Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблони с отговори на отзиви от клиенти

Имейл шаблони с отговори на отзиви от клиенти

Въпреки че все повече и повече бизнеси осъзнават важността на последователното събиране и анализ на обратната връзка от клиентите, повечето все още се борят да внедрят ефективна система за проследяване, а още по-малко имат ясна стратегия за отговор на отрицателните коментари. Ето защо и как трябва да отговорите на отзивите на клиентите, както отрицателни, така и положителни, заедно с 10 шаблона, които можете да използвате като отправна точка, когато създавате свои собствени отговори.

Защо отговорът на отзивите на клиентите е много важен

Въпреки че проследяването на обратната връзка, предоставена от клиенти чрез проучвания и въпросници, е важно (тъй като им показва, че оценявате техните мнения и сте отворени за техните предложения), отговорът на публични отзиви е още по-критичен. Според данните, събрани от Invesp , 90% от клиентите четат онлайн отзиви, преди да посетят бизнес уебсайт и 88% от клиентите се доверяват на тези мнения толкова, колкото и на лични препоръки.

Проучване на Local Consumer Review също показва, че сред потребителите, които четат отзиви, 97% прочитат и отговорите на бизнеса . Начинът, по който реагирате, може да промени възприятието на клиента за Вашия бизнес, да се отрази на репутацията на Вашата марка и да повлияе на решенията за закупуване от потенциалните клиенти.

Персонализиране на имейл шаблон
Запазете имейл шаблоните за отговор на обратна връзка с клиенти и ги изпратете директно от LiveAgent

Как да отговаряте на отзив от клиент

  1. Отговорете възможно най-бързо – въз основа на проучване на ReviewTrackers , 53% от клиентите очакват бизнеса да отговори до отрицателни отзиви в рамките на една седмица.
  2. Когато използвате шаблони – персонализирайте всеки отговор, като включите името на клиента и се позовете на конкретните му притеснения.
  3. Не приемайте отрицателните отзиви лично – бъдете уважителни и поддържайте професионален тон, когато отговаряте.
  4. Винаги благодарете на клиента, че е отделил време да изрази отзивите си, за да е сигурен, че оценявате усилията му.
  5. Не пренебрегвайте положителната обратна връзка – отговорете с кратка бележка и ги уведомете, че ще се радвате да им помогнете отново.
  6. Когато отговаряте на неутрална обратна връзка – помолете клиента за повече информация, за да разберете какво би могло да бъде направено, за да се подобри преживяването им.
  7. Когато отговаряте на отрицателна обратна връзка – извинете се за негативния опит на клиента, изразете съпричастност, съобщете следващите си стъпки при разрешаването на проблема и предложете разумна компенсация (ако е приложимо).
  8. Що се отнася до онлайн отзивите – отговаряйте както на отрицателни, така и на положителни. проучване на Harvard Business Review установи, че отговорът на отзивите на клиентите водят до по-добри оценки.
  9. Отговаряйте на онлайн отзиви публично, но провеждайте разговори офлайн, когато има смисъл, като помолите рецензента да изпрати имейл или да ви се обади, за да обсъдите как можете да оправите нещата.
  10. В случай на фалшиви / спам отзиви – след като сте сигнализирали или подали сигнал за фалшив отзив, можете да публикувате отговор, за да уведомите потенциалните потребители, разглеждащи отзивите Ви, че сте забелязали и обработвате фалшивите коментар.
Отзивите на клиентите на LiveAgent през портала за преглед Capterra
Отзивите на клиентите на LiveAgent през портала за преглед Capterra

10 основни имейл шаблона с отговори на отзиви от клиенти

С какъвто и да е вид обратна връзка да се занимавате – положителна, отрицателна или неутрална – наличието на готови шаблони за последващи отговори може да направи процеса на отговор много по-лесен. По-долу са 10 примера за шаблон за реакция на обратна връзка, които можете да използвате или да се вдъхновите, за да напишете свой собствен:

Общ отговор на обратна връзка от клиент

Отговор на неутрален отзив

Отговор на позитивна обратна връзка

Отговор на ревю само с положителна оценка

Отговор на негативна обратна връзка

Отговор на ревю само с негативна оценка

Отговор на фалшив/спам коментар

Отговор на позитивен коментар, включващ членове на екипа

Отговор на отрицателен коментар, включващ членове на екипа

Отговор на обратна връзка от проучване

Обратна връзка от клиенти – често задавани въпроси

Какво е добър отзив от клиент?

Добрата обратна връзка е, когато хората отделят време, за да дадат своето мнение за продукт, който използват. Важно е да знаете какво мислят клиентите за Вашия продукт и как да го подобрите.

Какви са видовете отзиви от клиенти?

Има два вида отзиви на клиентите: поискани и непоискани. Исканата обратна връзка е информация, за която сте помолили клиентите. Можете да поискате обратна връзка чрез проучвания, интервюта и въпросници. Непоисканта обратна връзка е информация, която клиентите Ви предоставят, без да сте изисквали това от тях. Можете да получите такава обратна връзка от клиентите, като наблюдавате реакциите им към Вашия продукт или услуга.

Защо трябва да обръщам специално внимание на обратната връзка от клиентите?

Ако клиентите са доволни от Вашия екип и услугата, която предоставяте, те са по-склонни да препоръчат Вашата компания на своите приятели. И когато клиентите са доволни, е по-вероятно да бъдат лоялни и да продължат да подкрепят Вашия бизнес.

Register for a free 14-day trial today. No credit card required.

Discover all that LiveAgent help desk software has to offer. Save our feedback response email templates, and send them out directly from your agent panel.

Free Trial
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо