Отзив за IVR системата на Zendesk

Zendesk Suite е софтуер за база знания с гъвкавост, оценен на 4,4 от 5 и започва от 79 евро на месец. JustCall предлага добре разработена IVR функция на много нива, която е една от най-добрите и най-лесни на пазара. LiveAgent е достъпна и функционална алтернатива на Zendesk, с безплатен тестов период от 7 или 30 дни и лесен пренос на данни.
Отзив за IVR системата на Zendesk
Compare Отзив за IVR системата на Zendesk with other in: How Отзив за IVR системата на Zendesk is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Системата за интерактивни гласови отговори (IVR) е популярна функция, която можете да откриете в софтуер за телефонна централа, която дава възможност на сътрудниците обслужване на клиенти да организират обажданията на базата на различни критерии. IVR системата може да се използва за създаване…

Pricing
Starting from:
$ 99   на месец
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.5
Потребителско изживяване
4.5
Цена
3
Въвеждане в употреба
3

Key takeaways

Pros

  • IVR с добро представяне
  • Изчерпателен потребителски интерфейс

Cons

  • Планирането и създаването на IVR може да са объркващи
  • Цените могат да се окажат високи

IVR функцията на Zendesk не е най-лесната за настройка, но не е и най-трудната. Справя се добре без проблеми, но настройката на IVR дървото изисква известно предварително планиране, за да се избегне объркване в процеса на създаване. Zendesk е отличен цялостен софтуер и въпреки че IVR конфигурацията може да бъде подобрена значително, все пак не можете да сбъркате. Силните страни на Zendesk са други и ако сте готови да платите по-високата цена за функциите му, вероятно няма да останете разочаровани.

Как да започнете настройката на IVR функцията на Zendesk

IVR функцията на Zendesk е лесто достъпна, благодарение на добре проектирания и лесен за употреба интерфейс. Можете да получите достъп до интерфейса веднага след като си направите регистрация за безплатен тестов период, която ще ви отнеме само няколко минути. IVR настройката се намира в опцията Talk в администраторския център на Zendesk, който можете да откриете в левия панел на менюто.

Администраторски център на Zendesk - IVR менюта

Процесът по създаване на ваш IVR не е оптимален, нито пък толкова прост, колкото би могъл да бъде. Няма визуален помощник за планирането, просто избирате IVR опции и действия. Въпреки че самият процес е лесен за изпълнение, нямате добър поглед върху целия IVR. Всяко ниво на IVR дървото е отделен подпрозорец, който не показва къде води по ясен и разбираем начин, в сравнение с някои други IVR софуери. Това може да доведе до известно объркване и проблеми при създаването на по-сложни IVR настройки. Препоръчвам да планирате нивата на IVR-а си визуално предварително.

Всяко IVR ниво ви дава възможност да избирате действия за всеки бутон на клавиатурата на обаждащия се. Няма очевиден лимит за броя нива, които можете да имате, така че при нужда може да планирате и изградите по-сложни IVR-и. Освен това има възможност да изберете поздрав, но когато тествах, сякаш не работеше. Единствената опция беше “без поздрав”. По-късно открих опцията за добавяне на поздрав в друг раздел на Talk настройките. Всяко IVR ниво може да бъде преименувано за по-добро планиране по време на създаването му.

Настройка на линиите в IVR-а на Zendesk

Можете да активирате IVR-а на телефонните си линии в конфигурацията на всяка телефонна линия. Можете лесто да достъпите това меню през конфигурацията Talk в левия панел. Възможно е да направите различни IVR настройки на различни телефонни номера.

Настройки на IVR в Zendesk

Как се представя IVR системата?

Като изключим не особено удобния процес по създаването, IVR системата на Zendesk като цяло се представя доста добре. Не срещнах никакви проблеми, предизвикани от бъгове, по време на тестовете; по време на първите няколко теста обаче създадох неработещ IVR. Задължително планирайте нивата на IVR-а си преди да се опитате да ги създадете – смятам, че това е изключително полезно. Като цяло се представи отлично и всички IVR-и работеха според очакванията ми след правилно планиране.

Цени

Въпреки че Zendesk предлага множество ценови планове, само два от тях дават достъп на потребителите до IVR функциите. IVR е включен в плановете Suite Professional и Suite Enterprise, които са двата най-скъпи плана, предлагани от Zendesk. И двата плана са на базата на абонамент и крайната цена зависи от броя потребителски профили, от които имате нужда.

Suite Professional

Планът Suite започва от $99 на потребител на месец и се фокусира най-вече върху допълнителни функции за телефонна централа и функции, които допълват работата на системата Zendesk.

Suite Enterprise

Планът Suite Enterprise започва от $150 на потребител на месец. Той добавя много функции, които са създадени за нуждите на големи корпорации и за управление на комуникацията.

Заключение

Въпреки че Zendesk е един от най-популярните софтуери за хелп деск, IVR функцията му определено може да бъде подобрена. Работата ѝ е перфектна, там няма никакви проблеми, но настройката и въвеждането в експлоатация могат да са доста объркващи, особено за нови потребители. Вторият голям проблем е цената, тъй като е доста висока в сравнение с други софтуери, които предлагат IVR. Ако търсите софтуер с широк набор функции, който включва IVR, но не е нужно да е перфектен, цената може би е оправдана. В противен случай, препоръчвам да потърсите по-евтини и по-добре проектирани IVR решения.

Често срещани проблеми и затруднения

IVR поздравът не се изпълнява

Ако добавите номер, който вече съществува в профила ви като външен номер, IVR поздравът може да не се изпълни поради това. Може вместо него да се изпълни различен поздрав, или пък никакъв поздрав. Препоръчва се да премахнете засегнатия номер от списъка с външни номера.

IVR поздравът се изпълнява няколко пъти

IVR поздравите се изпълняват три пъти по подразбиране ако системата не засече натискане на бутони. Ако поздравът продължи да се повтаря повече от три пъти, трябва да проверите дали поздравът, който се намира в раздела Edit route в активните IVR пътеки не е същият като поздравите в отделните нива на IVR-а. Ако въпреки това продължавате да се сблъсквате с проблеми с поздрава на IVR-а, препоръчваме да се свържете с клиентското обслужване на Zendesk.

Product reviews

Текстът предлага различни функции и софтуер за клиентско обслужване, включително пощенски и телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Освен това предоставя информация за лидерите на екипите и възможности за партньорство.

Относно LiveAgent

Текстът предлага различни функции и софтуер за клиентско обслужване, включително пощенски и телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Освен това предоставя информация за лидерите на екипите и възможности за партньорство.

LiveAgent осигурява безплатно прехвърляне на данни от Desk.com към LiveAgent. Насладете се на над 179 функции на информационното бюро и над 40 интеграции в LiveAgent.

Прехвърляте се от Desk.com?

LiveAgent е чат и тикетинг система, която се откроява с бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции в комбинирани пакети. Множество потребители я хвалят за стабилна работа дори на мобилни устройства, добре обмислени модули и взаимодействие между тях. LiveAgent е използвана от много големи компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2.

Искате да прехвърлите Вашите данни от Extend към друго решение? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете с Вашия безплатен пробен период сега.

Искате да се преместите от Extend към LiveAgent?

LiveAgent предлага полезни инструменти, над 175 характеристики и над 40 интеграции. Има три платени плана или можете да изберете безплатен план. Интерфейсът е на 43 различни езика, включително за устройства, а спестяванията и възвратността на инвестициите са гарантирани.

Търсите начин да прехвърлите данните си от LiveChat в LiveAgent? Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2 и осигурете безупречно обслужване на клиентите си.

Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?

LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо