Отзив за IVR системата на LiveAgent

IVR системата на LiveAgent предлага гъвкавост и лесна настройка, могат да се добавят собствени записи, но настройката е по-сложна. Клиентското обслужване е налично 24/7 и може да помогне при настройката. Има възможност да се използват IVR примери и да се моли за помощ от сътрудниците по поддръжка. IVR функцията е налична само в плана Всичко-в-едно, който е по-скъп.
Отзив за IVR системата на LiveAgent
Compare Отзив за IVR системата на LiveAgent with other in: How Отзив за IVR системата на LiveAgent is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
3731 reviews

Системата за интерактивни гласови отговори (IVR) е популярна функция, която можете да откриете в софтуер за телефонна централа, която дава възможност на сътрудниците обслужване на клиенти да организират обажданията на базата на различни критерии. IVR системата може да се използва за създаване…

Pricing
Starting from:
$ 49   на месец
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Потребителско изживяване
4.5
Цена
4
Въвеждане в употреба
4

Key takeaways

Pros

  • IVR системата работи чудесно
  • Отлична гъвкавост и персонализация
  • Разумна цена
  • Чудесно клиентско обслужване 24/7

Cons

  • Настройката не е лесна за нови потребители
  • Изисква известни умения и знания за създаване на скриптове

IVR системата на LiveAgent се представя чудесно и няма да ви отнеме много време на откриете IVR функцията, благодарение на подобрения потребителски интерфейс. Въпреки че настройката на IVR системата на LiveAgent не е най-леката задача на света, фактът, че клиентското им обслужване, налично 24/7, може да ви помогне по всяко време, компексира за това. IVR системата на LiveAgent може да бъде много гъвкава с известно търпение и малко умения. Друга причина да изберете LiveAgent е разумната цена за останалите му отлични функции, които определено трябва да имате предвид за хелп деска си.

Как да започнете настройката на IVR функцията на LiveAgent

LiveAgent предлага лесен процес по регистрация, който е наличен директно на уебсайта. Отнема само няколко минути, за да получите достъп до уеб приложението LiveAgent. След като сте готови с това, може да започнете настройката на целия си хелп деск в LiveAgent, включително и на IVR-а. Включено е удобно начално ръководство за всеки канал за комуникация, който LiveAgent предлага. След като активирате обажданията си и добавите VoIP номера си, можете кликнете върху настройките и да започнете да настройвате IVR-а си.

Настройки на обажданията в приложението LiveAgent

Настройката на IVR-а на LiveAgent в началото е малко необичайна. Не предлага визуално представяне на нивата, така че трябва да планирате предварително. Настройката на интерактивната система за гласови отговори и конфигурацията трябва да се направят чрез YAML скрипт. Ако за пръв път работите с него, не се притеснявайте – има налично ръководство и можете да намерите линка директно в IVR настройките на LiveAgent. Ако искате да избегнете писането на целия IVR, можете да изберете примерен IVR от тук, да го копирате и да го персонализирате според предпочитанията си.

Въпреки че процесът по създаване на IVR не е най-добрият, все пак може да стане по-лесен благодарение на усилията, вложени в създаването на подробно ръководство с примери. Освен това може да предложи съвсем различно ниво на гъвкавост на опитни потребители, които са наясно с този метод. Всеки команден ред отключва ново ниво или действия в IVR-а ви, така че можете да направите сложни интерактивни гласови отговори с малко умения и търпение. Създаването на по-прост IVR може да ви отнеме само няколко минути с правилната употреба на IVR примерите, споменати по-рано.

Настройка на IVR в LiveAgent

Освен това, имате възможност да добавите собствени записи към настройката на IVR системата или да свалите базови записи от статия в портала за поддръжка на LiveAgent. Трябва да ги добавите ръчно към системата. Статията също така съдържа полезно ръководство, което обяснява как да добавите записите в системата.

Въпреки че това не е най-добрият наличен начин на настройка, това, което най-добре го компенсира е клиентското обслужване 24/7, което може да ви помогне на всяка стъпка. Или може да помолите сътрудниците по поддръжка да създадат IVR-а вместо вас, оставяйки се в ръцете на експертите без да се налага да напишете нито един ред скрипт. Не всеки IVR софтуер предлага този тип помощ и затова LiveAgent заслужава допълнителна похвала, въпреки по-сложната настройка.

Как се представя IVR системата?

IVR системата на LiveAgent се справя толкова добре, колкото я направите. Като цяло работи без проблеми ако е планирана добре и осигурява отлично преживяване на обаждащия се. Не съм се сблъсквал със значителни проблеми по време на тестовете и преживяването беше приятно. Лесно е да създадете и качите свои собствени записи, което ви дава отлична възможност да персонализирате IVR-а според бранда си и да му придадете по-професионално усещане. Като цяло, IVR-ът на LiveAgent ще свърши перфектна работа ако сте готови да положите усилия.

Цени

IVR функцията на LiveAgent е включена само в плана Всичко-в-едно, който започва от $49 на потребител на месец. Това е най-скъпият план на LiveAgent, предлагащ цялостна функционалност за телефонна централа, както и най-важните канали за клиентско обслужване. Цялата комуникация е организирана в система за управление на запитвания, която обработва имейли, лайв чат, социални медии, приложения за обмяна на съобщения, телефонна централа и клиентски потрал – всичко на едно място.

Заключение

Въпреки че IVR-ът на LiveAgent не е най-добрият претендент, върши много добра работа и определено няма да ви разочарова. Потребителите, които търсят лесна настройка, може да се обезсърчат от процеса по създаване на IVR в LiveAgent; IVR-ът обаче може да направи чудеса ако сте готови да се учите. Потребителите, които нямат нужните умения, винаги могат да се възползват от някоя от готовите настройки, включени в статиите в клиентския портал на LiveAgent, или да се свържат с поддръжката 24/7, за да получат безплатна помощ за IVR-а си. IVR-ът може да стане изключително гъвкав и ще се справи изключително добре ако е планиран правилно.

Често срещани проблеми и затруднения

Не мога да се справя със създаването на IVR потока си

Инструментът за създаване на IVR на LiveAgent разчита на YAML скрипт вместо на визуален инструмент. Ако се затруднявате с процеса, можете да се консултирате с ръководството за IVR, да използвате примерите за IVR, които да копирате и персонализирате, или да помолите екипа за клиентско обслужване за допълнителна помощ при изграждането на IVR-а ви.

Product reviews

LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.

Текстът предлага различни функции и софтуер за клиентско обслужване, включително пощенски и телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Освен това предоставя информация за лидерите на екипите и възможности за партньорство.

Относно LiveAgent

Текстът предлага различни функции и софтуер за клиентско обслужване, включително пощенски и телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Освен това предоставя информация за лидерите на екипите и възможности за партньорство.

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Получете повече информация от клиентите си с интеграцията Nicereply за LiveAgent. Тя внася най-добрите функции на Nicereply в един Help desk софтуер.

Nicereply

LiveAgent предоставя функция за изглед в реално време, която ускорява чата и помага на агентите да предложат по-бърз отговор. Тази функция се използва от компании като PayPal и Ikea. LiveAgent е алтернатива на Olark и е най-доброто решение за малки и средни бизнеси. Той предоставя много повече функционалност от live чат и предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни без изискване за кредитна карта.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо