Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Чат за туристическата и хотелиерска индустрия

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Дори във времена на икономическа или политическа криза, туристическата индустрия винаги се е завръщала и е продължавала да привлича туристи. Причината, поради която туристическата индустрия е на първо място като една от най-печелившите е акцентът върху технологичните иновации.

Пътуването до всяка дестинация е по-достъпно от всякога. Чрез социалните мрежи хората могат да създават връзки с всеки навсякъде, което често ги подтиква да си съберат багажа и да тръгнат на пътешествие, за да изследват света.

Светът на бизнеса използва пътуванията за разширяване и придобиване на нови сделки в чужбина. Но общото между всички пътешественици е желанието за свободно време и удобство при вземането на решение за следващата им дестинация или при резервацията на хотела.

Онлайн чата може да превърне това в реалност.

Затегнахте ли коланите? Да тръгваме!

Какво е live чат? 

Чатът е лесен за използване, но ценен инструмент за комуникация с незабавни съобщения между клиента и представителя на обслужването на клиенти – изцяло базиран в браузъра, предназначен да отговори на въпросите на клиентите ефективно и в реално време.

LiveAgent Live Chat Demo

С какво чатът се различава от комуникацията по имейл и телефон?

Онлайн чатът има значително предимство пред обслужването по имейл или телефон.

  • Намалено време за изчакване
  • Разговор в реално време
  • Напълно персонализируем и отговарящ на Вашия бранд
  • Потребителски ориентиран
  • Рентабилен
  • Изцяло базиран в браузъра
  • Изискващ възможно най-малко усилия от страна на клиента

Въпреки че обслужването по телефон и имейл все още се използва широко, статистиката говори сама за себе си. Повече от 60% от клиентите предпочитат да използват чата, за отговор на запитванията им пред традиционните канали, което не се дължи само на хилядолетното поколение. 45% от хората на възраст 55 или повече години са потвърдили, че са използвали чат в уебсайт поне веднъж.

Полезен ли е чатът за туристическите агенции?

Пътуванията са голям и динамичен пазар. Всяка година милиони хора пътуват по целия свят, някои от по няколко пъти. Всеки един от тези потенциални клиенти или често пътуващи заслужава подобаваща онлайн помощ, която агенцията може да предостави.

Чатът е създаден точно с тази цел

Преди уреждането на резервация беше дълъг процес както за клиентите, така и за туристическите представители и в повечето случаи се изискваше посещение в агенцията. Популярността на онлайн търсачките изцяло промени този процес.

Туристическата индустрия се превърна в една от най-бързо развиващите се технологично, с ясно дефинирана дигитална стратегия. За да се използват напълно възможностите за повече удовлетвореност, чатът е идеален избор за комуникация в туристическата индустрия както за клиенти, така и за туристически агенти.

Как туристическите представители да използват чат?

Безспорно е, че чатът оказва значително влияние върху вземането на решения от клиента. Но за да се закупи например пакетна сделка например зависи и от уменията и професионалния подход на вашите туристически агенти.

В началото на всяко пътуване е желанието за него. Дали по лични или свързани с работата причини, клиентите ще изберат агенцията за пътуване или транспорт въз основа на това как могат да отговорят на техните очаквания.

Чатът е не само за еднократни, но и за сезонни пътувания. Ако до сега не сте имали, иновацията от внедряването на чат е начин да се промени имидж на компанията в очите на клиента, следователно да предизвика още по-голям интерес.

За туристическите агенти чатът представлява мощен инструмент за обслужване, промоция и продажби. Като следвате правилния етикет за чат , агентите могат да предоставят лично отношение и възхитителни преживявания на потенциални и редовни клиенти.

The key is to set realistic expectations, and then not to just meet them, but to exceed them – preferably in unexpected and helpful ways.

Richard Branson – Founder of the Virgin group


Чатът е пълен с функции, които могат да помогнат на агентите да осигурят незабравимо пътуване.

Всяка сесия за чат се преобразува в тикети и се записва в универсална, споделена пощенска кутия. Всеки агент с достъп може да търси профил на клиент или история на взаимодействие.

LiveAgent-Универсална-пощенска-кутия
Пример за универсална пощенска кутия (кликнете, за да увеличите)

Разнообразни, предварително зададени дизайни в галерията от бутони за чат и докинг прозорци или възможност за създаване на чисто нови такива.

Галерия чат бутони
Пример за галерия чат бутони (кликнете, за да увеличите)

Изскачащи съобщения, които могат да доведат до увеличаване на възвръщаемостта на инвестициите. Агентите могат да създават единични или множество покани и да насочват потенциалните клиенти през процеса на покупка.

Галерия с чат покани в чат софтуера - LiveAgent
Пример за чат покана (кликнете, за да увеличите)

Чрез наблюдение на текущият URL на посетителите на чата , добре подбраните покани могат да предложат промоционални туристически пакети, туристически сделки или други персонализирани предложения за пътуване. LiveAgent разрешава използването на активни покани за чат само когато има достатъчно свободни служители.

История на онлайн тикетите в софтуера за обслужване на клиенти - LiveAgent
Пример за функцията за текущ URL (кликнете, за да увеличите)

Незадължителна, но полезна функция за служители, които предпочитат да бъдат на крачка пред клиентите. Операторът може да наблюдава какво пише клиентът и да подготви отговора, преди още да е изпратено запитването.

преглед на въвеждане в реално време
Пример за преглед на въвеждане в реално време (кликнете, за да увеличите)

Шаблонните отговори рационализират работния процес, като използват предварително дефинирани кратки текстове и ги съхраняват за бъдеща употреба.

Шаблони на съобщения
Пример за шаблонни отговори (кликнете, за да увеличите)

Тип дневник за чат, в който се съхраняват подробности за предишния разговор.

Функция за история на чата в LiveAgent
Пример за история на чата (кликнете, за да увеличите)

Агентите или администраторите могат да избират измежду три предварително дефинирани опции за пренасочване, за да осигурят бърза и точна комуникация:

  • Случайно възлагане
  • Позвъни на всички
  • Максимално натоварване
Чат разпределение
Пример за чат разпределение (кликнете, за да увеличите)

Лимитът на максималния брой на чакащите може да бъде зададен в настройката на бутона за чат и автоматично да скрие приспособлението от уебсайта, когато ограничението бъде достигнато, за да се подобри времето за изчакване на клиентите.

Максимален брой на чакащите
Пример за максимален брой на чакащите (кликнете, за да увеличите)

Както при външната чат комуникация с клиенти, чатът дава възможност на агентите да си изпращат незабавни съобщения. Вътрешните чатове са видими само за подателя и получателя.

Вътрешен чат
Пример за вътрешен чат (кликнете, за да увеличите)

Макерите могат да бъдат добавяни ръчно или автоматично към специфични думи или фрази, създавайки подобрени работни процеси за конкретния агент.

Тагове-Функция-LiveAgent
Пример за маркери (кликнете, за да увеличите)

Позволява въвеждане и обратна връзка от клиенти и оценяване на ефективността на сътрудника или общото удовлетворение от чат сесията.

Оценка на сътрудниците
Пример за оценка на сътрудниците (кликнете, за да увеличите)

Ползи за различните туристически агенции

Чатът е част от многоканалния helo desk софтуер на LiveAgent и следователно добавя допълнителни функции, които са полезни за различни туристически агенции.

  • Корпоративна туристическа агенция

Да приемем, че една компания има определен набор от корпоративни политики по отношение на пътуванията на своите служители, като самолетни билети, авиокомпании, хотели, автомобили. Вградената CRM система на LiveAgent може да съхранява всички тези изисквания, достъпни за всеки оторизиран сътрудник.

  • Туристическа агенция за свободното време

Агентът може да прикачи и изпрати документи, като изисквания за виза до клиенти, пътуващи за удоволствие в нова държава.

Ако клиент желае да се свърже с агенцията извън работното време, той може да попълни контактна форма и тя ще бъде възложена на определен служител или екип, когато се върнат онлайн. Бутонът за чат също може да бъде адаптиран към езиците на различните пазари .

  • Онлайн туристическа агенция

Подобно на другите агенции, но различно в използването на автоматизация. Благодарение на автоматизацията, онлайн агенциите могат да се възползват от чата, като използват автоматизирани функции като правила , за да възложат чатове на съответните отдели .

Travel and Accommodation Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry

Try LiveAgent

Как да свържете чата с Вашия уебсайт?

Интегрирането на бутона за чат не може да бъде по-лесно. Единственото изискване е да копирате и поставите кратък HTML код от акаунта Ви в LiveAgent на Вашия уебсайт и това е. Няма нужда да изтегляте нищо допълнително, но се поддържа интеграция с външен софтуер или приложение.

LiveAgent Live Chat Demo

Какви са функциите за сигурност на Live чата?

Защитата на данните, сигурността на акаунта и поверителността са основни теми за всеки, който управлява и ръководи бизнеса си онлайн. LiveAgent не е по-различен. Ето някои от най-добрите функции за сигурност .

Секция с полезна информация

Ако искате да научите повече, насочете се към секцията с полезна информация.

Enhance the travel experience for your customers

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.

How is live chat different from phone and email support?

Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.

Is live chat useful to travel agencies?

Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.

How should travel agents use live chat?

Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey

Benefits for different types of travel agencies

Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat's security features?

Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо