Използването на изследвания на казуси е важен елемент от маркетинговата стратегия на компаниите. В тази статия ще научите как да изработите изследване на казус и как да го превърнете в инструмент за постигане на продажби. Открийте шаблони за имейли, който да включват вашите истории и научете как да ги изпратите на потенциални клиенти.
Според данни от проучване на Publicis Sapient, 87% от решенията за покупка започват с търсене онлайн (източник). Не е изненадващо – когато някой обмисля покупката на продукт или услуга, които не е ползвал преди, е често срещана практика да търси мнението на другите за тях. И 88% от потребителите вярват на отзивите онлайн толкова, колкото на препоръки от семейство и приятели (източник).
Купувачите искат да са сигурни, че инвестицията им ще покрие очакванията им и продуктът ще бъде подходящ за нуждите им, вместо да се окажат разочаровани. Ваша работа е да дадете на клиентите си достатъчно достоверна и полезна информация, за да улесните крайното им решение за покупка.
Чудесен начин да убедите потенциалните си клиенти, че вашата компания може да реши проблемите им, е като им предоставите реални примери. Имейлите с изследване на казус могат да направят това като бъдат социалното доказателство, което показва как клиентите ви изполсват продуктите или услугите ви и какви резултати постигат. Това може да означава повече продажби продажби, повишаване на продуктивността или подобряване на клиентското обслужване, както и много други.
В маркетинга, изследване на казус е анализ на кампания, проект или употреба. При изследването на казуса трябва да се покажат ясни резултати, да се определи дали е бил успешен или неуспешен, да се идентифицират факторите, които са довели до този резултат и да се предложат решения или действия, които да се предприемат в бъдеще.
Целта на маркетинговото изследване на казус е да се докато на потенциалните клиенти, че можете да им помогнете с определен проблем. Това е съдържание, което разказва история как компанията ви е помогнала на предишен или съществуващ клиент да превъзмогне определен проблем.
Изследванията на казуси са важен елемент от маркетинговата пътека и са най-полезни към края ѝ, тъй като този тип съдържание обикновено се чете ил итърси от потенциални клиенти, които са близо до вземането на решение за покупка. Ето защо трябва да се постараете максимално да представите изследванията на казуси на по-широка аудитория.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Има няколко медота, които работят добре и които могат да бъдат включени в, прикачени към или изпратени чрез линк в имейл с изследване на казус: Създайте PDF файлове – тези самостоятелни файлове са лесни са прикачване към имейли или споделяни чрез линкове за сваляне в кампании. PDF файловете могат да помогнат на сътрудниците продажби при демонстрации или да отговорят на възраженията и могат да помогнат на потенциалните клиенти да сравнят различни решения на проблемите си.Публикувайте ги на сайта си – отделна страница “истории на успеха” или “какво сме постигнали” тябва да е лесна за намиране от посетителите (ако не е на началната страница), да има ясна структура от цели през процеси до резултати и да бъде интересно написана.Напитеше публикации в блога си – споделете резултатите от изследванията на казуси с по-широка аудитория като ги опишете по начин, специално таргетиран към тях и нуждите им, който разглежда как са преодолени специфични предизвикателства в миналото, без да се фокусирате върху вашата фирма.Направете видео клипове – възползвайте се от увеличението в консумацията на видео съдържание, за даизкомуникирате стойността по мощен и интригуващ начин.
Това е един от най-добрите начини да предоставите социално доказателство, че бизнесът ви е в състояние да помогне на потенциалните клиенти да решат проблемите си. Изследванията на казуси могат да предоставят доказателство, че компанията ви предлага висококачествени и надеждни продукти или услуги, защото миналите резултати ясно показват, че са били използвани от други клиенти за постигане на техните цели или за преодоляване на препятствията. Не би трябвало да е изненада, че изследванията на казуси са едни от основните елементи на стратегията за съдържание на много специалисти по маркетинг.
Обикновено в трето лице, т.е. от гледната точка на независим разказвач. Изследванията на казуси са по-скоро новинарски истории, отколкото разглеждане на функции, так че трябва да съдържат факти и измерими примери. Най-добре е да ги включите в средата на маркетинговата пътека, в етапа на оценката, когато потенциалните клиенти вече са наясно с продуктите или услугите ви. И все пак, за разлика от повечето друго съдържание, което се използва на този етап от пътеката на клиента, изследванията на казуси трябва да показват най-доброто, което брандът ви може да предложи, като демонстрират какво вече е било постигнато. Не започвайте да се изтъквате или да прекалявате със саморекламата – фокусирайте се върху това как можете да решите специфичен проблем и да опишете какво е да се работи с компанията ви, потвърждавайки твърденията си с цитати с оценки от предишни клиенти.
Шаблони в обслужването на клиенти
Шаблоните за маркетинг, включително SMS, са важни за персонализирано общуване с клиентите. Те трябва да бъдат кратки, интригуващи и ценни.
Шаблони за имейли за разпродажба на продукт
Готовите шаблони за маркетингови имейли увеличават ефективността на кампаниите и привличат повече клиенти. Имейл бюлетините са важен инструмент за подобряване на клиентското обслужване. Използвайте и други канали за рекламиране на разпродажби.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team