Помощен софтуер за туристическата индустрия

Помогнете да се направи страхотни спомени в световен мащаб с LiveAgent. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо.

Предлагайте поддръжка 24/7/365, като създадете цялостни центрове за самообслужване, пълни с често задавани въпроси, форуми на общността, статии и ръководства.

Наблюдавайте поведението на посетителя на уебсайта си или прегледайте данните на CRM, за да създадете персонализирани препоръки за пътуване.

Използвайте разширените защитни функции, като маскиране на кредитни карти и шифроване, за да сте сигурни, че данните на клиентите Ви са винаги защитени.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Решаване на проблеми в реално време

Всички знаем, че проблемите се случват в най-лошото време на най-лошото място. Но можете да направите решаването на препятствията по-лесно, като предоставя изключителен и бърз потребителска поддръжка, използвайки мигновени чат софтуер на живо. Направете клиентите си щастливи и щастливи при избора на агенция за пътуване!

Learn more
travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Настоящи оферти за персонализиране

Повече любопитни клиенти, които се нуждаят от помощ, не е нужно да е проблем вече. Използването на LiveAgent за предоставяне на отговори на различни въпроси на вашите клиенти може да бъде забавно сега. Това е като да разговаряте с приятелите си веднага над социалните медии – звучи лесно, нали? Направете живота си по-лесен и клиентите по-щастливи с LiveAgent!

Поддържайте връзка 24/7

Някои клиенти се нуждаят от специални грижи, или те са просто в различна часова зона. Не само, че не е нужно да бъдете заключени в офиса 24/7, за да осигурите безпроблемна потребителска поддръжка, но и по-добре можете да отговорите на запитванията направо от вашия удобен диван. Надстройте до софтуера от висок клас helpdesk сега и облекчете работата си веднага – вашите клиенти ще бъдат освободени!

Learn more
woman on camel in Egypt-illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте положителното въздействие от внедряването на помощния софтуер върху мястото за настаняване.

Related Articles to Настаняване за пътуване
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x