Помощен софтуер за електронна търговия

Доближете се до потенциалните си пазаруващи с LiveAgent – най-прегледаният и #1 оценени помощ бюро софтуер за SMB през 2019.

Подобрете времето за отговор с до 26%, като рационализирате всички клиентски съобщения от имейл и социални медии в една пощенска кутия.

Насочете клиентите си през процеса на плащане и отговаряйте на всички въпроси, които те могат да имат в реално време с нашия роден чат джаджа на живо.

Подобрете лоялността на клиентите си, като направите всяко преживяване за поддръжка запомнящо се и персонализирано с нашия вграден CRM.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Подобряване на щастието и удовлетворението

Внедряването на LiveAgent за електронна търговия на Вашия сайт е въпрос за няколко секунди. Въпреки това, влиянието върху електронната ви търговия продължава през цялото време. Внасянето на LiveAgent в електронния магазин може да повиши щастието на клиентите Ви с повече от 60%.

Научете повече
happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Ръководство на клиентите Ви

Предлагането на помощ на клиентите ви в точното време може да окаже значително влияние върху бизнеса Ви. Всеки път, когато те могат да имат въпроси, вашият чат на живо или кол център са точно за вас. Захранете обслужването на клиентите си с LiveAgent за електронна търговия.

Научете повече

Изграждане на лоялната клиентска база

Лоялността на клиентите трябва да бъде един от ключовите показатели за бизнеса Ви. Те предпочитат вашите продукти &” ” услуги и ще останат с вас, докато не бъдат удовлетворени. По-лоялни клиенти имате, толкова по-добри резултати ще видите в края на всеки изминал месец.

Научете повече
ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Намалете изоставянето на пазарската кошница

Наблюдавайте клиентите си, подгответе се предварително и се свържете с тях, преди да могат да се откажат с проактивни покани за чат. С чата на живо можете да предоставяте потребителска поддръжка 24/7, дори когато сте офлайн с формуляри за контакт.

Learn more

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте как LiveAgent може да увеличи вашата потребителска поддръжка и да увеличи щастието на вашите бизнес партньори.

Related Articles to Услуги за електронна търговия
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x