Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Компютърно спрямо телефонно клиентско обслужване

Компютърно спрямо телефонно клиентско обслужване

В днешни дни, за повечето канали, на които клиентите се свързват с Вашата компания не е необходимо да имате повече лаптоп. Има приложения за съобщения и софтуер за чат на живо.

Следва ли Вашия екип за клиентско обслужване да премине към телефонно клиентско обслужване или да запазите Вашето компютърно клиентско обслужване?

Ето, какво трябва да вземете под внимание.

Софтуер за чат на живо на LiveAgent

Предимствата на телефонното клиентско обслужване

Може да не изглежда по този начин, но работата на Вашия телефон има много предимства. Ето и защо е по- добре, отколкото работата на лаптоп.

1. Силата на смартфона

В нашите времена, смартфоните са доста мощни. Но все пак, не толкова мощни като съвременните лаптопи, но достатъчно за повечето свързани с работата задачи. Можете да вземете за пример най- актуалните Samsung инсталации. Дори и с бюджетните модели, можете да вършите множество задачи като чатите с клиенти на три различни канала за съобщения, докато преглеждате wiki-то на Вашата компания за да откриете правилния отговор.

Можете да управлявате софтуер за кодиране или да бъдете ефикасни, докато пишете документ, но чатенето е нещото, при което смартфоните се отличават. Толкова много хора чатят на своите смартфони за забавление, Вашите служители могат да чатят за печалба.

2. Телефон и канали за съобщения

Това може да бъде силна страна или слабост. Ако работите като регулярен служител по клиентско обслужване от Вашите ограничения по телефона. Можете да работите само с отговори на обаждания и чатене, нищо друго.

Но с тези двете, можете да се представяте точно като Вашите колеги с лаптоп.

3. Клиентско обслужване на място

По това правило няма ограничения. Мобилните телефони може да се окажат единствения отговор, ако Вашата работа не помага онлайн на клиентите, а отива на тяхната локация за да помогне.

Например, служител на кабелна телевизия не може да работи с лаптоп. Трябва да отидете при Вашия клиент, да поставите интернет кабела, да го свържете и да настроите всичко на компютъра на клиента.

Как се появява мобилния телефон? Трябва да се свържете новият клиент към базата данни, да го регистрирате и да маркирате тикетите като затворени. Много по- лесно е да направите това от мобилен телефон, отколкото от лаптоп.

Същото се отнася и за всяка една работа по поддръжката, която изисква от Вас да излезете от офиса.

4. Мултитаскинг (няколко задачи едновременно)

Мобилните телефони са страхотна опция за този вид работа, защото позволяват мултитаскинга. Технически, можете да вършите Вашата работа с една ръка, освобождавайки другата да прави нещо друго.

Въпреки че това не винаги е най- добрият начин, все още можете да извършвате доста ефективно мултитаскинг, докато говорите с клиент. Дръжте Вашия телефон свързан и с включен звук и ще бъдете известявани, когато клиентът се нуждае от помощ.

Междувременно, можете да правите нещо друго като например смяна на памперс.

5. Работа от вкъщи

Защо Ви е този мобилен телефон? Защото много хора в индустрията наклиентското обслужване работят от вкъщи. Значителна част от тях са майки, които се опитват да помогнат на семейството си, като работят на половин работен ден.

Работата на мобилен телефон позволява дистанционната работа и може да бъде дори по- ефективна от работа от вкъщи. Можете да пропуснете уведомление от клиент, ако телефонът е във Вашия джоб. От друга страна с лаптопа ,можете да се отдалечите прекалено много от работната станция и отговорът да Ви отнеме повече време.

iphone приложение на liveagent

6. Мигновено обслужване

Тъй като някои от дистанционните служители имат други задължения като грижа за деца, те може да не са в състояние да дадат най- доброто от себе си, като работят на компютъра. Телефонът е винаги до тях, така че времето за отговор ще бъде по кратко.

7. 24/7 работа

Тъжната истина, ако искате да сте добър мениджър на клиентския успех, трябва да сте постоянно на телефона. Какво, ако един от Вашите най- добри клиенти реши да Ви изостави заради друга компания в 11 часа вечерта и Ви зададе въпрос, който може да струва десетки хиляди долари? В този случай, работата от смартфона помага много.

8. Повече опции за вземане на работа

“Когато вземаме на работа нови мениджъри обслужване- се нуждаем от хора, които да са свързани с нашите клиенти. В индустрията със сватбени бижута, много от потенциалните кандидати са майки, които си стоят вкъщи. Трябваше да им разрешим да работят по телефона.”

Рик Дийн – Ръководител продажби Rockher

Това не включва единствено грижата за деца. Над <a href=”https://www.cnbc.com/2019/01/24/smartphones-72percent-of-people-will-use-only-mobile-for-internet-by-2025.html”>2 билиона човека</a> имат достъп до уеб-а само чрез техните телефони. Те са концентрирани най- вече в Китай, Пакистан, Индия и Нигерия. Ако се нуждаете от представители в тези страни, може да поискате да преминете към <a href=”https://www.liveagent.comhttps://www.liveagent.com/?p=15673″>телефонната клиентска услуга.</a>

Разрешението да се работи по телефона подканва също така хора, които нямат пари да си вземат лаптоп.

Предимства на компютърната клиентска услуга

Не можете да очаквате да извършите цялата клиентска услуга по смартфон. Ето къде компютъра и лаптоп обслужването се доказват като по- добрата опция.

1. Техническо обслужване

Ако определеният проблем на клиента се нуждае от поправка на код, не можете да го направите по телефона. Технически, има приложения за редактирането на код на мобилния телефон, но те са по- малко ефективни от десктоп приложенията.

Единственото нещо, което може да направи служител с телефон е да получи тикет, който изисква код за събиране на информация и да го прехвърли на IT отдела с компютър.

2. Офис работа

Можете да използвате компютъра от вкъщи, но това е по избор. Можете да го направите само от Вашия телефон. За офиса, лаптоп обслужването е перфектният избор.

Не е необходимо да се ограничавате само до телефона, ако сте в офиса. Можете да разгледате Вашия софтуер за ЧР, отговори на обаждания с хубава слушалка, както и да имате цялата необходима информация пред Вас, на 15” екран отколкото на 8”.

3. Фокусиране върху задачите

Има причина, хората да са постоянно на техните телефони. Смартфоните и социалните медии, в частност, са конструирани да създават зависимости.

Все пак, има известие, което нямате търпение да видите. Ако се налага да работите, докато сте на Вашия телефон, има риск да попаднете в цикъла на социалните медии и да Ви отнеме време да отговорите.

Когато работите от компютър, на който не сте вписали на Вашия Facebook, то тогава нямате тази опция.

4. Повече достъпни софтуери

За съжаление, не всички софтуери са достъпни в приложенията. Някои са само за десктоп. Ако един от тези е необходим за Вашата работа, употребата на смартфон не е опция.

Наред с това, има софтуери, които няма смисъл да са на смартфон. Работата с таблици става изключително трудна, когато числото на инчовете на екрана е малко.

Заключителни редове

Телефонното клиентско обслужване има повече предимства отколкото клиентското обслужване от компютъра, но това не означава, че едното е по- добро от другото. Те са много различни, а Вие вероятно не може да използвате само едното или другото.

Ако считате, че Вашите дистанционни работници ще се справят с това, можете да им позволите да работят от техните телефони през повечето време.

Разберете сами

Знанието в важно, но само когато се приложи на практика. Изпробвайте всичко, което сте научили в нашата академия в рамките на LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е компютърно клиентско обслужване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Компютърното клиентско облсужване е когато Вашите агенти предоставят клиентско обслужване от техните лаптопи. Не може да очаквате цялата работа по клиентското обслужване да се извършва от смартфон. Тук е мястото, където ще докажем, че компютърното лаптоп обслужване е по- добрата опция.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво прави доброто обаждане на клиентското обслужване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Добро обаждане на клиентското обслужване е когато комуникацията е ясна и от двете страни. Поради това, агентът може ефективно да се справи с клиентските запитвания и да ги разреши незабавно.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо трябва да вземете под внимание телефонната клиентска услуга?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “В момента, смартфоните са много мощни. Но все пак не толкова мощни като модерните лаптопи, но достатъчно за свързаните с работа задачи. Толкова много хора чатят за забавление на техните лаптопи, а Вашите служители могат да чатят зи да печелят, като предоставят клиентска услуга.” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо