Отзив за IVR системата на CloudTalk

В текста се обсъждат различни IVR системи и програми за маркетинг, продажби и клиентско обслужване, като Infobip, JustCall и Chatra. Infobip е високо оценена и предлага широк спектър от функции, но е доста скъпа. JustCall има добре разработена и лесна за използване IVR функция, която е подходяща за всеки тип бизнес. Chatra е достъпно лайв чат решение за магазини с интуитивен интерфейс и персонализирани функции.
Отзив за IVR системата на CloudTalk
Compare Отзив за IVR системата на CloudTalk with other in: How Отзив за IVR системата на CloudTalk is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
954 reviews

CloudTalk е сравнително младо приложение, което взема предвид нуждите на динамичните и гъвкави контактни центрове. На достъпна цена, този софтуер предлага надеждна и изненадващо стабилна IVR функционалност. Можете да създадете собствено IVR меню, толкова просто или толкова подробно, колкото пожелаете, като същевременно…

Pricing
Starting from:
$ 30   на месец
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Потребителско изживяване
4.5
Цена
5
Въвеждане в употреба
4.5

Key takeaways

Pros

  • Лесен за настройка и употреба
  • Достъпна цена
  • С възможности за персонализация

Cons

  • Липсва ръководство
  • Понякога е малко бъгав

Лесният за използване интерфейс ви дава широк набор от възможности за настройка на разколненията без да е прекалено натоварващ за нови потребители. Можете да пренасочвате обаждания, да пускате предварително записани съобщения или дори да конфигурирате HTTP заявки. С изключение на лекото неудобство, че липсва ръководство в началото, IVR софтуерът на CloudTalk покрива всички изисквания на потребителите. Ако търсите надежден софтуер, който ви позволява да експериментирате с IVR менюто си, това е отличен избор за вас.

Как да започнете настройката на IVR функцията на CloudTalk

Създаването на тестов профил в CloudTalk е изключително лесно. След като попълните информацията си, автоматично получавате телефонен номер и €5 кредит. След като се впишете в профила си, ви посреща изчистен и удобен интерфейс с табло и меню в лявата част. На таблото можете да видите прост обзор на обажданията си и активността на контактния център. Това може да е много удобно за по-малки екипи, които могат незабавно да анализират обажданията си.

Отзив за IVR системата на CloudTalk - табло

За да започнете да конфигурирате IVR функцията си, отидете в раздел Numbers в менюто. След това кликнете бутона Edit до телефонния номер, с който искате да работите.

CloudTalk - настройка на номера

След това можете да започнете да създавате и настройвате разпределянето на обажданията

CloudTalk - настройка на разпределянето на обажданията

Това, което ми хареса в IVR софтуера на CloudTalk, е колко много възможности за песонализация има, като същевременно е удобно за потребителя. Можете да настроите всяка част от разклонението и да създадете дори по-сложни IVR менюта на много нива.

Настройки на IVR менюто на CloudTalk

Можете да пренасочвате обаждания, да разпределяне невдигнати обаждания към други потребители, групи или отдели много лесно. Има много възможности, от които да избирате, и дори по-сложни действия, които да настроите. Въпреки това остава изчистено и лесно за навигация, така че дори и по-начинаещи потребители могат да се справят с всичко, което им трябва, без да се изгубят.

Можете да добавите съобщение към разклонението на обажданията като кликнете върху IVR карето в менюто. Там можете да настроите съобщение с текст към реч или аудио запис. Можете да качите аудио файл от компютъра си или да го запишете директно в CloudTalk.

IVR меню в CloudTalk - добавяне на ново съобщение

Нещо, което много ми харесва в този софтуер, е възможността за изпращане на гласова поща към имейла на потребител. Можете да конфигурирате IVR-а си да записва гласова поща от клиента и не само да информира сътрудника по имейл за него, но и да го изпраща като прикачен файл към имейла. Това е отличен начин да улесните комуникацията в контактния си център и да се уверите, че сте получили всички запитвания

CloudTalk - настройки на дейстията при гласова поща

Едно от предложенията ми за подобрение на IVR функционалността на CloudTalk е кратко за употреба. Въпреки че софтуерът е лесен за използване, все пак на моменти може да е плашещ за потребители с по-малко опит. Бързо ръководство за употреба, показващо основните опции и настройки, може да спести на заетите сътрудници и мениджъри от времето за търсене и разглеждане на центъра за поддръжка. CloudTalk все пак предлага видео ръководство на сайта, така че все пак има полезни насоки ако имате нужда от тях.

Как се представя IVR системата?

IVR функцията на CloudTalk е надеждна и се представя точно според очакванията. Може да покрие нуждите на малки контактни центрове с базовите си настройки, както и на големи компании с разнообразни конфигурации и възможности за множество канали. Потребителският интерфейс е изчистен и стегнат, което го прави лесен за всеки, без значение от нивото му на техническа грамотност. Въпреки че липсва начално ръководство за настройка, не е трудно да разгадаете функционалността.

Цени

CloudTalk предлага IVR функцията във втория си ценови план – планът Essential. В комбинация с други функции, можете да закупите този план за $30 на потребител на месец.

Заключение

За много хора има нещо изключително плашещо в настройката на какъвто и да е тип автоматизация. Хубавото е, че CloudTalk прави настройката на IVR менюто и автоматизацията на обажданията ви изключително лесни и достъпни. С лесен за навигация интерфейс, няма нужда да се притеснявате, че ще се изгубите в огромни блокове код и променливи, които не разбирате. IVR софтуерът на CloudTalk прави разбирането на стъпките, които потребителят трябва да предприеме, за да конфигурира своя собствена автоматизация на обажданията, изключително лесно. IVR функциите на CloudTalk могат да помогнат на много бизнеси в ежедневната работа на контактния им център на разумна цена и с широк набор от възможности.

Често срещани проблеми и затруднения

Не знам дали обаждането е отпаднало в опашката или IVR-а

Ако не сте сигурни дали обаждането се е разпаднало по време на IVR-а, първото, което трябва да проверите, е дизайнът на потока. В Call Flow route можете да разгледате отчет с пропуснати обаждания, групирани според това кога да се разпаднали. Може също така да разгледате история на обажданията в раздел Statistics за статистика на пропуснатите обаждания.

IVR-ът ми не работи

Задължително проверете отново за грешки в дизайна на IVR потока си и ги отстранете. Ако все още изпитвате затруднения с IVR-а си, се консултирайте с помощната секция на CloudTalk, за да видите дали има достъпни решения за проблема ви, или се свържете с клиентското им обслужване.

Product reviews

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Искате да научите повече за базата знания на Apptivo? Разгледайте статията ни, за да разберете как работи и как се представи на тестовете ни.

Отзив за базата знания на Apptivo

Текстовият редактор е функционален и предлага възможности за филтриране и създаване на нова статия. Редакторът има стандартни опции за редакция и форматиране на текста, възможност за добавяне на изображения, но не и видеоклипове. Отсъствието на опция за оразмеряване на изображенията е проблем. Статиите не могат да се съхраняват в категории или папки.

We've prepared for you several IVR examples covering standard IVR trees.

IVR examples

The given text demonstrates examples of IVR (Interactive Voice Response) scripts, including basic, advanced, and dynamic IVR, as well as DTMF input. It covers different scenarios such as voicemail, offline, and queue, and provides tips and tricks for setting up an IVR system.

CloudItalia е телекомуникационна компания, която също така предоставя услуги за voIP разговори. Научете повече за интеграцията в CloudItalia в LiveAgent.t

CloudItalia

Текстът предлага описание на софтуери за клиентско обслужване и управление на оплаквания, както и контакти за продажби на LiveAgent. Компанията предоставя демонстрация и безплатен тест, има награди и сертификати, а също така предлага и партньорска програма. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, предоставящ решения за VoIP телефонни системи, самообслужване и входяща телефонна централа.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо