Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейл съобщения за искане за възстановяване на сума

Шаблони за имейл съобщения за искане за възстановяване на сума

Връщането на продукти, анулиранията и възстановяването на суми са ежедневие за онлайн бизнеса. Очевидно е, че искате да избегнете възстановяването на суми колкото е възможно повече, на някои клиенти продуктът ви няма да се хареса – без значение, че вие го считате за перфектен – и ще поискат възстановяване на парите си. Има множество причини, поради които клиентите искат възстановяване на платената от тях сума. Могат да решат, че продуктът или услугата ви не са най-подходящите за тях или че не е най-подходящото време за използването им.

Шаблони за имейл съобщения за искане за възстановяване на сума

Независимо от причината, начинът, по който отговаряте на тези искания за възстановяване, често се оказва решаващ фактор за цялостното им впечатление от контакта с компанията ви. Ако не сте сигурни как да се справите виртуозно с исканията за възстановяване, можете да се възползвате от готовите ни за използване шаблони с отговори по имейл на исканията за възстановяване, които могат неимоверно да ви помогнат при съчиняването на собствените ви отговори.

Как да се справите с исканията за възстановяване, за да запазите доверието на клиентите

1. Уверете се, че имате ясна политика за възстановяване

Ясно определете политиката си за възстановяване и се уверете, че достъпът до нея на сайта ви е лесен (например, че е в клиентския ви портал). Политиката трябва да съдържа всички условия, крайни срокове и приемливи причини за връщането на един продукт. По този начин винаги ще можете да насочвате даден клиент към политиката си връщане, когато има такива претенции. В противен случай на първо място нямате право да отказвате възстановяване на сумата.

2. Отговаряйте бързо на исканията за възстановяване

Когато получите искане за възстановяване, действайте колкото се може по-бързо. Тъй като клиентът ви вече е разочарован, дългото чакане на отговор само може да го  разочарова още повече. Ако не сте сигурни как да процедирате, уведомете клиента, че сте запознати с искането му и ще се свържете отново с него възможно най-бързо.

refund request reject

3. Запазете спокойствие и действайте професионално

Много лесно можете да станете раздразнени, разочаровани и да вдигнете гарда, когато някой говори негативно за продукта или услугата ви и си иска обратно парите. Нито една от тези емоции няма да ви помогне да се справите със ситуацията  и да ви гарантира удовлетвореността на клиентите. Отделете нужното време, за да разгледате искането и се уверете, че не отговаряте по предизвикателен начин.

4. Обяснете решението си

След като веднъж решите как ще отговорите на искането на клиента за възстановяване, информирайте го за това, пояснете решението си и обяснете следващите стъпки, които ще предприемете. Ако ще възстановите платената сума, обяснете как и кога ще си получат парите обратно. Ако отхвърляте искането, дайте обяснение защо не отговаря на записаното в политиката за възстановяване на компанията ви.

Interested in making your own templates?

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

5. Предложете алтернативно решение

В много случаи може да имате възможност да удовлетворите искането за възстановяване по различен начин, без да връщате парите в действителност. Ако можете да разберете по-добре нуждите и изискванията на клиента, може да успеете да адаптирате предложението си или да предложите друго решение, което да удовлетвори клиента ви.

6. Помолете за мнение

Искането за възстановяване винаги е възможност да получите отзив от клиентите си. Ако причината за искането не е ясна, задайте няколко последващи въпроси, за да разберете какво се надяват да получат от продукта или услугата ви и защо той/тя не отговоря на очакванията им. Въпреки че мнението няма да бъде положително, то ще ви даде ценна информация за това какво евентуално може да подобрите, за да удовлетворите по-добре клиентите си в бъдеще.

Отзивите на клиентите на LiveAgent през портала за преглед Capterra
Персонализирайте имейл шаблони

Шаблони за имейл съобщения – искане за възстановяване на сума

Шаблоните с имейл съобщения за искане за възстановяване на сума са едни от най-важните шаблони с имейл съобщения в обслужването на клиенти, с които трябва да разполагате, за да бъдете сигурни, че ще отговаряте бързо и професионално на исканията за възстановяване.

Основен отговор на искане за възстановяване

Приемане на искане за възстановяване

Молба за отзив след искане за възстановяване

Отговор на ядосан клиент искащ връщане на платената сума

Обсъждане на искане за възстановяване

Отхвърляне на искане за възстановяване

Имейл за проследяване статуса на искането на възстановяване

Актуализация на статуса на искането за възстановяване

Възстановената сума не е получена

Шаблони за имейл съобщения за искане за възстановяване на сума – често задавани въпроси

Защо е важно правилно да подхождате към исканията за възстановяване на суми?

Начинът, по който се справяте с връщането на продукти и исканията за възстановяване могат да определят дали можете или не да поддържате взаимоотношенията си с клиентите и положителния клиентски опит. В много случаи, ако процесът на възстановяване е безпроблемен, клиентите са по-предразположени да се върнат и да препоръчат компанията ви, заради положителния клиентски опит, дори продуктът ви да не е бил най-подходящият за тях.

Какво трябва да съдържа отговорът на искането за възстановяване?

Някои от основните точки, които трябва да включвате в имейлите си с отговори на искания за възстановяване са:

  • Да информирате клиента, че сте получили искането му.
  • Да информирате клиента, че работите върху обработването на искането за възстановяване и колко време би ви отнело това.
  • Да дадете ясно обяснение защо отхвърляте искането за възстановяване, с линк към политиката ви за връщане и възстановяване за справка в бъдеще.
  • Да изразите съжаление, че продуктът или услугата ви не са успели да покрият очакванията на клиента.
  • Да помолите за мнение и да покажете желание да подобрите продукта си.
  • Да предложите помощ в бъдеще, ако клиентът има допълнителни въпроси.

Как можете да отхвърлите искане за възстановяване, без да разочаровате клиента?

Когато трябва да отхвърлите искане за възстановяване, трябва да реагирате все едно отговаряте на оплакване от клиента. Потвърдете получаването на искането, покажете съпричастност, дайте ясно обяснение защо не можете да възстановите сумата (независимо дали става дума за изтекла гаранция, пропускане на срока за възстановяване, състоянието на върнатия продукт и т.н.) и предложете алтернативно решение, ако е възможно.

Как да отговорите, ако клиентът не е получил възстановената сума?

Ако клиентът не е получил възстановената сума, в повечето случаи, забавянето се дължи на работата на обслужващата банка. Напомнете на клиента, че може да са необходими няколко работни дни докато бъде обработена възстановената сума в зависимост от условията на обслужващата го банка и покажете ясната си готовност да решите проблема, в случай, че сумата не постъпи по сметката му.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо