Желанието да притежавате дом или какъвто и да е друг недвижим имоти е човешко. По-голямата част от населението е закупило или ще закупи новия си имот от сертифицирана агенция за недвижими имоти или брокер.
Това е огромен брой ценни перспективи. Но дните, когато беше достатъчно да имате привлекателна реклама на имоти на прозореца на Вашата агенция, изглежда са отдавна отминали. Разбира се, все още и това е необходимо, но значителна част от купувачите, насочва вниманието си онлайн.
Закупуването на продукти онлайн може да бъде трудно. Основната причина е, че не можете реално да разглеждате продуктите , преди да вземете решение.
Още по-стресиращо е да закупите имот по този начин. Искате да можете да си го усетите, да проверите всяка стая, да прочетете договора и обикновено искате брокера да може да отговори на Вашите въпроси и притеснения веднага.
Телефонът е добър начин да направите това, но чатът е по-удобна и ефективна опция за онлайн комуникация.
Готови ли сте да положите първия градивен елемент на успеха във Вашето обслужване на клиенти?
Да се захващаме за работа!
Започнете правилно онлайн комуникацията и осигурете положително преживяване на клиентите, търсещи новия си дом.
Така нареченото пазаруване от витрини беше възможност за потенциален купувач да провери имотите от рекламите на агенциите за недвижими имоти.
Шансът да привлече вниманието на потенциалния клиент вече по-скоро е онлайн. Забелязано е, че за да привлечете вниманието на потенциалния клиент, времето за това е между 5-10 минути.
Стратегически позиционираната и в правилното време активна чат покана на страниците, които редовно генерират голям трафик, например страница с цени или каталог с продукти.
Въпреки че чатът е предимно активен инструмент за комуникация реално време, той предлага функция за такава извън работното време и това са контактните форми . Както при другите функции, те са напълно персонализирани.
Поради различни причини понякога не е възможно да се насрочи оглед на имота. Но с добавената функция за видео чат , брокерите могат да предоставят виртуални обиколки на потенциалните си купувачи. Видеоразговорът на LiveAgent е базиран в браузъра и тъй като е част от тарифния Ви плана, не се нуждаете от допълнително приложение, за да го стартирате. Създайте или изберете бутон за видео чат от нашата галерия и го поставете на уебсайта сии вече можете да се насладите на разговор лице в лице в реално време.
Чатът може помага за дяловете от печалбата за брокера, тъй като е лесно да следите продажбите и следователно точно да определите комисионната.
Това е по-рентабилният метод за предоставяне на онлайн помощ на бъдещи собственици на жилища, потенциални клиенти и редовни клиенти, пред телефона или имейла. Съществената разлика е, че управлението на разговори в чата не е необходимо да се извършва в големи обеми.
Един служител може да обработва няколко чата едновременно. Бързите и актуални отговори са безценни и спестяват време. Прикачването на важни документи дава на клиентите представа какви правни и финансови изисквания са необходими за закупуване на имот.
Успешното взаимодействие в чата не би съществувало без квалифициран и опитен персонал. Хората са същественият компонент на положителния клиентски опит и в крайна сметка на продажбата.
Онлайн комуникацията е различна от обичайният разговор лице в лице, с който брокерите на недвижими имоти са свикнали. Ако искате да предоставите високо персонализирана услуга в чата, има конкретни насоки за Вашите служители.
Брокерите на недвижими имоти действат като консултанти, които насочват инвеститорите по време на търсенето им, така че правилното обучение обучението и етикетът са от решаващо значение.
Следователно ще можете да вземете еднолично решение кой от брокери трябва да се занимава с чат услугите. Работата е там, че не всички са умеят това и някои са склонни към грешки от други.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Чата и неговите функции са само част от многоканален help desk софтуер.
Собствена интеграци и то направена правилно. Просто копирате и поставянте кратък HTML код във Вашия акаунт в LiveAgent и бутонът за чат ще се появи на уебсайта Ви, готов за всяко входящо запитване. Допълнително предимство са интеграциите с друг софтуер или приложение.
Защитата на данните, сигурността на профила и поверителността са основни теми за всеки, който управлява и ръководи бизнеса си онлайн. LiveAgent не е по-различен. Ето някои от най-добрите функции за сигурност .
Ако искате да научите повече, прочетете Декларацията за поверителност на LiveAgent .
Ако искате да научите повече, насочете се към нашите страници с полезна инфирмация .
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.
More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.
The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.
The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни