Онлайн чат за бизнеса с недвижими имоти

Впечатлете клиентите си и повишете удовлетвореността им
  • ✓ Без такса за включване   
  • ✓ Клиентско облужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Анимация на горния колонтитул
Help desk софтуер

Желанието да притежавате дом или какъвто и да е друг недвижим имоти е човешко. По-голямата част от населението е закупило или ще закупи новия си имот от сертифицирана агенция за недвижими имоти или брокер.

Това е огромен брой ценни перспективи. Но дните, когато беше достатъчно да имате привлекателна реклама на имоти на прозореца на Вашата агенция, изглежда са отдавна отминали. Разбира се, все още и това е необходимо, но значителна част от купувачите, насочва вниманието си онлайн.

Закупуването на продукти онлайн може да бъде трудно. Основната причина е, че не можете реално да разглеждате продуктите , преди да вземете решение.

Още по-стресиращо е да закупите имот по този начин. Искате да можете да си го усетите, да проверите всяка стая, да прочетете договора и обикновено искате брокера да може да отговори на Вашите въпроси и притеснения веднага.

Телефонът е добър начин да направите това, но чатът е по-удобна и ефективна опция за онлайн комуникация.

Готови ли сте да положите първия градивен елемент на успеха във Вашето обслужване на клиенти?

Да се захващаме за работа!

Как чатът може да подпомогне бизнеса с недвижими имоти?

Започнете правилно онлайн комуникацията и осигурете положително преживяване на клиентите, търсещи новия си дом.

Така нареченото пазаруване от витрини беше възможност за потенциален купувач да провери имотите от рекламите на агенциите за недвижими имоти.

Шансът да привлече вниманието на потенциалния клиент вече по-скоро е онлайн. Забелязано е, че за да привлечете вниманието на потенциалния клиент, времето за това е между 5-10 минути.

Какви са предимствата на чата за петте основни категории недвижими имоти?

  • Жилищни
  • Търговски
  • Производствени
  • Земя
  • Със специално предназначение

Стратегически позиционираната и в правилното време активна чат покана на страниците, които редовно генерират голям трафик, например страница с цени или каталог с продукти.

Активна-покана-за-чат-в-реално-време-LiveAgent
Пример за активна покана за чат (кликнете, за да увеличите)

Въпреки че чатът е предимно активен инструмент за комуникация реално време, той предлага функция за такава извън работното време и това са контактните форми . Както при другите функции, те са напълно персонализирани.

Контактни форми в чат софтуера - LiveAgent
Пример за контактна форма (кликнете за да увеличите)

Поради различни причини понякога не е възможно да се насрочи оглед на имота. Но с добавената функция за видео чат , брокерите могат да предоставят виртуални обиколки на потенциалните си купувачи. Видеоразговорът на LiveAgent е базиран в браузъра и тъй като е част от тарифния Ви плана, не се нуждаете от допълнително приложение, за да го стартирате. Създайте или изберете бутон за видео чат от нашата галерия и го поставете на уебсайта сии вече можете да се насладите на разговор лице в лице в реално време.

Видео чат в реално време в браузъра
Пример за видео чат (кликнете, за да увеличите)

Чатът може помага за дяловете от печалбата за брокера, тъй като е лесно да следите продажбите и следователно точно да определите комисионната.

Уебсайт мониторинг-общ преглед на чата
Пример за общ преглед на чата (кликнете, за да увеличите)

Как чатът може да се сравни с обслужването по телефон и имейл?

Това е по-рентабилният метод за предоставяне на онлайн помощ на бъдещи собственици на жилища, потенциални клиенти и редовни клиенти, пред телефона или имейла. Съществената разлика е, че управлението на разговори в чата не е необходимо да се извършва в големи обеми.

Един служител може да обработва няколко чата едновременно. Бързите и актуални отговори са безценни и спестяват време. Прикачването на важни документи дава на клиентите представа какви правни и финансови изисквания са необходими за закупуване на имот.

Как да обучите брокерите на чат комуникация?

Успешното взаимодействие в чата не би съществувало без квалифициран и опитен персонал. Хората са същественият компонент на положителния клиентски опит и в крайна сметка на продажбата.

Онлайн комуникацията е различна от обичайният разговор лице в лице, с който брокерите на недвижими имоти са свикнали. Ако искате да предоставите високо персонализирана услуга в чата, има конкретни насоки за Вашите служители.

Брокерите на недвижими имоти действат като консултанти, които насочват инвеститорите по време на търсенето им, така че правилното обучение обучението и етикетът са от решаващо значение.

Youtube video: Etiquette in Live Customer Support

Следователно ще можете да вземете еднолично решение кой от брокери трябва да се занимава с чат услугите. Работата е там, че не всички са умеят това и някои са склонни към грешки от други.

Какво може да предостави чата, за да подобри обслужването на клиентите? 

  • Обслужване чрез множество канали за комуникация
  • Подобрено време на изчакване
  • Намален обем на имейлите
  • По-голям процент на продажбите
  • Намалено ниво на отказите
  • Удобна комуникация
  • По-голяма ангажираност
  • По-голям процент доволни клиенти

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Основни функции на онлайн чата

Чата и неговите функции са само част от многоканален help desk софтуер.

  • Универсалната iпощенска кутия: Всяка чат сесия се конвертира в тикет и се съхранява в универсална, споделена пощенска кутия. Всеки чат оператор с достъп може да потърси и да изкара профила на всеки клиент, както и история на комуникацията с него
Основни функции на онлайн чата - App - Uploads - 2020 - 03 - Universal Inbox.gif
Пример за универсална пощенска кутия (кликнете, за да увеличите)
  • Активни покани за чат : Спрете да чакате потенциалните клиенти сами да започнат разговора. Чатът намаля времето за изчакване и активно предлага помощ под формата на активна покана за чат .
Галерия с чат покани
Пример за галерия с чат покани (кликнете, за да увеличите)
  • Общ преглед на чата: Искате ли да научите повече за посетителите на Вашия уебсайт и предварително да сте подготвени за всеки чат? Не търсете повече. Общия преглед на чата представя възможност да проследите броя посетители, чакащите на опашка, URL адреси, местоположение или друга полезна информация.
Уебсайт мониторинг-общ преглед на чата
Пример за общ преглед на чата (кликнете, за да увеличите)
  • Чат разпределение: Пренасочване на чатовете към свободни оператири или автоматично прехвърляне на сесии чрез избор от три възможности – случайно възлагане, позвъни на всички и максимално натоварване. 
Чат разпределение
Пример за чат разпределение (кликнете, за да увеличите)
  • Контактни форми: Дайте възможност на клиентите да изпращат съобщения чрез контактна форма извън работно време или когато конкретен служител в офлайн.
Контактни форми в чат софтуера - LiveAgent
Пример за контактна форма (кликнете за да увеличите)
  • Въпросник след чата: Позволява въвеждане на обратна връзка от клиенти и оценка на ефективността на служителя или общото удовлетворение от чат сесията.
Оценка на сътрудниците
Пример за оценка на сътрудниците (кликнете, за да увеличите)

Интеграция на чата

Собствена интеграци и то направена правилно. Просто копирате и поставянте кратък HTML код във Вашия акаунт в LiveAgent и бутонът за чат ще се появи на уебсайта Ви, готов за всяко входящо запитване. Допълнително предимство са интеграциите с друг софтуер или приложение.

Какви са функциите за сигурност на Live чата?

Защитата на данните, сигурността на профила и поверителността са основни теми за всеки, който управлява и ръководи бизнеса си онлайн. LiveAgent не е по-различен. Ето някои от най-добрите функции за сигурност .

Ако искате да научите повече, прочетете Декларацията за поверителност на LiveAgent .

Полезна информация

Ако искате да научите повече, насочете се към нашите страници с полезна инфирмация .

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо