Какво е център за обслужване?
Customer care service is the process of providing help to customers before, during and after the purchase. It is an important part of customer relationships – it raises a customer satisfaction level. So, customer representatives should be well-skilled and organized.
Също така е необходимо да се използва качествен център за обслужване, който е софтуер с много функции, които позволяват управлението на тикети. Центърът за поддръжка борави с множество форми за комуникация, като имейли, чат съобщения, туитове и други. Някои софтуери за център за поддръжка могат също така да бъдат безплатни.
Frequently Asked Questions
Как да определим центъра за обслужване?
Центърът за поддръжка е ресурс, чиято цел е да предостави на клиента информация и поддръжка, свързана с услугите и продуктите на определената институция. Обикновено, това е техническо обслужване, достъпно на уебсайт, мигновено съобщение, имейл или гореща линия.
Как LiveAgent предоставя център за обслужване?
LiveAgent естествено предлага център за обслужване. И двете страни, предоставят обслужване на своите клиенти и достъп до опции за техническо обслужване като опция в системата. Това оказва огромно въздействие върху предоставянето на невероятно клиентско обслужване, което се изисква в консуматорския свят.
Кои са основните характеристики на центъра за обслужване?
Центърът за обслужване трябва да има няколко основни характеристики. Първо, трябва да има точки за контакт. Това са местата, на които клиентът може да се свърже с техническото обслужване. В допълнение, трябва да има добре разработена база знания, която ще позволи получаването на информация без помощта на личния агент. Това трябва също така да се характеризира с възможностите за автоматизирана работа. Благодарение на това, агентите не трябва да се занимават с повтарящи се дейности и могат да се фокусират върху други дейности.
Контролен списък за сигурност в кол центъра
Сигурността в кол центровете е сериозен проблем, към който не трябва да подхождате с безразличие. Следвайте този контролен списък за сигурност в кол центъра, за да бъдете защитени.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.