• Шаблони
  • Имейл шаблони с отговори на отзиви от клиенти

Имейл шаблони с отговори на отзиви от клиенти

Въпреки че все повече и повече бизнеси осъзнават важността на последователното събиране и анализ на обратната връзка от клиентите, повечето все още се борят да внедрят ефективна система за проследяване, а още по-малко имат ясна стратегия за отговор на отрицателните коментари. Ето защо и как трябва да отговорите на отзивите на клиентите, както отрицателни, така и положителни, заедно с 10 шаблона, които можете да използвате като отправна точка, когато създавате свои собствени отговори.

Защо отговорът на отзивите на клиентите е много важен

Въпреки че проследяването на обратната връзка, предоставена от клиенти чрез проучвания и въпросници, е важно (тъй като им показва, че оценявате техните мнения и сте отворени за техните предложения), отговорът на публични отзиви е още по-критичен. Според данните, събрани от Invesp , 90% от клиентите четат онлайн отзиви, преди да посетят бизнес уебсайт и 88% от клиентите се доверяват на тези мнения толкова, колкото и на лични препоръки.

Проучване на Local Consumer Review също показва, че сред потребителите, които четат отзиви, 97% прочитат и отговорите на бизнеса . Начинът, по който реагирате, може да промени възприятието на клиента за Вашия бизнес, да се отрази на репутацията на Вашата марка и да повлияе на решенията за закупуване от потенциалните клиенти.

Персонализиране на имейл шаблон
Запазете имейл шаблоните за отговор на обратна връзка с клиенти и ги изпратете директно от LiveAgent

Как да отговаряте на отзив от клиент

  1. Отговорете възможно най-бързо – въз основа на проучване на ReviewTrackers , 53% от клиентите очакват бизнеса да отговори до отрицателни отзиви в рамките на една седмица.
  2. Когато използвате шаблони – персонализирайте всеки отговор, като включите името на клиента и се позовете на конкретните му притеснения.
  3. Не приемайте отрицателните отзиви лично – бъдете уважителни и поддържайте професионален тон, когато отговаряте.
  4. Винаги благодарете на клиента, че е отделил време да изрази отзивите си, за да е сигурен, че оценявате усилията му.
  5. Не пренебрегвайте положителната обратна връзка – отговорете с кратка бележка и ги уведомете, че ще се радвате да им помогнете отново.
  6. Когато отговаряте на неутрална обратна връзка – помолете клиента за повече информация, за да разберете какво би могло да бъде направено, за да се подобри преживяването им.
  7. Когато отговаряте на отрицателна обратна връзка – извинете се за негативния опит на клиента, изразете съпричастност, съобщете следващите си стъпки при разрешаването на проблема и предложете разумна компенсация (ако е приложимо).
  8. Що се отнася до онлайн отзивите – отговаряйте както на отрицателни, така и на положителни. проучване на Harvard Business Review установи, че отговорът на отзивите на клиентите водят до по-добри оценки.
  9. Отговаряйте на онлайн отзиви публично, но провеждайте разговори офлайн, когато има смисъл, като помолите рецензента да изпрати имейл или да ви се обади, за да обсъдите как можете да оправите нещата.
  10. В случай на фалшиви / спам отзиви – след като сте сигнализирали или подали сигнал за фалшив отзив, можете да публикувате отговор, за да уведомите потенциалните потребители, разглеждащи отзивите Ви, че сте забелязали и обработвате фалшивите коментар.
Отзивите на клиентите на LiveAgent през портала за преглед Capterra
Отзивите на клиентите на LiveAgent през портала за преглед Capterra

10 основни имейл шаблона с отговори на отзиви от клиенти

С какъвто и да е вид обратна връзка да се занимавате – положителна, отрицателна или неутрална – наличието на готови шаблони за последващи отговори може да направи процеса на отговор много по-лесен. По-долу са 10 примера за шаблон за реакция на обратна връзка, които можете да използвате или да се вдъхновите, за да напишете свой собствен:

Общ отговор на обратна връзка от клиент


Hello [Name],

Thank you for choosing us as your dedicated [product description] provider.

We are extremely grateful that you took the time to send us your feedback about our [Product/ Service]. I read through your feedback carefully, and consider your suggestions to be very insightful. I will pass it on to our product development team to see if they could implement any of these changes in the upcoming releases. I’ll be sure to keep you updated.

Thanks once again and looking forward to hearing more from you.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Отговор на неутрален отзив


Hello [Name],

Thank you so much for sharing your experience with [Product/ Company]. Your feedback helps us improve our product/ service for everyone.

If you’d like to discuss how we could’ve made your experience better, please call us at [phone number] or reply to this email. We look forward to hearing from you!

Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]

Отговор на позитивна обратна връзка


Hello [Name],

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with [Company/ Product/ Service]. Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team!

We look forward to serving you again soon.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Отговор на ревю само с положителна оценка


Hi [Name],

We’re so happy that you are pleased with [Product/ Service]. [Company name] strives to deliver the best customer experience, and it makes our day to know we have accomplished just that.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Отговор на негативна обратна връзка


Hello [Name],

Thank you for your feedback and for bringing this to our attention. I’m so sorry to hear of your less than satisfactory experience with [Product/ Service] and hope you will accept our sincerest apologies.

Could you please let me know what specific issues you’ve encountered? I’d love to help where I can and pass along your suggestions to our team, but I need just a bit more information from you.

I understand how disappointing it can be [to sign up for a service/ purchase a product] and not have it meet your expectations, so hopefully, we can get this sorted out. If not, I’ll be happy to issue you a refund.

Please give us a call at [phone number] or reply to this email with more information so that we can make things right for you.

Thank you for your business,
[YOUR SIGNATURE]

Отговор на ревю само с негативна оценка


Hello [Name],

We’re so sorry to hear your experience was less than 5-stars and did not meet your expectations. Please help us improve by providing us with more information. If you’re open to discussing your experience further, we can be reached at [phone number/ email address].

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Отговор на фалшив/спам коментар


Hi [Name]

We cannot find any record of you in our system and your review violates [Review Site] policies so we have flagged it for removal.

If you are using another name that is not recorded in our database, please feel free to reach out to us. For any other questions or concerns, you are welcome to contact us at [email address/ phone number].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Отговор на позитивен коментар, включващ членове на екипа


Hi [Name],

Thank you so much for the excellent feedback. We are happy that you enjoyed your experience with us. You’re right, [Team Member] is always going above and beyond to ensure our customers receive the best possible service they can. We’ll be sure to share your praises with them.

Looking forward to serving you again soon!
[YOUR SIGNATURE]

Отговор на отрицателен коментар, включващ членове на екипа


Hello [Name],

Thank you for bringing this to our attention. I’d like to sincerely apologize for the experience you had with [Agent Name]. We strive for excellence in customer service, but it’s clear we missed the mark in your case.

As a result of your feedback, we are providing our team with additional customer service training to prevent similar situations from happening in the future.

That being said, if there’s anything else that I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help. We do appreciate your business and hope to earn back your trust.

Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]

Отговор на обратна връзка от проучване


Hi [Name],

Thank you for taking the time to complete our recent survey. Your responses will help us serve you and our other users in the future. We truly value your feedback and look forward to hearing more from you more often.

In the meantime, if you have any questions, concerns, or further suggestions, don’t hesitate to let us know by replying to this email – we’ll be happy to help!

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Обратна връзка от клиенти – често задавани въпроси

Какво е добър отзив от клиент?

Добрата обратна връзка е, когато хората отделят време, за да дадат своето мнение за продукт, който използват. Важно е да знаете какво мислят клиентите за Вашия продукт и как да го подобрите.

Какви са видовете отзиви от клиенти?

Има два вида отзиви на клиентите: поискани и непоискани. Исканата обратна връзка е информация, за която сте помолили клиентите. Можете да поискате обратна връзка чрез проучвания, интервюта и въпросници. Непоисканта обратна връзка е информация, която клиентите Ви предоставят, без да сте изисквали това от тях. Можете да получите такава обратна връзка от клиентите, като наблюдавате реакциите им към Вашия продукт или услуга.

Защо трябва да обръщам специално внимание на обратната връзка от клиентите?

Ако клиентите са доволни от Вашия екип и услугата, която предоставяте, те са по-склонни да препоръчат Вашата компания на своите приятели. И когато клиентите са доволни, е по-вероятно да бъдат лоялни и да продължат да подкрепят Вашия бизнес.

Register for a free 14-day trial today. No credit card required.

Discover all that LiveAgent help desk software has to offer. Save our feedback response email templates, and send them out directly from your agent panel.

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо