, хелп деск може да изпраща автоматични имейли за клиентско обслужване след всяко едно взаимодействие с клиент. Хелп деск системата може да извършва други автоматизирани задачи. За да спестят време, агентите може да използват консервирани съобщения или масивни действия.

Хелп деск системата подобрява също така продуктивността на агента, защото той се разсейва по- малко. Тъй като не се налага агентите да наблюдават множество устройства и акаунти, шансовете за разсейване са минимални.

Хелп деск
Instagram тикет отговор от табло

Наред с това, не се налага агентите да се се свързват с техните колеги, когато се нуждаят от помощ, чрез приложения от трети страни заради разширените вътрешни хелп деск чатове и обаждания за обслужване. Тези характеристики спестяват на вашите клиенти много време. Без него, агентите ще губят време да отварят приложения на трети страни и да търсят техните данни за вписване.

С разширения хелп деск софтуер като LiveAgent, всичко е достъпно от едно табло. Това подобрява съвместната производителност и се превръща в страхотна алтернатива на Gmail и Outlook.

Намалява стреса и прегряването

Агентите за клиентско обслужване ценят хелп деск, защото предпазва от прегряването и намалява стреса. Хелп деск съхранява цялата важна клиентска информация (информация за контакт, покупки, запитвания). Когато агент получи запитване, той може да разгледа информацията и да предостави информиран отговор. Може също така да редактира клиентска информация в движение и да си води вътрешни бележки.

Това е страхотно, защото агентите не е необходимо да помнят тази минута относно всяко клиентско взаимодействие за да предоставят добра услуга.

Хелп дескът се състои от споделена пощенска кутия, която е достъпна от всички агенти по обслужването. Това позволява на агентите да разрешават едновременно тикети, Ако един агент “заседне”, то друг може да поеме. В този ред на мисли, агентите могат да чатят или да се обаждат в рамките на софтуера и взаимно да се съветват.

Разширеният хелп деск притежава характеристики за игровизация, които позволяват превенция от прегаряне и стрес. Игровизацията превръща клиентското обслужване в игра, стимулира с времето агентите с нива, баджове и награди.

Хелп деск
Примери за игровизация на рангове

Агентите могат да се състезават като лица или екипи (отдели) и да генерират седмични отчети. Това благоприятства здравословната конкуренция и подобрява в същото време продуктивността.

Благодарение на тези характеристики, агентите могат да споделят общи отговорности и цели. Те няма да се чувстват самотни или претрупани с входящи клиентски запитвания.

Дава обширен преглед на Вашето клиентско обслужване

Хелп деск Ви дава цялостен преглед на Вашето клиентско обслужване. С вградените анализи на данни и отчитане на характеристики, можете да преглеждате употребата на статистиките и да наблюдавате услугата, която получават Вашите клиенти.

По същество, отчитането на характеристики Ви позволява да определите областите за подобрение. Например, ако видите, че повечето от Вашите запитвания идват от чата на живо, то тогава можете да преразпределите повече агенти към обслужването с чат на живо. Това ще Ви даде оптимални резултати.

табло за отчитане на liveagent
Табло на LiveAgent за отчитане и анализи

Спестява пари

Елиминира излишните инструменти

Използването на разширена хелп деск система може да Ви спести една камара пари. В общ план, бизнесите съчетават и комбинират различни инструменти за да имат достъп до всички функции, от които ежедневно се нуждаят.

Например, може да използват един инструмент за социално слушане, един за чат на живо и друг за вътрешна комуникация. Въпреки това, употребата на множество инструменти може да стане доста скъпа, с обратен ефект и по- малко безопасна.

Имайки инструмент за хелп деск всичко в едно може да се окаже по- икономично за Вашия бизнес, като е доказано също така, че е по- ефективно.

Агентите няма да губят време да се вписват и отписват от различните инструменти. Още повече, те няма да се разсейват, когато наблюдават различните платформи. Например, като използват хелп деск софтуер, агентите няма да се разсейват от известия във Facebook или Instagram.

Като използвате множество инструменти, които споделят данни за вписване на различни лица, има риск за Вас да бъдете хакнати и да изтекат данни. Това може да бъде пагубно за Вашия бизнес по отношение на доверието и доходите. Като такова, употребата на един единствен инструмент за хелп деск е идеалното решение. Няма да бъде необходимо Вашите агенти да запомнят повече от една парола и потребителско име.

Не на последно място, работата с хелп деск софтуер с множество канали Ви позволява да свършите повече работа. Спестяване на време на Вашите агенти е едно от най- добрите неща, които можете да направите за да намалите разходите.

Придобиване спрямо разходи за задържане

Хелп деск подобрява клиентската услуга, ангажимент и лоялност, а по този начин разходите за придобиване остават ниски. Всъщност, добрият хелп деск притежава потенциала да Ви спестява всеки месец хиляди долари за маркетинг.

Отчитайки факта, че придобиването на клиенти е 5-25 пъти по- скъпо отколкото запазването на клиенти, това не е безсмислена дейност. Употребата на хелп деск софтуер за предоставянето на отлична клиентска услуга е най- добрият начин за запазване на клиентите и по този начин да останат лоялни на марката.

Практически случаи за употреба на хелп деск

Подобряване на клиентското обслужване…

Чрез организация на тикети и мениджмънт

Повечето бизнеси започват да използват хелп деск с надеждата да подобрят тяхната клиентска услуга. Защо? Тикет мениджмънтът е лесен и клиентите имат повече канали, по които да се свързват.

Разширените хелп деск характеристики организират тикетите според тяхната важност, споразумение за ниво на обслужване или времето за получаване. По този начин, всеки агент знае, върху кой тикет да постави фокуса и да разреши първо.

Всеки един тикет е разпределен към най-добре оборудвания агент, по този начин отговорностите и разпределението стават лесни за проследяване.

Както тикет отговорностите, така и тикет организацията спомагат за подобрение на клиентското преживяване, тъй като елиминират объркването или престоя, когато стане въпрос за разрешаване на тикети.

И повече опции за контакт!

Различните клиенти имат различни предпочитания, когато стане въпрос да се свържат с клиентското обслужване. Не всички клиенти обичат да пишат имейли и не всички клиенти обичат да говорят по телефона. Решението?

Хелп деск с омниканал. Той може да бъде използван от различните видове клиенти! Колкото повече канали се поддържат, толкова по- добре. В общ план, хелп дескът с омниканал съдържа вграден кол център, уиджет за локален чат на живо, поддържа интеграции за социални медии, както и имейл тикетинг.

По разширените хелп деск решения предоставят също така база знания и интеграции за клиентски портал.

Увеличаване на скоростта на отговаряне

Клиентите са нетърпеливи и искат техните проблеми да бъдат разрешени възможно най- бързо. Средният клиент очаква първоначалния отговор на своите запитвания на:

  • Социалните медии в рамките на 1 час
  • Чат на живо в рамките на 2 минути и 40 секунди
  • Кол център в рамките 20 секунди и 5 минути
  • Имейл в рамките на 15 минути до 1 час
Хелп деск
Чат на живо

Ако разчитате на личното наблюдение на устройства и акаунти, то ще имате проблеми. Достигането на тези скорости на отговор е почти невъзможно без хелп деск, който ще Ви известява всеки път, когато получите ново запитване.

Не сте убедени? Разгледайте практическия случай на Мартинус, в който подобрихме времето за отговор с 26%.

Намаляване на товарите на билетите

Хелп деск намалява обемите на тикетите с опцията за самообслужване. Опциите за самообслужване са също познати като база знания и клиентски портали.  Те са достъпни 24/7, 365, дори и през почивните дни и извън работното време.  Базите знания съдържат статии с инструкции, най- често задавани въпроси, форуми и полета с предложения.

Ако клиентът не може да открие това, от което се нуждае в рамките на секцията за самообслужване, той може да изпрати тикет в рамките на клиентския портал и дори да проследи своя статус за разрешаване.

Хелп деск
База знания

Това не само намалява тикет товарите, но увеличава също така и клиентското удовлетворения. Много клиенти предпочитат опциите за самообслужване в комуникацията в реално време.

В действителност, над 64% от клиентите предпочитат да намерят отговор на техните въпроси без да се свържат с клиентското обслужване. По този начин, предоставянето на този тип услуга подобрява клиентското удовлетворение и на свой ред, продажбите.

Това намалява също така оперативните разходи, тъй като няма да се налага агентите да разрешават допълнителни тикети, които могат да бъдат разрешени като просто разгледат най-често задаваните въпроси.

Как да изберем хелп деск

Отбележете си Вашите изисквания

Ако обмисляте сдобиването с хелп деск, много е важно да обмислите, за какво искате да Ви послужи. Някои бизнеси желаят хелп деск за своите функции за тикет мениджмънт. Други искат по- разширени характеристики като автоматизация, чат на живо, анализ на данни и т.н.

Следователно, първата стъпка е да си запишете Вашите изисквания.

Проучване

След като един път сте си ги записали, то тогава е време да направите някои проучвания. Препоръчваме Ви да сравните различните хелп деск системи на базата на функциите, лесната им употреба и цена. Можете да направите това чрез уважавани портали за рецензии като G2, Trustpilot, Capterra, GetApp, и Software Advice.

Преглеждайки клиентски отзиви на тези портали за рецензии може да Ви помогне да изберете правилния хелп деск за Вас.

Регистрирайте се за безплатен пробен период

Щом веднъж добиете добра представа, кой хелп деск искате да опитате, регистрирайте се за безплатния пробен период. След като Вашия безплатен пробен период изтече, опитайте възможно най-много функции. Експериментирайте с различните характеристики и свържете Вашия имейл, телефонен номер и социални акаунти.

Ако Вашият безплатен пробен период изтече, преди да сте получили шанса да промените своето мнение, заявете удължаване на безплатния пробен период. Повечето бизнеси ще се радват за го удължат, с надеждата да Ви превърнат в клиент.

Заявете демо версия

След като вече един път сте взели решение, кой хелп деск искате да ползвате, време е да се свържете с бизнеса. Свържете се с бизнеса за да изискате демо версия и си отбележете, колко гладък е целият процес за резервация. В състояние ли са и желаят представителите по продажбите да Ви дадат възможно най- скоро демо версия? Бързо ли отговарят на въпросите, които са възможни от Ваша страна?

Важно е да сте си отбелязали тези неща, тъй като взаимодействате с бизнеси. Те могат да Ви дадат обща представа, какво ще бъде клиентското обслужване от страната на клиент, който си плаща. Ако видите, че целият процес за резервация не е добър (свързването с бизнесите е трудно, постоянно изчаквате при обажданията, представителите за продажбите не са в състояние да Ви предразположат), то тогава трябва да потърсите алтернатива.

Подгответе въпроси

След като вече сте резервирали демо версия, време е да подготвите списък с въпроси, които бихте могли да имате към представителите по продажбите. Също така трябва да подготвите и списък с проблеми, които желаете да разрешите с помощта на хелп деск системата.

Създаването на списък с въпроси и изисквания, познат още като искане за представяне на предложение, ще Ви помогне да изберете правилния хелп деск доставчик.

След като демо версията е факт, можете да зададете всички въпроси, които са важни за Вас и вижте как представителите продажби ще отговорят на тях.

Можете да помолите представителите продажби да Ви покажат, как различните бизнеси са се справили с подобни на Вашите проблеми, като използват системата за хелп деск. Ако сте доволни от това, което виждате и чувате, време е да преминете към следващата стъпка.

Въпреки това цените на повечето SaaS (софтуер като услуга) са на месечна основа, никого няма да го заболи, ако попитате за намаление. Понякога бизнесите са в състояние да се прежалят с безплатни места за агенти или да Ви дадат кредит малко по- нататък за сметка на рецензия на сайта за прегледи. След като един път сте водили преговори, единственото нещо което трябва да направите е да платите и да започнете.

Service desk Хелп деск софтуер Тикетинг софтуер Тикетинг мениджмънт База знания Тикет Мениджмънт връзки с клиентите (CRM) Агент Софтуер за чат на живо Клиентски портал

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the #1 rated and most reviewed helpdesk software for small and medium sized businesses.

Free Trial

Често задавани въпроси

Какво е хелп деск?

Хелп дескът е инструмент, който поддържа организацията на комуникация с клиентите. Благодарение на това, Вашата компания може да отговори на нуждите на клиентите по- бързо и по- ефективно. Това позволява да се гарантира на клиентите възможно най- доброто преживяване.

Хелп дескът офлайн или онлайн е?

Хелп дескът е онлайн помощ. Тук, клиентът получава отговор по Интернет от агента. Въпреки това е възможно за хелп деска да работи също така по телефона. Най- доброто възможно решение е да се използва софтуер, който комбинира тези функции и позволява на клиентите да комуникират по различни начини.

Можете ли да добавите хелп деск на LiveAgent?

На LiveAgent, имате опцията да имате хелп деск, като част от Вашето клиентско обслужване. Тази опция Ви позволява да подобрите клиентското обслужване, така че клиентите да могат да получат помощ по бърз и ефикасен начин.

Каква е разликата между хелп деск и бюро обслужване?

Хелп дескът се фокусира върху решаването на запитвания и проблеми, които клиентът има с определени продукти или услуги. Бюрото по обслужване разрешава проблеми и помага при искания за информация (като например, как да направя Х?) и при искания за услуга (запитвания за нови услуги.)

Какво е IT хелп деск?

IT хелп дескът е отдел в рамките на организация, който е отговорен за отговорите на техническите запитвания на своите потребители. Въпросите и техните отговори се получават обикновено през социалните медии, имейл, телефон, уебсайт, формуляри за контакт или чат на живо.

 

Как да изпращате тикети на хелп деск?

Тикетите автоматично биват вмъкнати в хелп деска без значение от комуникационния канал, който използвате. Ако искате да се свържете с бизнес през неговия хелп деск, можете да го направите като се свържете с него по имейл, чат на живо, клиентски портал, телефонно обаждане или дори социални медии.

Как да използвате хелп деск?

Първата стъпка при употребата на хелп деск система е да свържете Вашите комуникационни канали. От там, всички входящи запитвания могат да бъдат вмъкнати в рамките на Вашия хелп деск под формата на тикети. Можете да започнете веднага да отговаряте на всяко запитване от Вашето табло. 

 

Какво прави лице, което се занимава с хелп деск?

Хелп деск агентът разрешава клиентките запитвания. Той може да разговаря с клиентите по телефона или чрез чат на живо. Хелп деск агентите могат също така да отговарят на имейли или съобщения в социалните медии. Тяхната основна цел е да помагат на клиентите да получат точната информация, която им е необходима или да им предоставят решение за оправяне на проблема. 

Как мога да подобря моето хелп деск обслужване?

Ако желаете са подобрите Вашето хелп деск обслужване е нужно да се концентрирате върху персонализацията. Направете така, че всеки клиент да се чувства ценен. Обаждайте им се по име и се запознайте, какви проблеми се опитват да разрешат последния път, когато са се свързали с Вас. Фокусът трябва да падне върху активното слушане и повтаряйте това, което клиентът Ви е казал, за да си гарантирате, че сте го разбрали. Предлагайте творчески решения на техните проблеми и полагайте допълнителни усилия.

Какво трябва да знам за хелп деск паботната позиция?

Необходимо е, хелп деск агентът да притежава страхотни комуникационни умения, както писмени, така и устни. Нужно е да бъде активен в слушането и да е в състояние да извършва по няколко задачи наведнъж. Хелп деск агентите трябва да могат да пишат 60-75 думи на минути и много често се изисква от тях да владеят няколко езика. Хелп деск агентите трябва също така да знаят всички подробности за продукта, който продават, както и вътрешните процедури на компанията. 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо