Създаването на добро първо впечатление онлайн може да подобри позицията ви на пазара и продажбите ви. Но това може да се превърне в предизвикателство без правилните инструменти.
Звучи ли ви познато? Давате всичко от себе си, за да се справите със запитванията от клиенти? А каналите ви в социалните медии са пълни с коментари и съобщения, за които просто нямате сили.
Ако отговорите на тези въпроси са положителни, може би е време да инвестирате в продукт за клиентска поддръжка.
Съвременният клиент е технически грамотен индивид, който не се страхува да провери отблизо бизнеса ви. Преди да закупят даден продукт, клиентите ще прегледат сайта ви, профилите ви в социалните мрежи, както и публикуваните онлайн ревюта.
Ключът към успеха? Компетентност и отговаряне на всички публикувани онлайн запитвания — независимо от използвания канал (Instagram, Facebook, Twitter, т.н.)
Когато социалните ви канали са препълнени с коментари без отговор, това изглежда непрофесионално. За да подобрите образа и позицията си на пазара, трябва да отговаряте както на положителните, така и на отрицателните коментари в мрежата.
Как? С помощта на модерна система за клиентска поддръжка. Тя ще проследява всички взаимодействия с клиентите и ще ги насочва в една обща поща.
Ще ви помогнем в преноса на данни от най-известните програмни продукти за клиентска поддръжка.
Разберете кои канали за връзка получават най-много тикети и следете обслужването, което получават клиентите ви.
Получавайте известие всеки път, когато получите нов коментар, лично съобщение, имейл или телефонно обаждане директно в системата на LiveAgent.
Използвайте функции като автоматизация на правилата, вградена CRM система, кол център, вътрешен чат и още. Тези инструменти ще ви помогнат да обслужвате по-добре клиентите си и да спестите ценно време.
Следете историята на решаване на проблема на клиентите чрез различните канали, оставайки в същия хибриден поток тикети.
Няма значение дали клиентът е изпратил имейл, последван от телефонно обаждане, приключило с разговор в Twitter. LiveAgent разбира от всичко това.
LiveAgent предлага вградена интеграция на Facebook и Facebook Messenger. Всички съобщения, коментари и споменавания на бранда ви автоматично ще бъдат насочвани към общата ви поща.
Интеграцията на Twitter в LiveAgent позволява на потребителите да следят споменаванията на бранда, специфични ключови думи и ретуитове.
С нашата интеграция на Instagram, можете да отговаряте на всички коментари към снимките си и на тагнатите споменавания на бранда ви.
Софтуерът ни говори на много езици. LiveAgent се предлага в превод на 43 различни езика (някои преводи са частични) и поддържа джаджи с възможност за адаптиране към езика. Не позволявайте на чуждите езици да бъдат бариера между вас и клиентите ви. LiveAgent е зад гърба ви.
Бъдете винаги във връзка с колегите си и бъдете по-продуктивни в движение! С мобилните приложения на LiveAgent разполагате с възможност да решавате, прехвърляте и отговаряте на тикети и чатове, да използвате предварително зададени филтри за организиране на тикетите ви, както и да виждате таговете, бележките и отделите, свързани с всеки тикет.
Приложенията са достъпни в App Store, и Google Play.
Надеждните функции за отчитане и анализ на данни на LiveAgent ще ви помогнат да подобрите и донастроите съществуващите си маркетингови стратегии и тези за обслужването на клиенти.
Имайки пълен поглед над това от къде идват тикетите ви, колко време отнема отговарянето им, кой е отговорил ще ви помогне да подобрите качеството на обслужване до това ниво, което очакват клиентите ви.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Автоматично изпращайте входящите тикети към съответните отдели и ги отбелязвайте с тагове, за да можете да виждате съдържанието на всеки един тикет по всяко време.
Използвайте възможностите на aвградения чат на живо на LiveAgent, за да общувате в чата с клиентите си в реално време или си пишете във вътрешния чат с колегите си докато решавате клиентските запитвания.
Създавайте сложни IVR дървета, пренасочвайте обаждания и дайте възможност на клиентите си да заявяват обратно обаждане. Системата ни поддържа и видео чат, вътрешен и с клиентите.
Изградете будеща възхищение база знания или клиентски портал пълни с отговори на най-често задаваните въпроси, статии, видеа, форуми, раздели за предложения още.
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия бизнес за 2020 година.
Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.
С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.
Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.
Без аналог. Имайки предвид големия набор от функции, които предлага LiveAgent, цената ни е повече от разумна. Опитайте LiveAgent още днес.
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.