Какво е хелп деск портал?
Хелп дескът или техническо обслужване е информационна и комуникационна система, чийто фокус пада основно върху внедряването на информационната технология (компютър, софтуер продукти и т.н.).Приоритетната му роля е да служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга.
Внедряването на хелп деск системите варира в зависимост от изискванията на компанията. Най- често използваните форми включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване.
Frequently Asked Questions
Какво е хелп деск портал?
Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на техните въпроси за продукти и услуги и също така, кога клиентското обслужване е офлайн. Благодарение на това, те могат да открият отговори на належащи въпроси без помощта на агенти .
Предоставя ли LiveAgent хелп деск портал?
LiveAgent предлага хелп деск портал. С него, услугата за клиентското обслужване може да бъде предоставена , дори и когато агентите са офлайн. Можете да персонализирате портала според нуждите на Вашата компания и нуждите на клиентите.
Предоставя ли LiveAgent безплатен хелп деск портал?
Да, LiveAgent предлага възможността за създаването на хелп деск портал. Той е вграден в LiveAgent системата и е лесен за употреба. Нужно е само да кликнете върху "база знания" и да започнете създаването. Можете да изберете да създадете категории, статии, форуми. Имате също така опцията за добавянето на уиджет за търсене и бутон за обратна връзка.
Expert’s note
Хелп деск порталът предоставя възможност на клиентите да открият отговори на въпроси за продукти и услуги без помощта на агенти, когато клиентското обслужване е офлайн.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.