Какво е хелп деск портал?
Хелп дескът или техническо обслужване е информационна и комуникационна система, чийто фокус пада основно върху внедряването на информационната технология (компютър, софтуер продукти и т.н.).Приоритетната му роля е да служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга.
Внедряването на хелп деск системите варира в зависимост от изискванията на компанията. Най- често използваните форми включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване.
Frequently Asked Questions
Какво е хелп деск портал?
Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на техните въпроси за продукти и услуги и също така, кога клиентското обслужване е офлайн. Благодарение на това, те могат да открият отговори на належащи въпроси без помощта на агенти .
Предоставя ли LiveAgent хелп деск портал?
LiveAgent предлага хелп деск портал. С него, услугата за клиентското обслужване може да бъде предоставена , дори и когато агентите са офлайн. Можете да персонализирате портала според нуждите на Вашата компания и нуждите на клиентите.
Предоставя ли LiveAgent безплатен хелп деск портал?
Да, LiveAgent предлага възможността за създаването на хелп деск портал. Той е вграден в LiveAgent системата и е лесен за употреба. Нужно е само да кликнете върху "база знания" и да започнете създаването. Можете да изберете да създадете категории, статии, форуми. Имате също така опцията за добавянето на уиджет за търсене и бутон за обратна връзка.
Expert note
Хелп деск порталът предоставя възможност на клиентите да открият отговори на въпроси за продукти и услуги без помощта на агенти, когато клиентското обслужване е офлайн.
