Какво е хелп деск софтуер?
Хелп деск софтуерът е тук за да управлява връзките с клиентите. Това е онлайн платформа, на която Вашите агенти могат да разрешават проблемите на клиентите.
На хелп деск софтуера, всеки повдигнат въпрос се превръща в тикет. Тези тикети не съдържат информацията за клиентите, а само за техния проблем. Това може да има за резултат повтаряне на въпросите и клиентите да останат разочаровани.
Хелп деск софтуерът предлага много преимущества за агентите, както и на клиентите. Агентите могат да разпределят, да приоритизират и да категоризират тикети, както и лесно да сортират разрешените и неразрешените тикети. Клиентският портал дава на клиентите база знания и общностен форум, на който могат да открият отговорите на техните проблеми.
Frequently Asked Questions
Как да определим хелп деск софтуера?
Софтуерът за обслужване е софтуер, който обслужва операциите на екипа за клиентско обслужване. Благодарение на него, имате възможността да интегрирате всички агенти на едно място, да имате достъп до имейл кутията, чатовете на живо, обажданията, формулярите за контакт, както и всички клиентски данни, историята с контактите и отчетите.
Кои са задължителните характеристики на хелп деск софтуера?
Необходимите функции на софтуера за техническо обслужване включват достъп до всички комуникационни канали, като имейл, социални медии, чат на живо и кол център, интуитивен интерфейс, възможността за интегриране на други инструменти и опции за кооперация с другите агенти. Разбира се, софтуерът трябва да се третира на високо ниво.
Предлага ли LiveAgent хелп деск софтуер?
LiveAgent предлага софтуер за техническо обслужване. Софтуерът включва всички необходими опции за да запази отдела за клиентско обслужване на най- високо ниво. Той не само предоставя функции с множество канали, но също така и достъп до отчети и история на активността. Той включва също така множество допълнителни характеристики, които могат да подобрят работата на екипа.
Expert’s note
Хелп деск софтуерът управлява връзките с клиентите. Предоставя опции за управление на комуникационни канали и отчети на активността за подобряване на обслужването на клиентите.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.