Отзив за IVR системата на Aircall

Aircall's IVR system offers personalized voice options and language accents for a professional feel. It performs without issues and is affordable, starting at $30 per user with a free trial available. The Essentials plan includes over 50 integrations, SMS functionality, recording and one-click dialing. The Professional plan starts at $50.
Отзив за IVR системата на Aircall
Compare Отзив за IVR системата на Aircall with other in: How Отзив за IVR системата на Aircall is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
1309 reviews

Системата за интерактивни гласови отговори (IVR) е популярна функция, която можете да откриете в софтуер за телефонна централа, която дава възможност на сътрудниците обслужване на клиенти да организират обажданията на базата на различни критерии. IVR системата може да се използва за създаване…

Pricing
Starting from:
$ 30   на месец
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Потребителско изживяване
4.5
Цена
5
Въвеждане в употреба
5

Key takeaways

Pros

  • Една от най-лесните за настройка IVR функции
  • Отличен интерфейс, лесен за навигация
  • Евтин е и IVR функцията е включена в базовия план

Cons

  • Създаването на сложни IVR дърво може да се окаже трудно

IVR системата на Aircall без съмнение е силен претендент със съвсем малко слаби страни. Изключително лесно е да планирате, създадете и въведете в употреба собствена система за интерактивни гласови отговори и като цяло е по-евтин от повечето IVR софтуери на пазара. Появява се малък проблем при изграждането на по-сложни IVR-и, което показва слабост в гъвкавостта на Aircall. Това обаче не би следвало да спре повечето потребители да използват Aircall ефективно, тъй като е дребен проблем в иначе страхотен IVR софтуер.

Как да започнете настройката на IVR функцията на Aircall

Лесно и бързо можете да започнете да използвате Aircall. Когато се регистрирате за безплатен тестов период, можете да изберете кой план да опитате. Целият процес по регистрация е бърз, както би се очаквало. След като стигнете до таблото си, ви посреща приятно изглеждащ интерфейс, който е лесен за навигация. Най-хубавото е, че настройката на IVR-а е налична директно на началния екран, така че няма нужда да я търсите из конфигурацията на Aircall.

Отзив за IVR системата на Aircall

Създаването на IVR е свързано със създаването на нов номер. След като кликнете Създай нов номер, можете да изберете класически или IVR номер. Aircall разполага с изключително лесна и интуитивна настройка, която е лесна за разбиране от самото начало. Планирането е визуално представено от интерфейс с удобен дизайн, където можете ясно на видите всяко ниво и съответните му действия.

Нещата обаче малко се усложняват ако искате да създадете по-сложен IVR на много нива тъй като не е възможно да пренасочите обаждането допълнително след като изберете първото разпределяне. Въпреки че повечето бизнеси вероятно предпочитат да поддържат прост IVR, за да осигурят бързо свързване на клиента с техен представител, в някои случаи нямате друг избор освен да създадете по-подробен IVR.

Отзив за IVR системата на Aircall

Възмосностите за персонализация на системата за интерактивни гласови отговори са просто страхотни. Имате възможност да добавите свой файл, както и да изберете измежду голям набор от гласове за преобразуване на текст към реч. Има дори множество възможности за различни езици с подходящи акценти, включително множество английски акценти, между които да избирате. Можете да напишете свои собствени съобщения и да ги изслушате преди да изберете кое пасва най-добре.

Отзив за IVR системата на Aircall

Как се представя IVR системата?

IVR-ът на Aircall се представя според очакванията без проблеми. Допълнителната възможност за персонализиран глас за преобразуване на текст към реч прави IVR-а да изглежда по-професионален, а възможностите за текст към реч ви помагат да създадете усещане да интернационален контактен център. Всички настройки работят без никакви бъгове или проблеми, подобно на повечето съвременни IVR системи. Работата на Aircall е просто отлична и ако преживяването ви е подобно на моето, надали ще се сблъскате със значителни проблеми.

Цени

Aircall предлага изключително достъпни цени и за щастие IVR-ът е достъпен дори в най-базовия план. Освен това има безплатен тестов период за всеки от плановете, така че можете да пробвате преди да направите покупка. Нека да разгледаме какво получавате с Aircall.

Essentials

Планът Essentials започва от $30 на потребител на месец, с минимум от трима потребители. Освен IVR, получавате достъп и до над 50 интергации и API, SMS функционалност, важни функции за телефонни обаждания като запис на разговори и набиране с един клик, неограничен брой едновременни изходящи обаждания, и други.

Professional

Планът Professional започва от $50 на потребител на месец, с минимум от трима потребители. Получавате всичко от предходния план плюс задължително тагване на обаждания, подробни анализи и наблюдение, разширени функции за поддръжка, разширени функции за продажби, и други.

Custom

Можете да персонализирате плана и цената си за Aircall с план Custom. За него минимумът е 10 потребители. Получавате всичко от предходните два плана, както и функции като персонализирани анализи, перзонализиран план за начално обучение, достъп до поддръжка за разработка на API, споразумения за нивото на обслужване (SLA) и други.

Заключение

Aircall предлага вероятно една от най-добрите IVR системи на разумна цена. Настройката е изключително лесна; предлага някои отлични възможности за персонализация и можете да бъде направена буквално за минути. Има съвсем малко неща, които не са перфектни в Aircall, и IVR функцията им е почти перфектна. Въпреки че потребителите, които искат да създадат сложни IVR дървета могат да останат малко разочаровани, всеки, който няма нужда от това, че бъде изключително доволен от нещата, които Aircall предлага.

Често срещани проблеми и затруднения

IVR-ът ми не работи

Задължително проверете отново IVR потока си. Винаги е добра идея да го планирате предварително, за да избегнете объркванията докато го изграждате в Aircall. Ако се сблъсквате с различни проблеми с IVR-а си, се консултирайте с наръчника за намиране и отстраняване на проблеми на Aircall или се свържете с екипа им за поддръжка.

Не мога да създам IVR на няколко нива

Aircall не поддържа директно създаване на IVR на много нива, но можете да пробвате да създадете подобна система като настроите няколко малки IVR-и за всеки от наличните номера. Като ги свържете чрез пренасочване, можете да симуритате изживяването то IVR на няколко нива.

Product reviews

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Показатели за телефонна централа

Статистически данни за обслужването в телефонни централи показват, че средностатистическият център приема 4 400 обаждания на месец, с 70-75% делът на разрешени запитвания при първи контакт. Средният процент на ескалации е 10%, а средният дял на трансфери е 9,9%, като клиентите биват прехвърляни 2,6 пъти до решаване на проблема им. Средното време за обработка е 6 минути, средната продължителност на обажданията е 5 минути и 2 секунди, а изчакването в телефонните централи е 25,8 секунди.

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

We've prepared for you several IVR examples covering standard IVR trees.

IVR examples

The given text demonstrates examples of IVR (Interactive Voice Response) scripts, including basic, advanced, and dynamic IVR, as well as DTMF input. It covers different scenarios such as voicemail, offline, and queue, and provides tips and tricks for setting up an IVR system.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Показатели за клиентското обслужване

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо