Тествай безплатно

Център за поддръжка

Какво е център за обслужване?

Услугата за предоставяне на грижа на клиента преди, по време и след покупката. Това е важна част от връзката с клиента- това повдига нивото на клиентското удовлетворение. Клиентските представители трябва да бъдат добре обучени и организирани.

Също така е необходимо да се използва качествен център за обслужване, който е софтуер с много функции, които позволяват управлението на тикети. Центърът за поддръжка борави с множество форми за комуникация, като имейли, чат съобщения, туитове и други. Някои софтуери за център за поддръжка могат също така да бъдат безплатни.

Център за поддръжка

Frequently asked questions

Как да определим центъра за обслужване?

Центърът за поддръжка е ресурс, чиято цел е да предостави на клиента информация и поддръжка, свързана с услугите и продуктите на определената институция. Обикновено, това е техническо обслужване, достъпно на уебсайт, мигновено съобщение, имейл или гореща линия.

Как LiveAgent предоставя център за обслужване?

LiveAgent естествено предлага център за обслужване. И двете страни, предоставят обслужване на своите клиенти и достъп до опции за техническо обслужване като опция в системата. Това оказва огромно въздействие върху предоставянето на невероятно клиентско обслужване, което се изисква в консуматорския свят.

Кои са основните характеристики на центъра за обслужване?

Центърът за обслужване трябва да има няколко основни характеристики. Първо, трябва да има точки за контакт. Това са местата, на които клиентът може да се свърже с техническото обслужване. В допълнение, трябва да има добре разработена база знания, която ще позволи получаването на информация без помощта на личния агент. Това трябва също така да се характеризира с възможностите за автоматизирана работа. Благодарение на това, агентите не трябва да се занимават с повтарящи се дейности и могат да се фокусират върху други дейности.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо