Отзив за IVR системата на MessageBird

MessageBird предлага прости и достъпни решения за комуникация, които не заразяват с допълнителни функционалности. За да използвате IVR функционалността на MessageBird, трябва да закупите телефонен номер. Може да получите помощ и консултации с помощния раздел на MessageBird или клиентското обслужване, за да максимизирате подкрепата на системата за интерактивни гласови отговори.
Отзив за IVR системата на MessageBird
Compare Отзив за IVR системата на MessageBird with other in: How Отзив за IVR системата на MessageBird is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
269 reviews

Системата за интерактивни гласови отговори (IVR) е популярна функция, която можете да откриете в софтуер за телефонна централа, която дава възможност на сътрудниците обслужване на клиенти да организират обажданията на базата на различни критерии. IVR системата може да се използва за създаване…

Pricing
Starting from:
$ 30   на месец
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Потребителско изживяване
4
Цена
5
Въвеждане в употреба
4.5

Key takeaways

Pros

  • Лесна за настройка и удобна за работа
  • Достъпна
  • Поддържа сложни IVR настройки

Cons

  • Ограничена персонализация
  • Понякога е трудно да се свържете с клиентското обслужване

Инструментът Flow Builder на MessageBird е отлична опция за тези, които искат да създадат просто IVR меню. Потребителският интерфейс е интуитивен и лесен за навигиране, така че не се притеснявайте, че ще се изгубите в купища код. MessageBird ви предлага кратко ръководство при първото взаимодействие с функцията Flow Building. Чудесно е дори за не толкова технически грамотните потребители, за да настроят лесно потока си. Единственият проблем, с който се сблъсках, беше липсата на персонализация що се отнася до IVR съобщенията. Не мисля обаче, че това е нещо, което трябва да разубеди потребителите да използват IVR софтуера на MessageBird.

Как да започнете настройката на IVR функцията на MessageBird

Регистрацията за тестова версия на MessageBird е съвсем проста. След като попълните данните си и добавите броя служители, ви посреща изчистено табло, което не натоварва потребителите, които го виждат за пръв път.

Начално табло на MessageBird

Въпреки че няма да откриете IVR функцията веднага, тази настройка ви улеснява в ориентацията в таблото. За да конфигурирате функцията за интерактивни гласови отговори, можете да я достъпите или директно през таблото, или от лявото меню в опцията Flow Builder.

IVR функции на MessageBird

След това кликнете Templates. Ще откриете голяма селекция от възможности за изграждане на менюто и за автоматизация. За да продължите с настройката, кликнете върху Easy phone menu (IVR).

Това, което сметнах за много полезно, е ръководството, което MessageBird предлага след като отворите IVR конфигурацията. Това ръководство ви направлява през четири прости стъпки как да създадете потоци в многоканална среда, телефонни обаждания и т.н. Можете да изберете дали да разгледате ръководството или да го пропуснете.

Ръковоство на MessageBird за изграждане на IVR

Първото, което трябва да направите, е да закупите телефонен номер. Можете да го направите директно през Flow Builder като кликнете върху изскачащия прозорец.

След като телефонният ви номер е готов, можете да започнете да конфигурирате менютата за обаждания. Продължете като натиснете бутона Say – имате възможност да създадете съобщението си и да конфигурирате променливи като език, глас и други.

За съжаление няма възможност да добавите файл със съобщението си, така че сте ограничени до опцията текст към реч. Имате възможност за избор измежду множество езици, включително с различни акценти на английски. Освен това нямате много възможности за глас – можете да избирате между мъжки и женски глас.

Възможности за конфигурация на IVR в MessageBird

След като сте настроили съобщението, можете да продължите със създаването на разклоненията. Можете да създадете множество разклонения с отделни съобщения и тригери. Въпреки че можете много бързо да създадете съвсем просто меню, MessageBird ви дава възможност и за доста сложна IVR настройка. След като добавите основните си IVR настройки, можете да създадете допълнителни разклонения и да конфигурирате други действия или може да затворите разклонението.

Това меню ви позволява да конфигурирате проста IVR настройка, което дава възможност на клиентите ви да се свържат с бизнеса ви бързо и безпроблемно. Ако обаче имате нужда от по-подробна конфигурация, можете да постигнете и това с много възможности за разклонения и допълнителни настройки.

Как се представя IVR системата?

Цялата функция Flow Builder работи отлично без проблеми. Настройката е доста интуитивна благодарение на графичния потребителски интерфейс и ръководството в началото. За съжаление, IVR-ът не дава възможност за качване на лични аудио файлове, но ако това не е проблем за вас, функционалността текст към реч работи безпроблемно. Самото представяне на IVR функцията е отлично и ако търсите нещо просто и лесно за употреба, вероятно ще покрие всичките ви очаквания. Ако обаче имате проблем с разбирането на разклонения, променливи и всичко друго, свързано с IVR настройките, MessageBird предлага лесно за следване ръководство в центъра си за поддръжка.

Цени

Можете да изпозвате възможностите за създаване на меню на MessageBird безплатно ако нямате нужда от повече от 2 акаунта и сте готови да си закупите номер. Ако искате да разширите работата си, можете да надградите до опцията за $30 на месец, която позволя от 3 до 10 акаунта.

Заключение

Това е чудесна възможност най-вече за по-малки контактни центрове. MessageBird ви осигурява много възможности, проста настройка на IVR и IVR на много нива на разумна цена. Целият потребителски интерфейс е интуитивен и лесен за навигация. Въпреки че няма толкова възможности за персонализация, колкото би ни се искало, MessageBird няма да ви разочарова ако търсите просто и достъпно решение.

Често срещани проблеми и затруднения

Не знам как да закупя номер

За да използвате IVR функционалността на MessageBird, трябва да закупите телефонен номер. За да го направите, се впишете в профила си и кликнете на иконата Numbers в таблото. На следващата стъпка трябва да попълните необходимата информация и да кликнете на бутона Buy. След това проверете информацията за поръчката и потвърдете покупката си. След като платите номера, можете да го добавите към профила си.

IVR-ът ми не работи

Трябва да проверите настройките на IVR менюто и да поправите всяка грешка, която откриете. За допълнително съдействие със системата ви за интерактивни гласови отговори може да е добра идея да се консултирате с помощния раздел на MessageBird или да се свържете с клиентското обслужване.

Product reviews

Как да се свържете с обслужването на клиентите на VigLink по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

Контакти на бюрото за помощ на VigLink

VigLink е компания, която предлага пълно обслужване на оптимизацията на връзки. Обслужващият екип на компанията предоставя помощ чрез имейл, кол център, социални медийни платформи и база от знания. За да се свържете с тях, можете да използвате тези канали или да им изпратите имейл.

Анкетите и интервютата, които се попълват от клиентите се наричат анкети за клиентско обслужване. Те помагат за наблюдението и проследяването на удоволствието на клиентите.

Анкета за клиентско обслужване

Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Прогнозни оценки за удовлетвореността са мярка за това дали тикетът е вероятно да получи положителен или отрицателен рейтинг на удовлетвореност.

Прогнозни оценки за удовлетвореността

LiveAgent е компания, която предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и системи за управление на оплаквания. Компанията има партньорски програма и предоставя уебинари и тестове за скорост на писане. Има контакти за продажби на няколко места и предлага бюлетин с последните новини и намаления.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо