Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Конференции за обслужване на клиенти и тяхното въздействие върху образованието

Конференции за обслужване на клиенти и тяхното въздействие върху образованието

Какво представляват конференциите за обслужване на клиенти

За да се запознае накратко, конференциите за обслужване на клиенти са събития, в които експерти и професионалисти от обслужването на клиенти и CX се събират. Те се грижат за споделянето на знания и за последните постижения в тази сфера. Те могат да се провеждат като местни събития, както и по целия свят или международни с хиляди професионалисти, които се събират заедно.

Защо конференциите за обслужване на клиенти са важни?

“Нашият екип се грижи за обслужване на клиенти и CX конференции всяка година. Винаги е страхотно да се срещаш с нови хора и да се помиря със стари приятели и колеги. Мисля, че такива събития са задължителни за всеки професионалист, който иска да намери нови възможности в своята област”,

Диана Аджаджи – писателка в  най-доброто образование за есе.

Има много предимства, които можете да получите от присъствието на обслужване на клиенти и CX конференции. Не всеки осъзнава колко важни са за определени професионалисти.

Причини да обмислите участието си в конференция за обслужване на клиенти

  • Образование: Може би най-важната цел на всяка конференция за обслужване на клиенти, образованието все още остава в центъра на вниманието. На участниците се предоставят възможности да научат нещо ново, като слушат известни говорители, споделят опита си с връстници и много други.
  • Работа в мрежа: Друго предимство на конференции за обслужване на клиенти е работа в мрежа. Лесно можете да намерите подобни хора и да се свържете с тях, създаващи безценни взаимоотношения. Кой знае, може би ще ти бъдат късметлийския билет.
  • Осведоменост за тенденциите: Да знаете какво е разговорът в момента или какви видове практики се прилагат от експертите по обслужване на клиенти е от съществено значение, за да се усъвършенства обслужването на клиентите на вашата фирма. Такива конференции са идеални за поддържане на всички последни новини и тенденции.
  • Изложение на продукта: Конференциите за обслужване на клиенти са идеални за получаване на допълнителна експозиция на продукта. Компаниите често имат възможност да представят това, което са заснели напоследък. Освен това, популяризират продуктите си, като ги направят пример за; как те направиха по-добро обслужване на клиентите си с тяхна помощ.
  • Вдъхновявайте и мотивирайте: Това може да изглежда като нещо незначително, но конференциите за обслужване на клиенти могат да ви тонизират с позитивност и да подобрят емоционалното ви състояние. Повечето участници си тръгват с чувство на вдъхновение в сърцето си и мотивация да направят повече.

Как конференциите за обслужване на клиенти влияят на образованието?

“Ние никога не спираме да учим през целия си живот. В края на краищата, никой не трябва да знае всичко наведнъж! Ето защо смятам, че една конференция за обслужване на клиенти е толкова голяма, защото ви дава възможност да подобрите знанията си, да усъвършенствате уменията си и винаги да сте наясно с най-новите тенденции в индустрията”.

Джесика Уотърфорд – писателка в WOWgrade

Както бе споменато по-горе, образованието е един от ключовите компоненти на всяка конференция за обслужване на клиенти. Специалистите слушат експерти, които дават ценни съвети за това и това. Този вид знания помага на специалистите да станат още по-добри на тяхната възраст. Освен това, на такива събития се провеждат редовни семинари и сесии.

Най-добрите конференции за обслужване на клиенти 2019

Сега знаете всичко за обслужването на клиенти /CX конференции, включително и техните предимства. Разгледайте списък с най-добрите конференции за обслужване на клиенти през 2019 г., които сме създали по-долу.

5 Най-добри конференции за обслужване на клиенти 2019

Седмица на контакт с клиенти (CCW)

Това е най-голямото събитие за контакт с клиенти в света с CCW Digital; като една от най-големите онлайн общности за професионалисти в областта на обслужването на клиенти. През 2019 г. той отбеляза 20-тата си годишнина (преоферентира през 2018 г. и се промени от седмицата на Кол център към Седмица на контакт с клиенти). Всяка година тя събира най-добрите лидери на CX, CS и клиенти от цял свят. В това събитие ще намерите семинари, обиколки на място и сесии. През 2019 г. имаше лектори от Verizon, HBO, Lyft, Hilton и други известни компании.

ICMI

Expo ” Conference – възможностите за обучение с ICMI са безкрайни. Всяка година има над 1500 участници с над 75 сесии. Тази конференция се организира от UBM (през 2018 г. UBM в съчетание с “Информата” АД). ICMI е известен със своя отдаден екип от обучители, лектори, вътрешни за индустрията и консултанти. Всички те работят заедно, за да ви помогнат да определите; Ефективността на вашия контактен център, оценка на вашите операции, идентифициране на Вашата стратегия за всички канали и предоставяне на инструменти, които да ви помогнат да мотивирате и управлявате вашия екип за обслужване на клиенти.

Форум на центъра за контакт с североизточната част (NECCF)

Годишната конференция на NECCF е посветена на представянето на най-новите технологии и иновации в сферата на обслужване на клиенти. Основана през 2001 г., Североизточната контактна форум е известна със своите експертни семинари, дискусии с кръгла маса и безкрайни възможности за работа в мрежа. Както подсказва името му, събитието се провежда предимно за североизточния регион, включително такива като Род Айлънд, Масачузетс, Кънектикът, Мейн, Върмонт и Ню Хампшир.

Среща на върха на стратегиите за клиентско преживяване

Това събитие събира професионалисти от цял Северна Америка. През 2019 г. имаше много оратори от добре известни компании като например; Toyota, Uber, Wal-Mart и други. На срещата на върха за стратегии за клиентският опит се фокусира върху създаването на безразличаващи се CX 360 визия с помощта на променящите се CX технологии и използването на KPI за намаляване на разходите. Събитието обещава също така да помогне на професионалистите по обслужване на клиенти да разгърнат пълната мощ на социалните медии, да овладеят цифровата CX хаос и да стимулират лоялността наред с други неща.

Обмен на главен служител по опит (CXO)

В CXO Exchange можете да се срещнете с клиенти от най-високо ниво и ръководители на пациенти. Това събитие се фокусира върху хората, стратегията, иновациите, дизайна и прозренията, които помагат на професионалистите да предоставят най-добрите преживявания на клиентите. През 2019 г. имаше говорители отMicrosoft, Johnson & Johnson, Walgreens, Lenovo, Headspace и др. Главен опит служител Exchange е също част от клиент контакт седмица е премия, само покана събитие за най-старшите лидери на CXO.

Последни мисли

В заключение, обслужването на клиенти и CX конференциите определено са събития, които всеки професионалист трябва да посети. Те имат много ползи за тях, както и положително, трайно въздействие върху образованието.

Открийте сами

Знанието е важно, но само когато се въвежда на практика. Тествайте всичко в академията в LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо