Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейли за потвържение на поръчка

Шаблони за имейли за потвържение на поръчка

Има много различни видове имейли, които трябва да изпращате на клиентите си: имейли за добре дошли, имейли за възстановяване на връзката с клиенти и имейли за изоставена пазарска количка – и какво ли не друго.

Въпреки че не всички електронни магазини изпращат тези имейли, име един тип имейл, който се използва буквално от всички онлайн магазини: имейлът за потвърждение на поръчка.

Имейлите за потвърждение на поръчки чести се изпращат от необходимост, тъй като няма как да управлявате електронен магазин ефективно без този тип имейл за транзанции.

Какво е имейл за потвърждение на поръчка?

Имейл за потвърждение на поръчка е съобщение, което информира клиента, че процесът по поръчка, който са инициирали, е бил успешен. Компаниите изпращат имейли за потвърждение, за да уведомят клиентите, че поръчката е получена, предприети са допълнителни действия за подготовка за пратката и че може да очакват доставката да пристигне скоро. Умните специалисти по имейл маркетинг обаче знаят, че истинската стойност на имейлите за потвърждение на поръчка е в способността им да генерират допълнителни продажби.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте и автоматиризайте имейл шаблоните си директно в LiveAgent

Информация, която да включите в имейла за потвърждение на поръчка

Цялата информация по-долу трябва да бъде включена в имейла за потвърждение на поръчката:

  • Името на продавача
  • Името и адресът на клиента, който е направил поръчката
  • Датата на потвърждение на поръчката
  • Съобщение “Благодарим за поръчката”
  • Цена, снимка и описание на поръчаните стоки
  • Очакваното време за доставка, заедно с номер за проследяване
  • Информация за плащането
  • Съобщение “Благодарим ви за поръчката и за това, че сте част от семейството на [компания]!”

Силата на имейлите за потвърждение на поръчки

Какво прати тези имейли толкова добри и защо трябва да ви интересува?

Първо, що се отнася до ангажираността, те имат забележителен процент отваряния от приблизително 65%, което допринася за средните 12,7% за отрасъла (източник). Все пак, купувачите искат да знаят, че поръчката им е била успешна.

Още по-важно, потребителите, които получават имейлите, представляват изключително ангажирана и ценна публика.

Добре познат факт е, че е много по-лесно да продадете на съществуващ клиент отното, отколкото да убедите някой, който никога не е пазарувал от вас, да си купи нещо (източник).

За съжаление, много електронни магазини са далеч от отключването на пълния потенциал на имейлите за потвърждение на поръчка.

За да ви помогнем да разберете пълния им потенциал, сме създали мощни имейл шаблони за потвърждение на поръчки, които ще ви помогнат да подобрите конверсиите си и приходите от продажби.

Относно на имейли за потвърждение на поръчка

  • Пратката ви е на път!
  • Поръчка номер [номер] е изпратена
  • Поръчката ви ще бъде доставена в следващите [Х] дни…
  • Благодарим ви за покупката. Това е потвърждението на поръчката ви.
  • Благодарим! Поръчката ви е потвърдена.
  • Вашата поръчка [номер] е получена
  • Обработваме поръчката ви.
  • Изпратихме поръчката ви!
  • На път е…
  • Заехме се
  • Поръчано е!

Шаблон за имейл за потвържение на поръчка 1

Шаблон за имейл за потвържение на поръчка 2

Шаблон за имейл за потвържение на поръчка 3

Шаблон за имейл за потвържение на поръчка 4

Шаблони за имейли за потвържение на поръчка – често задавани въпроси

Необходимо ли е да изпращам имейли за потвърждение на поръчка след всяка поръчка, която направи клиент?

Шаблони за имейли за потвържение на поръчка

Кратният отговор е – да. Необходимо е да изпращате имейл за потвърждение, защото той информира клиента, че всичко е минало добре и че желаните продукти ще му бъдат изпратени. В днешно време, потребителите са свикнали да получават имейли за потвърждение и ако не им изпратите този тип съобщение, вероятно ще се свържат с вас да попитат дали поръчката им е потвърдена. Това ще ви струва повече време и пари отколкото просто да изпратите автоматичен имейл.

Кога трябва да изпратя имейл за потвърждение на поръчката?

Шаблони за имейли за потвържение на поръчка

Имейлът за потвърждение на поръчката трябва да се изпрати веднага щом клиентът направ поръчка. Трябва буквално да пристигне до няколко секунди след като клиентът натисне “купи” или плати за покупката си. Ако клиентът не получи такова съобщение веднага, може да си помисли, че нещо се е объркало. В случай, че системата ви е по-бавна и отнема няколко минути да се изпрати автоматичен имейл, трябва да информирате потребителите си, че може да се наложи да изчакат докато получат потвърждение.

Колко дълъг трябва да бъде имейлът за потвърждение на поръчка?

Шаблони за имейли за потвържение на поръчка

Такъв тип съобщение трябва да е кратно и стегнато, но може и да е забавно и креативно. Ето защо няма златно правило, което да следвате когато създавате имейли за потвърждение на поръчка. Само не забравяйте да включите най-важната информация за поръчката: името на компанията, адреса на клиента, цената, приблизителното време за доставка и метода на плащане.

Ready to save our order confirmation email templates?

Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Необходимо ли е да изпращам имейли за потвърждение на поръчка след всяка поръчка, която направи клиент?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Кратният отговор е – да. Необходимо е да изпращате имейл за потвърждение, защото той информира клиента, че всичко е минало добре и че желаните продукти ще му бъдат изпратени. } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кога трябва да изпратя имейл за потвърждение на поръчката?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлът за потвърждение на поръчката трябва да се изпрати веднага щом клиентът направ поръчка. Трябва буквално да пристигне до няколко секунди след като клиентът натисне “купи” или плати за покупката си. Ако клиентът не получи такова съобщение веднага, може да си помисли, че нещо се е объркало. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълъг трябва да бъде имейлът за потвърждение на поръчка?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Такъв тип съобщение трябва да е кратно и стегнато, но може и да е забавно и креативно. Ето защо няма златно правило, което да следвате когато създавате имейли за потвърждение на поръчка.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо