Употреба на телефонни централи
Upotreba na kontakti centri se razdelq po sektori: 26% Finansovi uslugi, 24% Uslugi za potrebiteli, 13% Tehnologii, medii i telekomunikacii, 11% Prirodni nauki i zdraveopazvane, 9% Energia, resursi i industriq, 4% Pravitelstvo i obshtestveni uslugi. #LiveAgent #komunikacija
Помощен софтуер за банковата индустрия
Спестете време и удовлетворете своите клиенти с нашата функция за чат на живо, която помага за бързи отговори и повече от 21000 успешни компании.
ADP Контакти в бюрото за помощ
ADP предлага водещи решения в индустрията на HR и данъчното обслужване. Клиентска поддръжка се предоставя чрез телефон и социални медии. ADP няма имейл или чат в реално време. За контакт - adp.com.
Искате да подобрите обслужването на клиентите си?
Софтуерът за маркетинг подобрява обслужването на клиенти чрез управление на имейли и чат. Наблюдавайте клиентите, задържайте ги и подобрявайте приходите. LiveAgent предлага бизнес решения с ресурси и интеграции за различни индустрии. Удовлетворените клиенти се присъединяват към нас за по-добро клиентско преживяване.
Въведение в клиентските взаимоотношения
Подобрете комуникацията с клиентите, като използвате мениджмънт на клиентски взаимодействия и софтуер за проследяване и съхранение на данни.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни