• Шаблони
  • Шаблони за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка и потвърждаване на връщане

Шаблони за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка и потвърждаване на връщане

Електронната поща е чудесен начин да бъдете във връзка с клиентите си, да изградите идентичността на бранда си и да увеличите разпознаваемостта му. Подходящата и добре прилагана имейл маркетингова стратегия може значително да подобри финансовия ви резултат.

Доказано е, че имейл маркетингът генерира повече конверсии отколкото другите канали за маркетинг и отговаря за 7% от всички транзакции в електронната търговия. Освен това според DMA, можете да спечелите 42 долара от всеки 1 инвестиран в имейл маркетинг. Тези статистически данни доказват, че имейл маркетингът е задължителен за всяка една компания работеща в сферата на онлайн търговията.

Подготвихме ви списък с примери на имейл съобщения след направена покупка, свързани с доставката и условията за връщане, за да ви помогнем да подобрите текущата си стратегия. Прочетете следващите редове и вижте какви съобщения можете да изпращате на клиентите си и как да ги информирате за различните етапи от обработването на поръчката.

email package

Имейл съобщенията след направена покупка могат да съдържат следните елементи:

  • Учтива молба за отзив за продукт, който е безценен източник на информация за очакванията, мненията и разочарованията на клиентите.
  • Продукти, които са подобни/подходящи за добавяне към онези, които клиентът вече е поръчал.
  • Кратко “благодарствено съобщение”, показващо признателността ви за направената поръчка.
  • Допълнителна информация с грижа за продукта, случаи на употреба или често задавани въпроси за продукта.

Теми на имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка и потвърждаване на връщане

  • Пратката ви ще пристигне в рамките на 1-3 работни дни.
  • Известие за доставка
  • Ще получите поръчката си от [e-store’s name] на [day]
  • Потвърждение за изпращане на поръчка с номер: [number]
  • [Product name] ще бъде изпратен към вас днес
  • Потвърждение за връщане
  • Получихме искането ви за възстановяване на сумата
  • Връщате пратката си до [company’s name]
order delivery confirmation email

Шаблони за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка и потвърждаване на връщане

Шаблон за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка № 1

Dear [customer’s name],

Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:

INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]

DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]

Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:

Hassle-free returns

If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.

Button: [Return the package]

Best,
Customer Service at [company’s name]

Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.

Шаблон за имейл съобщения за електронна търговия – известие за доставка № 2

Hi [customer’s name],

Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].

You can pick it up at [collection point address] before [date].

All the best,
[Company]

Шаблон за имейл съобщения за електронна търговия – потвърждаване на връщане № 1

Hello [customer’s name]

We have received your return request. Thank you for the information!

You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.

As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.

Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]

Regards,
The [company’s name] Team

Шаблон за имейл съобщения за електронна търговия – потвърждаване на връщане № 2

RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!

Hi [customer’s name]

We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–

The package contained the following items:

Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]

——————————————————–

The refund will be added to your account within the next [X] business days.

Често задавани въпроси

Кога трябва да бъде изпратен имейл с известие за доставка?

Имейлът с известие за доставка трябва да бъде изпратен, когато физическият продукт бъзе взет от куриер или фирма за доставка от склада ви. Очевидно този процес трябва да бъде автоматизиран.

Ролята на тези известия за доставка е да информират клиента за статуса на поръчката му. Това съобщение трябва да информира получателя и за следващите стъпки в процеса на доставка. Информирайки клиентите по време на всички етапи на този процес ще спестите времето, което служителите ви щяха да прекарат отговаряйки на въпроси на клиентите за статуса на поръчките им.

Каква информация трябва да съдържа имейлът с известие за доставка?

Имейл съобщенията с известия за доставка трябва да бъдат персонализирани, затова трябва да съдържат името и адреса на клиента направил поръчката. Освен това трябва да съдържа номера на поръчката, номера на товарителницата издадена от фирмата за доставка, очакваното време за доставка, информация за контакт с куриера и възможните опции за връщане. Трябва да има опция и за промяна в датите на доставка от клиента, ако е възможно това. Имейлът с известие за доставка може да включва и линк за проследяване показващ актуална информация за местоположението и статуса на пратката.

Email template customization
Лесно персонализирайте шаблоните с имейл съобщения директно в LiveAgent

Каква информация трябва да съдържа имейлът за потвърждаване на връщане ?

Имейл съобщението за потвърждаване на връщане, подобно на имейла с известие за доставка, трябва да включва:

  • името на получателя.
  • номера на поръчката или ID.
  • номера на товарителницата.
  • информация с коя куриерска фирма ще бъде върната поръчката обратно до магазина.
  • очаквана дата на възстановяване на сумата.

Това съобщение може да информира клиента и колко време трябва да изчака възстановяването на платената от него сума.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кога трябва да бъде изплащан имейл с известие за доставка?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлът с известие за доставка трябва да бъде изпратен, когато физическият продукт бъзе взет от куриер или фирма за доставка от склада ви. Очевидно този процес трябва да бъде автоматизиран.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква информация трябва да съдържа имейлът с известие за доставка?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейл съобщенията с известия за доставка трябва да бъдат персонализирани, затова трябва да съдържат името и адреса на клиента направил поръчката. Освен това трябва да съдържа номера на поръчката, номера на товарителницата издадена от фирмата за доставка, очакваното време за доставка, информация за контакт с куриера и възможните опции за връщане. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква информация трябва да съдържа имейлът за потвърждаване на връщане?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейл съобщението за потвърждаване на връщане, подобно на имейла с известие за доставка, трябва да включва: името на получателя, номера/ID на поръчката, номера на товарителницата, информация за доставката, очаквано време на възстановяване на сумата.Това съобщение може да информира клиента и колко време трябва да изчака възстановяването на платената от него сума.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо