Какво е център за обслужване?
Customer care service is the process of providing help to customers before, during and after the purchase. It is an important part of customer relationships – it raises a customer satisfaction level. So, customer representatives should be well-skilled and organized.
Също така е необходимо да се използва качествен център за обслужване, който е софтуер с много функции, които позволяват управлението на тикети. Центърът за поддръжка борави с множество форми за комуникация, като имейли, чат съобщения, туитове и други. Някои софтуери за център за поддръжка могат също така да бъдат безплатни.

Frequently Asked Questions
Как да определим центъра за обслужване?
Центърът за поддръжка е ресурс, чиято цел е да предостави на клиента информация и поддръжка, свързана с услугите и продуктите на определената институция. Обикновено, това е техническо обслужване, достъпно на уебсайт, мигновено съобщение, имейл или гореща линия.
Как LiveAgent предоставя център за обслужване?
LiveAgent естествено предлага център за обслужване. И двете страни, предоставят обслужване на своите клиенти и достъп до опции за техническо обслужване като опция в системата. Това оказва огромно въздействие върху предоставянето на невероятно клиентско обслужване, което се изисква в консуматорския свят.
Кои са основните характеристики на центъра за обслужване?
Центърът за обслужване трябва да има няколко основни характеристики. Първо, трябва да има точки за контакт. Това са местата, на които клиентът може да се свърже с техническото обслужване. В допълнение, трябва да има добре разработена база знания, която ще позволи получаването на информация без помощта на личния агент. Това трябва също така да се характеризира с възможностите за автоматизирана работа. Благодарение на това, агентите не трябва да се занимават с повтарящи се дейности и могат да се фокусират върху други дейности.
Expert note
Центърът за обслужване е важна част от взаимоотношенията с клиентите и повишава степента на тяхното удовлетворение. Важно е да се използва качествен софтуер за управление на тикети.

Кол център за обслужване на клиенти
Създаването на компетентен кол център за обслужване на клиенти е най-ефективният начин да организирате комуникацията с клиентите и да подобрите клиентския опит. Използването на облачен call center софтуер е от съществено значение за ефективното управление на телефонните операции и подобряване на представянето на екипа за клиентска поддръжка.
Софтуер за управление на услуги
Мениджърът на LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на обслужването на клиентите в B2B индустрията чрез live chat и управление на CRM. Системата за управление на оплаквания е от съществено значение.
Анкета за клиентско обслужване
Подобрете комуникацията с клиентите чрез ABM стратегии и обратна връзка. Обучение на служителите и инструменти за обслужване на клиенти са също важни.