Чат за туристическа и хотелиерска индустрия - Впечатлете клиентите си и повишете удовлетвореността им с онлайн чат и CRM решения на LiveAgent. Подобрете пътуването за вашите клиенти с нашата безплатна пробна версия.
Дори във времена на икономическа или политическа криза, туристическата индустрия винаги се е завръщала и е продължавала да привлича туристи. Причината, поради която туристическата индустрия е на първо място като една от най-печелившите е акцентът върху технологичните иновации.
Пътуването до всяка дестинация е по-достъпно от всякога. Чрез социалните мрежи хората могат да създават връзки с всеки навсякъде, което често ги подтиква да си съберат багажа и да тръгнат на пътешествие, за да изследват света.
Светът на бизнеса използва пътуванията за разширяване и придобиване на нови сделки в чужбина. Но общото между всички пътешественици е желанието за свободно време и удобство при вземането на решение за следващата им дестинация или при резервацията на хотела.
Онлайн чата може да превърне това в реалност.
Затегнахте ли коланите? Да тръгваме!
Чатът е лесен за използване, но ценен инструмент за комуникация с незабавни съобщения между клиента и представителя на обслужването на клиенти – изцяло базиран в браузъра, предназначен да отговори на въпросите на клиентите ефективно и в реално време.
Онлайн чатът има значително предимство пред обслужването по имейл или телефон.
Въпреки че обслужването по телефон и имейл все още се използва широко, статистиката говори сама за себе си. Повече от 60% от клиентите предпочитат да използват чата, за отговор на запитванията им пред традиционните канали, което не се дължи само на хилядолетното поколение. 45% от хората на възраст 55 или повече години са потвърдили, че са използвали чат в уебсайт поне веднъж.
Пътуванията са голям и динамичен пазар. Всяка година милиони хора пътуват по целия свят, някои от по няколко пъти. Всеки един от тези потенциални клиенти или често пътуващи заслужава подобаваща онлайн помощ, която агенцията може да предостави.
Чатът е създаден точно с тази цел
Преди уреждането на резервация беше дълъг процес както за клиентите, така и за туристическите представители и в повечето случаи се изискваше посещение в агенцията. Популярността на онлайн търсачките изцяло промени този процес.
Туристическата индустрия се превърна в една от най-бързо развиващите се технологично, с ясно дефинирана дигитална стратегия. За да се използват напълно възможностите за повече удовлетвореност, чатът е идеален избор за комуникация в туристическата индустрия както за клиенти, така и за туристически агенти.
Безспорно е, че чатът оказва значително влияние върху вземането на решения от клиента. Но за да се закупи например пакетна сделка например зависи и от уменията и професионалния подход на вашите туристически агенти.
В началото на всяко пътуване е желанието за него. Дали по лични или свързани с работата причини, клиентите ще изберат агенцията за пътуване или транспорт въз основа на това как могат да отговорят на техните очаквания.
Чатът е не само за еднократни, но и за сезонни пътувания. Ако до сега не сте имали, иновацията от внедряването на чат е начин да се промени имидж на компанията в очите на клиента, следователно да предизвика още по-голям интерес.
За туристическите агенти чатът представлява мощен инструмент за обслужване, промоция и продажби. Като следвате правилния етикет за чат , агентите могат да предоставят лично отношение и възхитителни преживявания на потенциални и редовни клиенти.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
Всяка сесия за чат се преобразува в тикети и се записва в универсална, споделена пощенска кутия. Всеки агент с достъп може да търси профил на клиент или история на взаимодействие.
Разнообразни, предварително зададени дизайни в галерията от бутони за чат и докинг прозорци или възможност за създаване на чисто нови такива.
Изскачащи съобщения, които могат да доведат до увеличаване на възвръщаемостта на инвестициите. Агентите могат да създават единични или множество покани и да насочват потенциалните клиенти през процеса на покупка.
Чрез наблюдение на текущият URL на посетителите на чата , добре подбраните покани могат да предложат промоционални туристически пакети, туристически сделки или други персонализирани предложения за пътуване. LiveAgent разрешава използването на активни покани за чат само когато има достатъчно свободни служители.
Незадължителна, но полезна функция за служители, които предпочитат да бъдат на крачка пред клиентите. Операторът може да наблюдава какво пише клиентът и да подготви отговора, преди още да е изпратено запитването.
Шаблонните отговори рационализират работния процес, като използват предварително дефинирани кратки текстове и ги съхраняват за бъдеща употреба.
Тип дневник за чат, в който се съхраняват подробности за предишния разговор.
Агентите или администраторите могат да избират измежду три предварително дефинирани опции за пренасочване, за да осигурят бърза и точна комуникация:
Лимитът на максималния брой на чакащите може да бъде зададен в настройката на бутона за чат и автоматично да скрие приспособлението от уебсайта, когато ограничението бъде достигнато, за да се подобри времето за изчакване на клиентите.
Както при външната чат комуникация с клиенти, чатът дава възможност на агентите да си изпращат незабавни съобщения. Вътрешните чатове са видими само за подателя и получателя.
Макерите могат да бъдат добавяни ръчно или автоматично към специфични думи или фрази, създавайки подобрени работни процеси за конкретния агент.
Позволява въвеждане и обратна връзка от клиенти и оценяване на ефективността на сътрудника или общото удовлетворение от чат сесията.
Чатът е част от многоканалния helo desk софтуер на LiveAgent и следователно добавя допълнителни функции, които са полезни за различни туристически агенции.
Да приемем, че една компания има определен набор от корпоративни политики по отношение на пътуванията на своите служители, като самолетни билети, авиокомпании, хотели, автомобили. Вградената CRM система на LiveAgent може да съхранява всички тези изисквания, достъпни за всеки оторизиран сътрудник.
Агентът може да прикачи и изпрати документи, като изисквания за виза до клиенти, пътуващи за удоволствие в нова държава.
Ако клиент желае да се свърже с агенцията извън работното време, той може да попълни контактна форма и тя ще бъде възложена на определен служител или екип, когато се върнат онлайн. Бутонът за чат също може да бъде адаптиран към езиците на различните пазари .
Подобно на другите агенции, но различно в използването на автоматизация. Благодарение на автоматизацията, онлайн агенциите могат да се възползват от чата, като използват автоматизирани функции като правила , за да възложат чатове на съответните отдели .
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Интегрирането на бутона за чат не може да бъде по-лесно. Единственото изискване е да копирате и поставите кратък HTML код от акаунта Ви в LiveAgent на Вашия уебсайт и това е. Няма нужда да изтегляте нищо допълнително, но се поддържа интеграция с външен софтуер или приложение.
Защитата на данните, сигурността на акаунта и поверителността са основни теми за всеки, който управлява и ръководи бизнеса си онлайн. LiveAgent не е по-различен. Ето някои от най-добрите функции за сигурност .
Ако искате да научите повече, насочете се към секцията с полезна информация.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
Център за обслужване на клиенти
Центърът за обслужване на клиенти, известен още като контактен център е специфична част от организацията. Състои се от специалисти обслужване на клиенти.
Текстът предлага различни шаблони за имейли, свързани с маркетинга, включително покана за препоръки и продажба на студен контакт. Шаблоните могат да бъдат използвани за подобряване на клиентските отношения и възвръщаемостта на инвестициите. Въпреки наличието на много други маркетингови канали, имейл маркетингът е най-ефективният, като може да предизвика до 4400% възвръщаемост на инвестицията. Успехът на имейл маркетинга зависи от това как го използвате във вашата стратегия за дигитален маркетинг. Текстът предлага и софтуерни решения, включително LiveAgent, които могат да помогнат за управлението на клиентските отношения.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с функции за демонстрация, цени, интеграции и алтернативи. Рефералният маркетинг и онлайн чат са стратегии за подобряване на обслужването. Глобалният пазар на кол центрове се очаква да достигне $481 милиарда до 2024. Необходими са умения за комуникация, организация, решаване на проблеми и съпричастност.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team