Хелп деск портал

Какво е хелп деск портал?

Хелп дескът или техническо обслужване е информационна и комуникационна система, чийто фокус пада основно върху внедряването на информационната технология (компютър, софтуер продукти и т.н.).Приоритетната му роля е да служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга.

Внедряването на хелп деск системите варира в зависимост от изискванията на компанията. Най- често използваните форми включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване.

Frequently asked questions

Какво е хелп деск портал?

Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на техните въпроси за продукти и услуги и също така, кога клиентското обслужване е офлайн. Благодарение на това, те могат да открият отговори на належащи въпроси без помощта на агенти .

Предоставя ли LiveAgent хелп деск портал?

LiveAgent предлага хелп деск портал. С него, услугата за клиентското обслужване може да бъде предоставена , дори и когато агентите са офлайн. Можете да персонализирате портала според нуждите на Вашата компания и нуждите на клиентите.

Предоставя ли LiveAgent безплатен хелп деск портал?

Да, LiveAgent предлага възможността за създаването на хелп деск портал. Той е вграден в LiveAgent системата и е лесен за употреба. Нужно е само да кликнете върху "база знания" и да започнете създаването. Можете да изберете да създадете категории, статии, форуми. Имате също така опцията за добавянето на уиджет за търсене и бутон за обратна връзка.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо