Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Автоматизация на продажбите

Какво е автоматизация на продажбите?

Автоматизацията на продажбите използва система, която ви позволява да намалите повтарящите се задачи/процеси свързани с продажбите.

Какви задачи/процеси свързани с продажбите можете да автоматизирате?

  • Изпращането на последващи съобщения по имейл
  • Адаптацията на специалистите по продажби
  • Изпращането на напомняния за плащания/фактури

Какви са предимствата на автоматизацията на продажбите?

Предимствата на автоматизацията на продажбите включват:

Подобряване на производителността на труда

За да бъде успешна компанията ви, трябва да управлявате времето си ефективно и ефикасно. Това се отнася за ежедневните задачи и работни процеси на служителите ви. Автоматизацията на продажбите ви позволява да свършвате повече работа през деня, тъй като повтарящите се задачи са автоматизирани.

Контролиране на работните процеси

Контролирането на работните процеси позволява на компанията ви да създаде успешен процес за привличане и управление на потенциален клиент. Освен това ви гарантира, че всеки потенциален клиент/клиент преминава през съответната фуния на продажбите. Автоматизирането на определени процеси ви позволява да осигурявате висококачествен клиентски опит при покупката на продукт/услуга на всеки един потенциален клиент, което позволява на компанията ви да постигне зададените KPI.

Последователност в представянето на бранда

Повтарящите се задачи свързани с продажбите като изпращането на последващи имейли могат да бъдат досадни и уморителни. Това, което често се случва е, че с течение на времето може да не успяваме да изпращаме толкова качествени съобщения. Както всички знаем, еднообразните съобщения могат да навредят на компанията ви в дългосрочен план. Въпреки това трябва да се опитвате да бъдете последователни в представянето на бранда си. Ако се представяте по различен начин пред всеки клиент, това може да бъде объркващо и да навреди на бранда ви. Затова автоматизацията на имейл съобщенията на отдела по продажби може да се превърне в чудесен начин за постоянното представяне на бранда ви, за да може клиентите ви да ви възприемат и запомнят така, както искате да се представите.

Ефикасно използване на ресурси

Автоматизацията на продажбите подобрява производителността на труда, без да е необходимо наемането на допълнително персонал. По този начин можете ефективно да използвате допълнителните ресурси за подобряване на продуктите/услугите си. За съжаление много компании не използват ресурсите си ефикасно, особено когато бизнесът им се развива добре. Запомнете, че компанията ви винаги може да използва тези ресурси, когато нещата не се развиват както очаквате или можете да ги използвате, за насърчаване на развитието на компанията си.

Улесняване на процеса на адаптация на персонала

Автоматизацията на продажбите може да спомогне по-бързото обучение и адаптация на новите служители. Автоматизираните и контролирани работни процеси/задачи като предварително написани имейли/съобщения, позволява на новите служители да разберат по-добре качеството на имиджа на компанията.

Увеличаване на приходите

И накрая, оптимизирането на работните процеси и автоматизирането на задачите е равнозначно на по-високи приходи, тъй като екипът ви работи по-ефикасно и разполагате с автоматизиран процес на фунията на продажбите.

Допълнителен съвет

Автоматизацията е чудесен начин за подобряване на ежедневната работа и производителността на труда на отдела ви по продажби. Но прекаляването с автоматизацията може да има обратен ефект. Ако компанията ви се опита да автоматизира повечето задачи, съобщенията могат да станат роботизирани и да се изгуби личния подход, което веднага ще бъде забелязано от клиентите. В резултат на това може да се намали процента на конверсия и дори да бъде засегната репутацията на бранда. Но ако успеете да автоматизирате по интелигентен начин фунията на продажбите, можете да издигнете компанията си на следващо ниво. Ключът е да не забравяте личния подход и да добавяте малки лични детайли, като името на клиента например.

Как може да автоматизирате част от процесите си свързани с продажбите с помощта на LiveAgent?

Шаблони на имейли

Шаблоните на имейли е функция на LiveAgent, която ви позволява да създавате универсални имейл съобщения подходящи за всичките ви контакти, например при забравена парола или имейл последващ покупка. Освен това LiveAgent ви позволява да автоматизирате тези имейли въз основа на правилата ви и персонализирането им според вашата CRM информация. Освен това служителите могат лесно да редактират имейлите, тъй като разполагат с вграден WYSIWYG редактор или можете да форматирате имейлите в HTML формат, според предпочитанията си.

Имате ли нужда от помощ при създаването на шаблони за имейли? Разгледайте безплатните ни идеи за шаблони за имейли за отдела за продажби .

Правила

Правилата автоматизират работния процес чрез SLA, правила за време и действие. LiveAgent предоставя тази функция, за да могат служителите ви да се фокусират върху по-важните задачи през деня.

Пример за автоматизация в продажбите

Правилата ви позволяват да автоматизирате шаблоните за имейли, които създавате. Например, ако искате да изпращате последващи имейли в определено време, можете да направите това като настроите съответното правило за време в LiveAgent.

CRM система

CRM е съкращение – англ. ‘customer relationship management‘ – управление на взаимоотношенията с клиенти. LiveAgent предлага интеграции с CRM системи за подобряване на работата на отдела за обслужването на клиенти и комуникацията на отдела по продажбите. Тъй като цялата информация за клиентите е събрана на едно място, процесът на комуникация с клиентите се улеснява и се появява възможност за автоматизация на повтарящите си процеси. Например чрез създаването на шаблони за имейл съобщения последващи за отдела по продажбите, можете лесно да персонализирате съобщенията, добавяйки името на клиента.

Не сте чували за LiveAgent?

LiveAgent е продукт за клиентска поддръжка с богат набор от функции, с възможност за проследяване, автоматизация и отчети. Системата събира цялата входяща информация в един интерфейс, така че на служителите им да не се налага да превключват между различни платформи, за да отговарят на всички запитвания. Системата превръща всички запитвания на клиентите от различните канали за връзка като имейл, Instagram, Facebook, Viber, форум и още в тикети. Продуктът предлага функции за автоматизация на обслужването на клиенти като автоматично разпределение на тикетите, IVR и автоматично обратно обаждане.

LiveAgent Product Tour

Ready to try LiveAgent?

Try out LiveAgent for free and take your customer service and sales to the next level.

14-day free trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо