Отзив за чатбот Zendesk

Zendesk Suite е софтуер за база знания с гъвкавост и добра поддръжка на клиентите, който се оценява на 4,4 от 5. Quriobot е инструмент за създаване на чатботове с оценка 4,2 и цена от $14 на месец. LiveAgent предлага списък на контактите на отделите за клиентско обслужване на други компании. Spy Dialer е безплатна услуга за обратно търсене на телефонни номера.
Отзив за чатбот Zendesk
Compare Отзив за чатбот Zendesk with other in: How Отзив за чатбот Zendesk is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
8780 reviews

Zendesk предлага разнообразие от ценови планове за чатботовете си, започвайки от $49 на потребител на месец за най-базовия план. Плановете с повече функции и възможности струват повече. Zendesk също така предлага персонализирани цени за корпоративни клиенти.

Pricing
Starting from:
$ 49   на месец
Free trial: Yes
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.3
Потребителско изживяване
3
Цена
2
Въвеждане в употреба
5

Key takeaways

Pros

  • Добри функции за отчети
  • Широк набор от интеграции
  • Лесен за въвеждане в употреба
  • Чатбот за препоръки за статии

Cons

  • Високи, конкурентни цени
  • Отнема време да научите изцяло функциите
  • Скучен, непривлекателен дизайн

Как да започнете работата си с чатбота на Zendesk

За да започна работата си с чатботовете на Zendesk, отидох на уебсайта и кликнах бутона “Free Trial” (Безплатен тестов период). Тук започнах процеса по регистрация. Отне ми общо 20-тина минути. Беше по-дълъг в сравнение с регистрацията в други решения, които отнемат само няколко минути. Въпреки това ми се видя добре. Струва си да отбележа, че чаках около 18 минути, за да получа имейла си за потвърждение. Когато създавате профил, за да се възползвате от безплатния тестов период, трябва да предоставите следните данни:

  • работен имейл
  • име
  • фамилия
  • телефонен номер
  • име на компанията
  • брой служители
  • как планирате да го използвате
  • език
  • парола
Zendesk - регистрация за тестов период

Като цяло, не се сблъсках с никакви проблеми по време на процеса по регистрация, освен във времето, в което си мислех, че имейла ми за потвърждение няма да дойде. Бих казал, че процесът определено е лесен за начинаещи, така че надали ще ви се стори прекалено труден.

Потвърждение по имейл в Zendesk

Веднага след регистрацията ме посрещнаха няколко начина да подобря изживяването по време на тестовия период. След като отговорих на 4 прости въпроса от Zendesk, успях да направя някои положителни промени в тестовия си период, с които да му се насладя още повече.

Въпросите бяха:

  • Преди настройвали ли сте софтуер за клиентско обслужване?
  • Кога планирате да го пуснете в употреба?
  • Колко оператори ще използват Zendesk?
  • Как се свързват клиентите ви с вас?

Видя ми се полезно, че Zendesk задава тези въпроси, за да ми помогне да се възползвам от тестовия период по най-добрия възможен начин.

Zendesk - подобрете изживяването по време на тестовия си период

Функции и въвеждане в употреба на чатбот от Zendesk

Накрая, след като преминах през процеса по регистрация, можех да се гмурна надълбоко във функциите Zendesk и във всичко, свързано във въвеждането му в употреба.

На първо място, трябва да призная, че не съм голям фен на визуалния дизайн на Zendesk. Доста скучен и непривлекателен е. Отнема време да разберете къде се намират функциите дори и с кратките ръководства под формата на изскачащи прозорци и видеоклипове. Фактът, че всичко е в почти един и същ цвят, смесва различните опции, създавайки чувство на претовареност и дезориентация.

Що се отнася до наличните фунцкии, бях положително изненадан от някои от тях. На първо място, можете да настроите бот, който да отговаря с препоръки за статии на клиентите ви, което намирам за чудесно. Второ, възможно е да интегрирате Zendesk с добър набор от инструменти, които много хора използват всеки ден, като Slack или Shopify.

Zendesk - бот за отговори, включващи препоръки за статии
Интеграция със Zendesk

Що се отнася до въвеждането в употреба на чатбота, не намерих нищо, за което да се оплача. Следвайки инструкциите на Zendesk, успях да премина през целия процес доста лесно и без кой знае какви усилия.

Настройка на чатбот в Zendesk
Zendesk - настройка на правила за чатбот
Zendesk - добавяне на уеб уиджет

Представяне и полезно действие

Чатботовете на Zendesk използват изкуствен интелект и машинно самообучение, за да обработват автоматично запитвания от клиенти. Те могат да отговарят на широк набор от въпроси, давайки възможност на операторите да се фокусират върху по-сложни задачи. Според мен представянето на чатбота може да се подобри с течение на времето като се обучава от допълнителни въпроси и отговори.

Като цяло, като потребител на чатбота на Zendesk мога да твърдя, че изживяването ми с инструмента беше по-скоро положително, имайки предвид представянето и полезното му действие. Стори ми се полезен и ефективен за обработка на запитвания от клиенти, както и лесен за употреба.

Въпреки че понякога чатботът може да не успее да разбере по-сложни или уникални запитвания, цялостно се справя добре. Чатботът изглежда като ценно допълнение към екипите за клиентско обслужване. Освен това смятам, че може да помогне на компаниите да подобрят ефективността си и да предложат по-добро обслужване на клиентите си ако могат да отделят бюджет за този инструмент.

Цени на бота на Zendesk

На първо място, Zendesk не предлага безплатни планове, което е жалко. От друга страна, вероятно ще се зарадвате да разберете, че има 14-дневен тестов период за всички планове, освен най-скъпия. По-долу ще откриете повече информация за конкретните ценови планове.

Suite Team ($49/потр./ месец)

Suite Team е най-евтиният план, предлаган от Zendesk. В него ще откриете функции като имейл, обслужване по телефон и чрез SMS, обмяна на съобщения онлайн, мобилни и социални платформи, както и единно бюро за обслужване. Освен това можете да настроите до 50 автоматични отговора, използващи изкуствен интелект.

Suite Growth ($79/порт./ месец)

Следващият план, Suite Growth, струва $30 на месец повече, или $79 на потребител на месец. С това увеличение на цената получавате допълнителни функции. Например, разполагате с до 100 автоматични отговора, използващи изкуствен интелект и множество бюра за обслужване, в които да създадете статии за самообслужване за клиентите си.

Suite Professional ($99/порт./ месец)

След това, Zendesk предлага също план Suite Professional за $99 на потребител месечно. Разликата между набора от функции на този план и на Suite Growth е по-голяма, отколкото между Suite Growth и Suite Team.

Suite Enterprise ($150/потр./ месец)

Suite Enterprise е абонаментен план, създаден за големи корпорации. Някои от функциите, налични в него, са стабилни API-и, табла за активността на операторите, споделяне на данни в реално време, персонализирано брандиране и други.

It gets even more powerful ($215/порт./ месец)

И последно, но не на последно място, за над $200 на потребител на месец можете да се насладите на още повече функции от всеки друг план. Ако с предишните планове не сте се почувствали специални, с този със сигурност ще се случи.

Ценови планове на Zendesk

Заключение

Като цяло, чатбот софтуерът на Zendesk за мен беше положително изживяване. Чатботът успя да се справи с голям обем от запитвания, освобождавайки ми време да работя върху по-сложни задачи. Възможностите за машинно самообучение на чатбота му дадоха възможност да подобри работата си с течение на времето, което доведе до по-добро изживяване. Това, което не ми хареса обаче, са високите цени, които могат да отбслъснат много бизнеси, особено малките. Като цяло беше интересно да изпробвам и да напиша отзив за чата. Може да ви хареса ако бюджетът ви не е малък и сте готови да отделите време, за да научите всички функции.

Product reviews

Reviews - Reverse Phone Lookup - Obratno Tarsene Na Telefonni Nomera

Reviews - Reverse Phone Lookup - Obratno Tarsene Na Telefonni Nomera

В тази статия са разгледани няколко фактора, които да се има предвид при избора на услуга за търсене на номера. Въвеждат се понятия като лесната за употреба, обхвата на наличната информация, цената, поверителността и сигурността, доброто клиентско обслужване и точността. Важно е да се има представа за тези фактори, за да се избере правилната услуга, която да отговаря на нуждите на потребителя.

Искате да научите повече за базата знания на Apptivo? Разгледайте статията ни, за да разберете как работи и как се представи на тестовете ни.

Отзив за базата знания на Apptivo

Текстовият редактор е функционален и предлага възможности за филтриране и създаване на нова статия. Редакторът има стандартни опции за редакция и форматиране на текста, възможност за добавяне на изображения, но не и видеоклипове. Отсъствието на опция за оразмеряване на изображенията е проблем. Статиите не могат да се съхраняват в категории или папки.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Растеж

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо