Хелп деск портал

Какво е хелп деск портал?

Хелп дескът или техническо обслужване е информационна и комуникационна система, чийто фокус пада основно върху внедряването на информационната технология (компютър, софтуер продукти и т.н.).Приоритетната му роля е да служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга.

Внедряването на хелп деск системите варира в зависимост от изискванията на компанията. Най- често използваните форми включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване.

Frequently asked questions

Какво е хелп деск портал?

Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на техните въпроси за продукти и услуги и също така, кога клиентското обслужване е офлайн. Благодарение на това, те могат да открият отговори на належащи въпроси без помощта на агенти .

Предоставя ли LiveAgent хелп деск портал?

LiveAgent предлага хелп деск портал. С него, услугата за клиентското обслужване може да бъде предоставена , дори и когато агентите са офлайн. Можете да персонализирате портала според нуждите на Вашата компания и нуждите на клиентите.

Предоставя ли LiveAgent безплатен хелп деск портал?

Да, LiveAgent предлага възможността за създаването на хелп деск портал. Той е вграден в LiveAgent системата и е лесен за употреба. Нужно е само да кликнете върху "база знания" и да започнете създаването. Можете да изберете да създадете категории, статии, форуми. Имате също така опцията за добавянето на уиджет за търсене и бутон за обратна връзка.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Хелп деск порталът предоставя възможност на клиентите да открият отговори на въпроси за продукти и услуги без помощта на агенти, когато клиентското обслужване е офлайн.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Чатът на живо е страхотен начин за затваряне на много сделки. Макросите са бърз начин за отговор на клиентските нужди.

Макроси

LiveAgent е софтуер за управление на услуги, който предлага база знания, макроси и прогнозни оценки за удовлетвореността на клиентите. Това помага на компаниите да управляват предоставянето на услуги на клиентите си и да подобрят обслужването им. Макросите са готови отговори или действия, които Вашия екип може да използва за по-бързо обслужване на клиентите.

Технически погледнато, тикет нишката и тикета са едно и също. Понякога клиентите наричат ​​нишките тикети и обратно.

Тикет нишка

LiveAgent е система, където може да се проверяват тикет нишките в панела на служителя в раздела Билети. Достъпът до тях имат всички служители, на които са възложени конкретни тикети, сътрудници и администратори.

Точката на контакт е времето, в което клиентът е бил в контакт с компанията ви поради разнообразни причини. Клиентът търси и преглежда продукти или услуги.

Точки на контакт

LiveAgent е софтуер за поддръжка с мултиканален контакт център, чат и тикет система, която довежда до увеличаване на клиентската удовлетвореност и продажбите. Отговорите, които компанията изпраща до хората, трябва да бъдат полезни за получателите и да бъдат изпратени възможно най-кратко време, като най-честите видове отговори са свързани с решаване на проблеми, търсене на допълнителна информация или отговаряне на недоволни клиенти. LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително интеграции, портал за поддръжка и система за управление на оплаквания. Тикет нишката включва всички съобщения, бележки и времеви диапазони, отговори на клиенти и служители, а в LiveAgent може да се използва опцията за преназначение на тикети.

Специалистът по обслужване на клиенти е част от екипа за клиентска поддръжка с по-малко делегирани права от супервайзъра, ръководителя на екипа и мениджъра. Специалистът по обслужване на клиенти изпълнява специфична роля.

Специалист обслужване на клиенти

LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който осигурява автоматично затваряне на запитванията и база знания, която позволява на клиентите да открият решения самостоятелно. Софтуерът може да работи с по-малко тикети, като агентите могат да получат заявките директно. LiveAgent предлага цени, функции, интеграции и телефонни системи за клиентско обслужване, с които клиентите могат да се свържат.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо