Онлайн чатът подобрява обслужването в недвижимите имоти, като предлага бърза и удобна комуникация. Подходящ е за всички категории имоти и помага за привличане на клиенти онлайн. Ефективен е за въпроси и отговори в реално време.
Желанието да притежавате дом или какъвто и да е друг недвижим имоти е човешко. По-голямата част от населението е закупило или ще закупи новия си имот от сертифицирана агенция за недвижими имоти или брокер.
Това е огромен брой ценни перспективи. Но дните, когато беше достатъчно да имате привлекателна реклама на имоти на прозореца на Вашата агенция, изглежда са отдавна отминали. Разбира се, все още и това е необходимо, но значителна част от купувачите, насочва вниманието си онлайн.
Закупуването на продукти онлайн може да бъде трудно. Основната причина е, че не можете реално да разглеждате продуктите , преди да вземете решение.
Още по-стресиращо е да закупите имот по този начин. Искате да можете да си го усетите, да проверите всяка стая, да прочетете договора и обикновено искате брокера да може да отговори на Вашите въпроси и притеснения веднага.
Телефонът е добър начин да направите това, но чатът е по-удобна и ефективна опция за онлайн комуникация.
Готови ли сте да положите първия градивен елемент на успеха във Вашето обслужване на клиенти?
Да се захващаме за работа!
Започнете правилно онлайн комуникацията и осигурете положително преживяване на клиентите, търсещи новия си дом.
Така нареченото пазаруване от витрини беше възможност за потенциален купувач да провери имотите от рекламите на агенциите за недвижими имоти.
Шансът да привлече вниманието на потенциалния клиент вече по-скоро е онлайн. Забелязано е, че за да привлечете вниманието на потенциалния клиент, времето за това е между 5-10 минути.
Стратегически позиционираната и в правилното време активна чат покана на страниците, които редовно генерират голям трафик, например страница с цени или каталог с продукти.
Въпреки че чатът е предимно активен инструмент за комуникация реално време, той предлага функция за такава извън работното време и това са контактните форми . Както при другите функции, те са напълно персонализирани.
Поради различни причини понякога не е възможно да се насрочи оглед на имота. Но с добавената функция за видео чат , брокерите могат да предоставят виртуални обиколки на потенциалните си купувачи. Видеоразговорът на LiveAgent е базиран в браузъра и тъй като е част от тарифния Ви плана, не се нуждаете от допълнително приложение, за да го стартирате. Създайте или изберете бутон за видео чат от нашата галерия и го поставете на уебсайта сии вече можете да се насладите на разговор лице в лице в реално време.
Чатът може помага за дяловете от печалбата за брокера, тъй като е лесно да следите продажбите и следователно точно да определите комисионната.
Това е по-рентабилният метод за предоставяне на онлайн помощ на бъдещи собственици на жилища, потенциални клиенти и редовни клиенти, пред телефона или имейла. Съществената разлика е, че управлението на разговори в чата не е необходимо да се извършва в големи обеми.
Един служител може да обработва няколко чата едновременно. Бързите и актуални отговори са безценни и спестяват време. Прикачването на важни документи дава на клиентите представа какви правни и финансови изисквания са необходими за закупуване на имот.
Успешното взаимодействие в чата не би съществувало без квалифициран и опитен персонал. Хората са същественият компонент на положителния клиентски опит и в крайна сметка на продажбата.
Онлайн комуникацията е различна от обичайният разговор лице в лице, с който брокерите на недвижими имоти са свикнали. Ако искате да предоставите високо персонализирана услуга в чата, има конкретни насоки за Вашите служители.
Брокерите на недвижими имоти действат като консултанти, които насочват инвеститорите по време на търсенето им, така че правилното обучение обучението и етикетът са от решаващо значение.
Следователно ще можете да вземете еднолично решение кой от брокери трябва да се занимава с чат услугите. Работата е там, че не всички са умеят това и някои са склонни към грешки от други.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Чата и неговите функции са само част от многоканален help desk софтуер.
Собствена интеграци и то направена правилно. Просто копирате и поставянте кратък HTML код във Вашия акаунт в LiveAgent и бутонът за чат ще се появи на уебсайта Ви, готов за всяко входящо запитване. Допълнително предимство са интеграциите с друг софтуер или приложение.
Защитата на данните, сигурността на профила и поверителността са основни теми за всеки, който управлява и ръководи бизнеса си онлайн. LiveAgent не е по-различен. Ето някои от най-добрите функции за сигурност .
Ако искате да научите повече, прочетете Декларацията за поверителност на LiveAgent .
Ако искате да научите повече, насочете се към нашите страници с полезна инфирмация .
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.