Ценен във всяка една индустрия

Открийте как LiveAgent подобрява вашия бизнес със строителство или недвижими имоти.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Увеличете застъпничеството

Създайте положителен CX, който ще накара вашите клиенти да говорят.

24%

Намалете времето за реакция

Подобрете процента на първи отговор с автоматизирано маршрутизиране на билети.

37%

Намалете обема на билета

Намалете притока на заявки за поддръжка с база от знания.

Industry background

Софтуер за помощ за недвижими имоти

Изградете отлична поддръжка на клиенти с LiveAgent. Дайте ръка за помощ на бъдещите си купувачи на вашите имоти във времето с чат в реално време.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Отговорете на въпросите на потенциалния си клиент чрез чат на живо или видео чат, докато преглеждате каталога ви от домове.

Предоставяйте светкавично бързи отговори на често задавани въпроси с консервирани отговори и имейл шаблони.

Наблюдавайте поведението на посетителя на уебсайта си и го поканете да разговарят, когато времето е правилно и реализацията е предстоящо.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Повиши стойността на Вашия бизнес

По-доволни клиенти на вашата компания за недвижими имоти е равно на повишената стойност и присъствие на пазара. Тъй като вашите клиенти очакват най-добрата стойност и обслужване, не трябва да се уреждат и със средна стойност. Мултиканален софтуер за помощ може да се развихри вашите приходи и изграждане на база на лоялни клиенти.

real estate-illustration
house-illustration

Продавайте повече имоти с чат наживо

Предоставете точната информация навреме за бъдещите купувачи на вашите имоти с чат в реално време. Няма нужда да чакате няколко часа, за да отговорите на въпросите, когато можете да се изгради на инерция веднага. Увеличете броя на доволните клиенти и навлизането на пазара с помощта на бюрото за помощ за недвижими имоти.

Научете повече за чата на живо за недвижими имоти

Изграждане на тухла след тухла

Гъвкавостта и способността да персонализирате бъдещите домове са един от ключовите фактори за вашите клиенти, докато решавате да купите или не да купите къщата на мечтите. С LiveAgent имате достатъчно свобода да персонализирате вашата потребителска поддръжка въз основа на текущите нужди. Предпочитате ли чата в реално време? проверявам. Построен в кол център? Разчитай на нас, ще те покрием.

building a house-illustration

Резервирайте демо в ден, който ви подхожда най-много

Насрочване на демонстрация

Говорете с мениджъра по продажбите на LiveAgent

Започнете да се състезавате и насрочете едно по едно обаждане с един от нашите клиенти, който да успее, за да видите как LiveAgent може да се възползва от вашия бизнес.

Какво ще научите по време на демонстрацията

  • Как да постигнете бизнес целите си с LiveAgent
  • Кой план е подходящ за Вас, въз основа на бизнес целите Ви
  • Как работи
  • Отговори на всички въпроси, които може да имате относно ценообразуването, услугата, интеграции и функции и много повече…

“Подхождайте към всеки клиент с идеята да му помогнете да реши проблем или да постигне цел, а не да продава продукт или услуга.” – Брайън Трейси

Andrej Saxon, Sales manager

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Спестете повече с LiveAgent

Анализирайте и сравнете LiveAgent с различни решения за поддръжка на клиенти и изберете едно с най-подходящите функции за вашата индустрия и най-добра цена.

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте положителното въздействие от внедряването на помощния софтуер върху индустрията на недвижимите имоти.

Related Articles to Строителство недвижими имоти
Checklists - Spisak Sas Zadachi Za Parvi Razgovor S Klient

Списък със задачи за първия разговор с клиент

Как да сключите повече сделки чрез разговори с потенциални клиенти? Нашият списък със задачи за първия разговор с клиент ще ви помогне да максимизирате продажбите си.

Искате ли да привлечете вниманието в света на подкастите? Разгледайте нашия списък със задачи за стартиране на подкаст, за да ви забележат.

Списък със задачи за стартиране на подкаст

За успешното рекламиране на подкаста си може да използвате маркетингови публикации, социални медии и партньорски програми. За да измерите успеха на подкаста си, трябва да си поставите цели и да следите броя на абонаментите, броя на свалянията на епизодите ви, броя на обратните линкове и споменаванията в социалните медии, както и трафика на сайта ви. Използвайте софтуер като LiveAgent, за да управлявате всички входящи съобщения лесно.

Как да сключите повече сделки чрез разговори с потенциални клиенти? Нашият списък със задачи за първия разговор с клиент ще ви помогне да максимизирате продажбите си.

Списък със задачи за първия разговор с клиент

Списъкът със задачи за първи разговор е полезен за мениджъри по маркетинг и продажби, както и за специалисти по продажби и търговски представители. Планирането на обаждането е важно за успешната продажба, защото ви позволява да знаете кой е клиента и какво очаква той от услугата, да сте фокусирани и да покриете всички важни теми. Професионалистите винаги планират предварително. Актуализирайте списъка с контакти преди новото обаждане.

Затруднявате се с конфигурацията на онлайн профилите на бизнеса си? Като изпълните този списък със задачи за настройка на социалните медии, ще приведете всичко в топ форма.

Списък със задачи за създаване на профили в социлните медии

Подкастите са полезни за маркетинга и може да бъдат използвани от творци и блогъри. За да започнете един подкаст, трябва да зададете целите, темите и дължината на епизодите. За дигитален маркетинг могат да се използват софтуери, като Trello и контролен списък за маркетингов одит. За да определите целевия си пазар, трябва да разберете нуждите на идеалния клиент и да използвате инструменти като карта на пътя на клиента и наблюдение на резултатите в социалните медии. Събирането на обратна връзка може да помогне за управлението на проекти. За клиентско обслужване е необходимо многоканално обслужване и система за проследяване на клиентски запитвания. Използването на софтуер за управление на връзките с клиенти и AI може да помогне за по-добро обслужване на клиенти. Накрая, е важно да се довършат профилите в социалните медии.

Как да се свържете с центъра за обслужване на клиенти на Световната здравна организация (СЗО) чрез имейл, чат, телефонен номер, социални мрежи и самообслужване.

Контакти на център за обслужване на клиенти на Световната здравна организация (СЗО)

Текстът включва информация за Споразуменията за ниво на обслужване в различни комуникационни канали на Световната здравна организация (СЗО), както и юридически контакти, други линкове и локацията на СЗО. Текстът отговаря на някои от най-често задаваните въпроси от клиенти, като какво е СЗО и как да се свържат с организацията.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x