Търсите ли безплатна система за управление на взаимоотношенията с клиентите?

LiveAgent е правилният избор за Вашия бизнес. Можете да се радвате на безплатен акаунт завинаги и да имате достъп до основни функции за осигуряване на отлично обслужване и управление на клиенти.

LiveAgent е най-разглежданият и класиран на първо място софтуер за малък и среден бизнес за 2020. Останете близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Предимства от използването на безплатна система за управление на взаимоотношенията с клиентите

Управлението на взаимоотношенията с клиентите няма да бъде трудно, когато имате подходящия софтуер за работа.

Една точка на контакт

Запитванията на Вашите клиенти се съхраняват на едно място, което Ви позволява да се съсредоточите върху обработката, а не върху търсенето. Цялата Ви комуникация е подредена на едно място.

Доволни клиенти

Можете да зарадвате клиентите си дори чрез безплатен акаунт, в който имате достъп до основни функции за предоставяне на обслужване.

Повишаване на ефективността

Решаването на управление на взаимоотношенията с клиентите на LiveAgent Ви дава възможност да оптимизирате работния си процес и да направите обслужването си по-ефективно.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Управление на взаимоотношенията с клиенти в LiveAgent

Направете връзката с клиентите най-важният приоритет с подходящия софтуер. С безплатния софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти на LiveAgent получавате една програма за всичките си имейли, чатове, обаждания и контактни форми. Можете да се насладите на неограничен брой профили на служители, които да управляват цялата Ви комуникация.

Списък на функциите в безплатния LiveAgent профил

Безплатният план на LiveAgent е ограничен и не включва всички функции, като автоматизации, правила, SLA, социални мрежи и разширени отчети … Проверете и сравнете кои функции са включени и кои липсват в безплатния план.

Free help desk software migration icon

Безплатен план

Безплатен

7-дневна история на билетите

Ограничени връзки

Без профили в социалните мрежи

Липсващи функции

Free Live Chat-icon

Платен план

от 15 USD месечно

Без ограничения

Много полезни функции

Профили в социалните мрежи

Пълна история на съобщенията

и много повече …

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Безплатен чат

Чрез чата на живо на вашия уебсайт можете директно да се ангажирате с клиентите си, преди да напуснат уебсайта ви. Чатът на живо предлага бързо решение за вашите клиенти, които търсят съвет или информация.

LiveAgent има най-бързото приложение за чат на пазара, с визуализация на екрана за 2,5 секунди. Включено е в безплатния акаунт, без скрити условия.

Безплатна тикетинг система

Тикетинг системата на LiveAgent е правилното решение за всеки бизнес. Тя превръща цялата Ви входяща комуникация в тикети, които автоматично се сортират в панела на LiveAgent.

Без повече разхвърляна комуникация или безкрайно търсене в отделните канали. Всичко е на мястото си в един чудесен удобен екран.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Безплатен кол център

Създайте свой собствен кол център за минути и управлявайте връзките с клиентите на по-добро ниво чрез браузър, стационарен телефон или мобилни приложения. Това означава, че дори не е нужно да купувате настройка на телефон или специален хардуер, за да създадете физически център за обаждания.

Всичко свързано с телефонните обаждания, се управлява от LiveAgent и Вие можете съсредоточете се върху обслужването на клиентите си.

Безплатна секция с полезна информация

Знаете ли, че клиентите вероятно ще търсят информация сами, преди да се свържат с Вашите служители? Създайте своя собствена секция с полезна информаия и предоставете на клиентите си статии, засягащи Вашия бизнес. Можете дори да го персонализирате, за да съответства на Вашия ранд.

Създайте статии за най-често срещаните запитвания и оставете Вашите служители да се съсредоточат върху по-важни проблеми.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Готови ли сте за по-добро управление на връзките с клиентите?

Направете промяна в управлението на връзките с клиентите си и им дайте най-доброто, на което сте способни. Не е нужно това да Ви струва пари. В случай, че искате нещо допълнително, можете да преминете към платен план, пълен със страхотни функции, поддръжка на социални мрежи и много други на разумна цена.

extrafaq headline="FAQ" въпрос-1="Защо малкия бизнес трябва да притежава CRM система?" отговор-1="CRM системата позволява на Вашите служители да сегментират клиенти, както и да преглеждат минала информация за тях. Комуникацията с клиентите е по-гладка и по този начин тя може да даде на всеки бизнес предимство пред конкурентите." въпрос-2="Какво е CRM?" отговор-2="CRM е абревиатура на Customer Relationship Management (Управление на взаимодействието с клиентите)." въпрос-3="Какво прави един софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти страхотен?" отговор-3="Страхотния безплатен софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти обединява имейл, обаждания, клиентски портал и комуникация в чата в една универсална пощенска кутия. Освен това той включва някои основни отчети относно цялостната ефективност на обслужването на клиентите, историята на тикетите, вътрешни съобщения, персонализирани маркери и възможност за обединяване и разделяне на тикети."]
Related Articles to Безплатна система за управление на взаимоотношенията с клиентите
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x