Отзив за IVR системата на JustCall

Infobip е платформа за маркетинг, продажби и клиентско обслужване с много функции, включително добре работеща IVR система. LiveAgent предлага също IVR система, която събира информация и насочва обажданията към правилните отдели/агенти. Цените на Infobip започват от $499 на месец, докато LiveAgent струва от $49 в месец, като има и безплатна версия. На основание на отзиви от потребители и редактори, Infobip получава рейтинг от 4.3, а LiveAgent - от 4.2 до 4.6. IVR е полезна функция за поддръжка на клиенти, която може да направи чудеса за бюрото за помощ.
Отзив за IVR системата на JustCall
Compare Отзив за IVR системата на JustCall with other in: How Отзив за IVR системата на JustCall is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
297 reviews

IVR системата на JustCall работи перфектно във всяка ситуация, което я прави доста универсален претендент. Доста лесна е за настройка и въвеждане в употреба и предлага много удобна функция за симулация на IVR, която ви дава възможност да тествате IVR-а си преди…

Pricing
Starting from:
$ 24   на месец
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Потребителско изживяване
4.5
Цена
5
Въвеждане в употреба
5

Key takeaways

Pros

  • Лесна настройка и въвеждане в употреба
  • Отличен потребителски интерфейс
  • Функция за симулация на IVR

Cons

  • Няма визуално представяне на IVR
  • Само по-скъпите планове предлагат IVR на няколко нива

Въпреки че инструментът за изграждане на IVR може да се подобри чрез добавянето на визуално представяне на нивата, все пак е лесен за използвате за всеки, без значение от знанията му. JustCall също така е изключително достъпен, което означава, че при никакви обстоятелства няма да излезете извън бюджета си, за да получите цялостен IVR софтуер.

Как да започнете настройката на IVR функцията на JustCall

Да започнете да работите с JustCall е възможно най-просто и лесно: с бърза и лесна регистрация за тестов период. Трябва да въведете банкова карта, за да получите достъп до наличните функции. Потребителският интерфейс е разработен много добре: умерен, изчистен и много лесен за навигация. Това също така означава, че можете лесно да откриете IVR функцията без да минавате през сложни менюта и селекции. Можете да я откриете във Phone numbers > Incoming Calls > IVR (Call menu).

IVR настройки на JustCall

Системата за автоматични гласови отговори е дезактивирана по подразбиране, така че първо трябва да я активирате. Когато го направите, получавате достъп до инструмента за създаване на IVR. Инструментът не е сложен сам по себе си, но няма графично представяне на IVR нивата, така че е добра идея да имате предварителен план. Можете да изберете цифра от клавиатурата и да посочите действие за всяка от тях. Доста е просто и имате стандартните възможности за персонализация на IVR на всяко ниво. Това включва пренасочване към вътрешни и външни номера. Освен това имате възможността да изберете какво се случва когато няма връзка с номера.

IVR настройки на JustCall - Меню за обаждания

IVR функцията на JustCall има възможност както за текст към реч, така и за персонализирани записи, които можете да качите удобно в системата. Като цяло, процесът по изграждане на IVR е лесен, въпреки че нямате визуално представяне на всяко ниво. Възможността да симулирате настройките е интересно допълнение. Тя представлява бутон за тест, който ви дава възможност да пробвате IVR-а в действие, за да разберете дали всичко работи.

Как се представя IVR системата?

IVR системата на JustCall се представя добре, както бихте очаквали от повечето IVR софтуери. Допълнителната опция да симулирате IVR-а си е чудесно допълнение, което ви помага да не създадете неработещ IVR поради лошо планиране или изпълнение. В случай, че системата за автоматични гласови отговори не се представя според очакванията, възможността да я пренастроите и тествате толкова пъти, колкото е нужно, е чудесна функция. Може да очаквате отлично представяне и добре работещ IVR с JustCall. Не срещнах никакви проблеми докато тествах IVR-а

Цени

JustCall има три ценови плана с включен IVR във всеки от тях. Забележете обаче, че най-евтиният план Standard предлага само базовите IVR функции, докато план Premium предлага IVR на много нива. Преди да си изберете план, трябва да помислите дали системата ви за автоматични гласови отговори трябва да има много нива или не, както и дали имате нужда от по-широк набор от функции. И все пак, дори и най-евтиният план на JustCall предлага голяма гъвкавост. Нека да разгледаме плановете и да видим какво предлага всеки от тях.

Standard

Най-евтиният план на JustCall започва от $24 на потребител на месец, с минимум от двама потребители. Той ви осигурява IVR и други основни функции, включително локален номер, неограничен брой минути за входящи разговори, пренасочване на обаждания, SMS и MMS, автоматично връщане на обаждания, работно време, бележки и оценки, и други.

Premium

Планът Premium предлага по-разширен набор от функции и започва от $48 на потребител на месец, с минимум от двама потребители. Към функциите на план Standard, планът Premium добавя наблюдение на обажданията на живо, SMS автоматизация и изпращане на масови SMS-и, IVR на много нива, персонализирани работни процеси, приоритетно обслужване и други.

Custom

Планът Custom включва персонализирана цена според бизнеса ви. Получавате всичко от предишните два плана, както и допълнително споразумения за ниво на обслужване, персонализирани анализи и отчети, акаунт мениджър и техническа поддръжка, анализ на настроението на обаждането, както и други.

Заключение

IVR функцията на JustCall е много добър претендент, който като цяло предлага отлична функционалност с минимум компромиси. Определено е една от най-добрите и най-лесни IVR фунцкии на пазара. Това, което я прави още по-добра, е разумната цена и добър избор на други функции за телефонна централа. IVR функцията на JustCall е подходяща за всеки тип бизнес и определено ще сработи добре за вас, точно какво по време на моите тестове.

Често срещани проблеми и затруднения

IVR-ът ми в JustCall не работи

Проверете IVR потока си за грешки и използвайте функцията за симулация, за да го тествате. Повечето проблеми в IVR-а обикновено се дължат на грешка в дизайна.

Не намирам IVR функцията в JustCall

Инструментът за създаване на IVR в JustCall трябва да бъде активиран през настройките на телефонния номер. След като активирате бутона, трябва да получите достъп до IVR функцията.

Product reviews

Търсите чатбот за компанията си? Елате да разгледате с нас подробен отзив за чатбота на HubSpot, за да видите дали е това, от което се нуждаете.

Отзив за чатбота на HubSpot

HubSpot предлага интуитивен интерфейс и много функционалности. Ръководствата за начинаещи са полезни и интеграциите на пазара са обширни. Лесно се настройва наличността на чата и управляват хората в екипа. Всички тези характеристики правят HubSpot подходящ за продажби и клиентско обслужване.

Разгледайте отзива ни за базата знания на Salesforce Sales Cloud и разберете дали е правилния софтуер за база знания за вашия бизнес.

Отзив за базата знания на Salesforce Sales Cloud

Salesforce предлага широк избор от ценови планове, част от които е базата знания. Всеки план има специфични функции и инструменти с различни цени. Редакторът е лесен за употреба, но интерфейсът изглежда малко претрупан. Базата знания на Salesforce не е най-добрата, но работи според очакванията.

Прогнозни оценки за удовлетвореността са мярка за това дали тикетът е вероятно да получи положителен или отрицателен рейтинг на удовлетвореност.

Прогнозни оценки за удовлетвореността

LiveAgent е компания, която предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и системи за управление на оплаквания. Компанията има партньорски програма и предоставя уебинари и тестове за скорост на писане. Има контакти за продажби на няколко места и предлага бюлетин с последните новини и намаления.

Как да се свържете с обслужването на клиентите на VigLink по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

Контакти на бюрото за помощ на VigLink

VigLink е компания, която предлага пълно обслужване на оптимизацията на връзки. Обслужващият екип на компанията предоставя помощ чрез имейл, кол център, социални медийни платформи и база от знания. За да се свържете с тях, можете да използвате тези канали или да им изпратите имейл.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо