Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейли с изследване на казус

Шаблони за имейли с изследване на казус

Според данни от проучване на Publicis Sapient, 87% от решенията за покупка започват с търсене онлайн (източник). Не е изненадващо – когато някой обмисля покупката на продукт или услуга, които не е ползвал преди, е често срещана практика да търси мнението на другите за тях. И 88% от потребителите вярват на отзивите онлайн толкова, колкото на препоръки от семейство и приятели (източник).

Купувачите искат да са сигурни, че инвестицията им ще покрие очакванията им и продуктът ще бъде подходящ за нуждите им, вместо да се окажат разочаровани. Ваша работа е да дадете на клиентите си достатъчно достоверна и полезна информация, за да улесните крайното им решение за покупка.

Чудесен начин да убедите потенциалните си клиенти, че вашата компания може да реши проблемите им, е като им предоставите реални примери. Имейлите с изследване на казус могат да направят това като бъдат социалното доказателство, което показва как клиентите ви изполсват продуктите или услугите ви и какви резултати постигат. Това може да означава повече продажби продажби, повишаване на продуктивността или подобряване на клиентското обслужване, както и много други.

Шаблони за имейли с изследване на казус

Как се дефинира изследването на казус?

В маркетинга, изследване на казус е анализ на кампания, проект или употреба. При изследването на казуса трябва да се покажат ясни резултати, да се определи дали е бил успешен или неуспешен, да се идентифицират факторите, които са довели до този резултат и да се предложат решения или действия, които да се предприемат в бъдеще.

Целта на маркетинговото изследване на казус е да се докато на потенциалните клиенти, че можете да им помогнете с определен проблем. Това е съдържание, което разказва история как компанията ви е помогнала на предишен или съществуващ клиент да превъзмогне определен проблем.

Изследванията на казуси са важен елемент от маркетинговата пътека и са най-полезни към края ѝ, тъй като този тип съдържание обикновено се чете ил итърси от потенциални клиенти, които са близо до вземането на решение за покупка. Ето защо трябва да се постараете максимално да представите изследванията на казуси на по-широка аудитория.

Относно на имейли с изследване на казуси

  • Изследване на касуз как [продук/услуга] може да ви помогне с [проблем]
  • Вижте какво постигнахме заедно с [име на клиент]
  • Защо трябва да ни пробвате: изследване на казус
  • Помните ли, че пробвахте [продукт/услуга]?
  • Бихме се радвали да направим изследване на казус за това, което сме постигнали заедно!
  • Нека споделим историята как използвате [продукт/услуга]

Шаблони за имейли с изследване на казус

Шаблон за имейли с изследване на казус 1 – резултати от използването на продукт или услуга

Шаблон за имейли с изследване на казус 2 – пробвайте продукт или услуга отново

Шаблон за имейли с изследване на казус 3 – молба за участие

Често задавани въпроси

Как да споделя изследване на казус?

Има няколко медота, които работят добре и които могат да бъдат включени в, прикачени към или изпратени чрез линк в имейл с изследване на казус:

  • Създайте PDF файлове – тези самостоятелни файлове са лесни са прикачване към имейли или споделяни чрез линкове за сваляне в кампании. PDF файловете могат да помогнат на сътрудниците продажби при демонстрации или да отговорят на възраженията и могат да помогнат на потенциалните клиенти да сравнят различни решения на проблемите си.
  • Публикувайте ги на сайта си – отделна страница “истории на успеха” или “какво сме постигнали” тябва да е лесна за намиране от посетителите (ако не е на началната страница), да има ясна структура от цели през процеси до резултати и да бъде интересно написана.
  • Напитеше публикации в блога си – споделете резултатите от изследванията на казуси с по-широка аудитория като ги опишете по начин, специално таргетиран към тях и нуждите им, който разглежда как са преодолени специфични предизвикателства в миналото, без да се фокусирате върху вашата фирма.
  • Направете видео клипове – възползвайте се от увеличението в консумацията на видео съдържание, за даизкомуникирате стойността по мощен и интригуващ начин.

Защо да използвам изследване на казус?

Това е един от най-добрите начини да предоставите социално доказателство, че бизнесът ви е в състояние да помогне на потенциалните клиенти да решат проблемите си. Изследванията на казуси могат да предоставят доказателство, че компанията ви предлага висококачествени и надеждни продукти или услуги, защото миналите резултати ясно показват, че са били използвани от други клиенти за постигане на техните цели или за преодоляване на препятствията. Не би трябвало да е изненада, че изследванията на казуси са едни от основните елементи на стратегията за съдържание на много специалисти по маркетинг.

Какъв е най-добрият начин да напиша изследване на казус?

Обикновено в трето лице, т.е. от гледната точка на независим разказвач. Изследванията на казуси са по-скоро новинарски истории, отколкото разглеждане на функции, так че трябва да съдържат факти и измерими примери. Най-добре е да ги включите в средата на маркетинговата пътека, в етапа на оценката, когато потенциалните клиенти вече са наясно с продуктите или услугите ви. И все пак, за разлика от повечето друго съдържание, което се използва на този етап от пътеката на клиента, изследванията на казуси трябва да показват най-доброто, което брандът ви може да предложи, като демонстрират какво вече е било постигнато. Не започвайте да се изтъквате или да прекалявате със саморекламата – фокусирайте се върху това как можете да решите специфичен проблем и да опишете какво е да се работи с компанията ви, потвърждавайки твърденията си с цитати с оценки от предишни клиенти.

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да споделя изследване на казус?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Има няколко начина да спорелите изследванеия на казуси, като например чрез прикачени PDF файлове към имейли, публикации в блог, видео клиопове, или просто да ги качите на уебсайта си. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо да използвам изследване на казус?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изследванията на казуси могат да докажат, че компанията ви предлага висококачествени и надеждни продукти/услуги. Освен това, те са най-добрият начин да предоставите социално доказателство, че бизнесът ви може да помогне на потенциалните ви клиенти да решат проблемите си.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какъв е най-добрият начин да напиша изследване на казус?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-добрият начин да напишете изследване на казус е в трето лице, т.е. от гледната точка на независим разказвач. Изследванията на казуси са по-скоро новинарски истории, отколкото разглеждане на функции, так че трябва да съдържат факти и измерими примери.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо