Клиентската поддръжка и обслужване са изключително важни за бизнесите, които работят с клиенти ежедневно, тъй като трябва да се държите правилно с клиентите.
Няма значение какъв продукт или услуга продавате: ако обслужването не е достатъчно добро за клиентите ви, те ще намерят някой друг, от когото да я купят.
Но ако поддържате високи стандарти за клиентско обслужване, за да осигурите на клиентите си възможно най-доброто обслужване, те ще се връщат при вас.
Създайте стандарти за клиентско обслужване с нашия контролен списък, за да осигурите на сътрудниците си насоки как да поддържат обслужването на най-високо ниво.
Що се отнася до осигуряването на клиентско обслужване, много бизнеси срещат затруднения да поддържат постоянно ниво. Причината често е липса на конкретни насоки за служителите в отдел клиентско обслужване.
Това може да доведе до непоследователност в качеството на предлаганата услуга, която неминуемо ще доведе до лошо клиентско изживяване. Добър начин да се преборите с този проблем е да въведете списък със стандарти за служителите си, което ще им помогне да поддържат високо ниво на обслужване и може да се използва и в случаите, когато се появят недоразумения с клиентите.
Като следва тези насоки, екипът за клиентско обслужване може да осигури висококачествено обслужване на клиентите. Това е особено важно за бизнесите с множество локации, за да осигурят последователност на обслужването във всеки клон. Освен това ще помогне да подобрите клиентското удовлетворение, което може да насърчи клиентите ви да се връщат и в бъдеще.
Управленският екип може да използва стандартите от контролния списък за обслужване като начин да направи одит на качеството на предлаганата услуга от екипа за клиентско обслужване. Това ще помогне да забележите къде има нужда от подобрение и ще ви даде идея как се справя бизнесът.
Нека видим кои стандарти в отрасъла трябва да покрие клиентското ви обслужване, за да гарантирате висококачествено обслужване.
1. Courtesy: being polite and courteous to your customers at all times will help to create a positive image of your business. 2. Efficiency: customer support is often the first impression that people have of your company, so it's important to make sure that it's a good one. Customer satisfaction: provide your customers with a service that they are happy and satisfied with.
Self-serve: customers resolve issues themselves. Live: customer service transactions are performed by a live agent. Web-based: customers interact with the company via the website or a chatbot. Community: customer service is delivered through e.g. social media channels.
Provide your employees with effective training and support and set high standards for their behavior and interactions with clients. Use performance plans to help motivate your staff and to keep them up-to-date with the latest changes and developments. Improve your agents’ knowledge and skills. Make sure they understand your organization's goals and objectives.
It is a tool that can be used to measure the effectiveness of your customer service department. It consists of three elements: customer satisfaction, customer loyalty, and customer retention.
They are a set of guidelines to be followed by all employees when providing support to clients. Customer service agents should be polite, helpful, and professional at all times. They should also make every effort to resolve any complaints or queries that customers may have.
Due to lower turnover rates, customer loyalty and retention rates increase, resulting in lower costs.
Gaining a loyal client base that you can utilize later on in many ways. Improved customer satisfaction, which will lead to greater profits for your company. Having excellent customer service will differentiate your company from the competition.
Due to lower turnover rates, customer loyalty and retention rates increase, resulting in lower costs. Gaining a loyal client base that you can utilize later on in many ways. Improved customer satisfaction, which will lead to greater profits for your company. Having excellent customer service will differentiate your company from the competition.
Анкета за клиентско обслужване
Подобрете комуникацията с клиентите чрез ABM стратегии и обратна връзка. Обучение на служителите и инструменти за обслужване на клиенти са също важни.
Най-добрите практики в прилагането на Help desk системи
Създавайте статии с точна информация. Следете ключовите показатели в Help Desk системата. Настройте интеграции с външни приложения. Обучете служителите и провеждайте проучвания на клиентската удовлетвореност.
Повишете коефициента на конверсия с LiveAgent
Подобрете офертите си, цените и функционалността на сайта си, като създадете стимулиращи фактори като безплатна доставка. Това ще повиши конверсията ви.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни