Искане на препоръки - шаблони за приветствени имейли, софтуерни решения за клиентско обслужване и най-добри практики за поискане на препоръки от клиентите си. Съвети за писане на молби в различни сфери на бизнеса и как да използвате препоръките за повишаване на онлайн репутацията си.
Тъй като днешните потребители са по-малко склонни да вярват на традиционния маркетинг и реклама, събирането на препоръки и отзиви от клиенти никога не е било по-важно. Препоръките от клиенти могат да окажат наистина огромно влияние върху онлайн репутацията ви, да изградят доверие и да привлекат повече продажби. Да накарате доволните си клиенти да споделят положителните си преживявания с бранда ви обаче може да е предизвикателство тъй като много бизнеси просто не знаят как да поискат препоръки.
Препоръките са положителни отзиви от доволни клиенти, които потвърждават качеството, представянето или стойността на продукта или услугата – дадени доброволно или по молба на компанията. Препоръките от клиенти често са най-мощният маркетинг инструмент. Всъщност, проучванията показват, че препоръките имат най-висока ефективност (89%) от който и да е друг тип маркетингово съдържание.
Ето някои общи съвети и най-добри практики за това как да поискате препоръки от клиентите си
Да накарате клиентите си да споделят конкретни детайли от преживяването си с компания, продукт или услуга е това, което прави препоръката добра. Когато бъдат попитани обаче, повечето не могат да се сетят какво да кажат просто така. По-долу ще намерите някои основни въпроси към клиентите за препоръки, които могат да се персонализират според бизнеса ви.
Повечето ви лоялни клиенти – без значение колко са доволни от продуктите или услугите ви – вероятно няма да споделят препоръката си ако не ги помолите. Но как точно да подходите към клиент, за да поискате препоръка? Ето няколко доказани шаблона за имейли, които можете да използвате когато искате препоръки от клиенти.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Контролен списък за маркетингов одит
Контролният списък за маркетингов офит е чудесен начин да се уверите, че бизнесът ви е на прав път. Това са нещата, които трябва да обмислите преди да започнете.
Контролен списък за сигурност в кол центъра
Сигурността в кол центровете е сериозен проблем, към който не трябва да подхождате с безразличие. Следвайте този контролен списък за сигурност в кол центъра, за да бъдете защитени.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team