Търсите по-добър helpdesk софтуер?

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2019. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 причини, поради които компаниите за разработване на софтуер избират LiveAgent

Дайте възможност на потребителите си да се самообслужват, като създавате изчерпателни бази от знания, пълни със статии, ръководства, форуми и често задавани въпроси.

Напътствайте потенциалните си клиенти през фунията за продажби, като отговорите на въпросите им в реално време.

Възползвайте се от нашите отзиви и предложения кутии, за да разберете точно какво Вашите клиенти искат и очакват от вас.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Фокусирайте се върху нуждите

Различните клиенти имат различни нужди и трябва да се съсредоточите върху всички тях. Благодарение на възможностите на мултиканален помощ софтуер за помощ можете да поддържате връзка с тях на различни слоеве – нека да бъдат социални мрежи, обаждания, имейли или чат в реално време. Независимо откъде идват вашите клиенти, винаги ще сте там за тях.

Създаване на база знания

Базата знания и порталът за поддръжка са първите места, по които повечето от вашите клиенти ще търсят, докато търсят отговори. Здравите способности на LiveAgent ви дават достатъчно мощност, за да създавате ЧЗВ, да пишете статии за самообслужване или да направите няколко категории въз основа на Вашия бизнес.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Базата знания и порталът за поддръжка са първите места, по които повечето от вашите клиенти ще търсят, докато търсят отговори. Здравите способности на LiveAgent ви дават достатъчно мощност, за да създавате ЧЗВ, да пишете статии за самообслужване или да направите няколко категории въз основа на вашия бизнес.

Някои от бъдещите Ви клиенти могат да се свържат с вас чрез чат на живо, където можете да им дадете отговори незабавно и бързо. По-късно те могат да се свържат с Вас по обикновен имейл и последно, но не на последно място да ви се обадят. Имате цялата налична информация във универсалната входяща поща, така че да можете да проследите техните нужди и искания. – Какво мислиш, че е?

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте положителното въздействие от внедряването на помощен софтуер върху автомобилната индустрия

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Софтуер & Интернет
По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Употреба на телефонни централи

Upotreba na kontakti centri se razdelq po sektori: 26% Finansovi uslugi, 24% Uslugi za potrebiteli, 13% Tehnologii, medii i telekomunikacii, 11% Prirodni nauki i zdraveopazvane, 9% Energia, resursi i industriq, 4% Pravitelstvo i obshtestveni uslugi. #LiveAgent #komunikacija

Тъй като банковата индустрия се движи към дигиталния свят, е необходимо да се задоволят нуждите на клиентите. Агентът на "На живо" може да ви помогне.

Помощен софтуер за банковата индустрия

Спестете време и удовлетворете своите клиенти с нашата функция за чат на живо, която помага за бързи отговори и повече от 21000 успешни компании.

Как да се свържете с обслужване на клиенти на ADP по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

ADP Контакти в бюрото за помощ

ADP предлага водещи решения в индустрията на HR и данъчното обслужване. Клиентска поддръжка се предоставя чрез телефон и социални медии. ADP няма имейл или чат в реално време. За контакт - adp.com.

Подобрете обслужването на клиентите си чрез разширените Help Desk функции, които ще ви помогнат да персонализирате общуването и да осигурявате бързи отговори на клиентите си.

Искате да подобрите обслужването на клиентите си?

Софтуерът за маркетинг подобрява обслужването на клиенти чрез управление на имейли и чат. Наблюдавайте клиентите, задържайте ги и подобрявайте приходите. LiveAgent предлага бизнес решения с ресурси и интеграции за различни индустрии. Удовлетворените клиенти се присъединяват към нас за по-добро клиентско преживяване.

Разгръщането на добри взаимоотношения с Вашите клиенти чрез клиентски взаимодействия може да изиграе централна роля в определянето на позицията на Вашата марка на пазара.

Въведение в клиентските взаимоотношения

Подобрете комуникацията с клиентите, като използвате мениджмънт на клиентски взаимодействия и софтуер за проследяване и съхранение на данни.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо