Шаблони за имейли за потвърждение на поръчка и защо те са важни за продажбите в онлайн бизнеса. Кога и какво да изпратите на клиентите си за да подсилите доверието и да генерирате допълнителни продажби.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Има много различни видове имейли, които трябва да изпращате на клиентите си: имейли за добре дошли, имейли за възстановяване на връзката с клиента и имейли за изоставена пазарска количка – и много други.
Въпреки че не всички електронни магазини изпращат тези имейли, има един тип имейл, който се използва буквално от всички онлайн магазини: имейлът за потвърждение на поръчка.
Имейлите за потвърждение на поръчки чести се изпращат от необходимост, тъй като няма как да управлявате електронен магазин ефективно без този тип трансакционен имейл.
Имейл за потвърждение на поръчка е съобщение, което информира клиента, че процесът по поръчка, който е инициирал, е бил успешен. Компаниите изпращат имейли за потвърждение, за да уведомят клиентите, че поръчката е получена, предприети са допълнителни действия за подготовка на пратката и че може да очакват доставката да пристигне скоро. Умните специалисти по имейл маркетинг обаче знаят, че истинската стойност на имейлите за потвърждение на поръчка е в способността им да генерират допълнителни продажби.
Цялата информация по-долу трябва да бъде включена в имейла за потвърждение на поръчката:
Какво прави тези имейли толкова добри и защо трябва да ви интересува? Ето няколко изследвания на казуси, които хвърлят светлина върху важността на имейлите за потвърждение на поръчки.
Първо, що се отнася до ангажираността, те имат забележителен процент отваряния от приблизително 65%, което допринася за средните 12,7% в сферата на търговията на дребно (източник). Все пак, купувачите искат да знаят, че поръчката им е била успешна.
Още по-важно, потребителите, които получават имейлите, представляват изключително ангажирана и ценна публика.
Добре познат факт е, че е много по-лесно да продадете на съществуващ клиент отново, отколкото да убедите някой, който никога не е пазарувал от вас, да си купи нещо (източник).
За съжаление, много електронни магазини са далеч от отключването на пълния потенциал на имейлите за потвърждение на поръчка.
За да ви помогнем да разберете пълния им потенциал, сме създали мощни имейл шаблони за потвърждение на поръчки, които ще ви помогнат да подобрите конверсиите си и приходите от продажби.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Система за управление на оплаквания
Статията обяснява важността на управлението на тикети за клиентско обслужване и препоръчва използването на организационни структури и ключови показатели за ефективност. Статията предлага софтуерни решения за управление на оплакванията на клиенти и подобряването на клиентския опит, като LiveAgent е споменат като един от тях.
Софтуер за мониторинг на разговорите
Стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни