Шаблони за имейли с молба за изследване на казус - най-ефективният метод за самореклама в маркетинга. В тази категория можете да намерите готови шаблони за имейли за казуси, които ще ви помогнат да спечелите доверието на потенциални клиенти и да ги убедите да изберат вашия продукт.
Изследванията на казуси са жизненоважна част от повечето маркетингови стратегии на фирми, продаващи на други фирми. Те ви дават възможност да покажете на потенциалните клиенти реални примери как продуктът ви е успял да задоволи нуждите на друг клиент, да реши проблемите му и в крайна сметка да му помогне да постигне бизнес целите си. Изследванията на казуси вършат чудесна работа за спечелване на доверието на потенциалните ви клиенти и като потвърждение, че продъктът или услугата ви наистина работят. Текущата статия обяснява защо изследванията на казуси са жизненоважен инструмент на маркетинга чрез съдържание и предлага полезни имейл шаблони за молба за изследване на казус, заедно с основни въпроси за интервю, които да ви помогнат да получите изследвания на казуси и истории на успеха от клиентите си. С помощта на тези ресурси и използвайки шаблоните за изследване на казуси, можете да създадете перфектни примери за изследвания на казуси, за да получите максимума от изживяването на клиентите си.
13% от специалистите по маркетинг споменават изследванията на казуси като една от основните форми на съдържание, което използват при стратегията си за съдържание – което ги прави петия най-популярен тип съдържение, изпреварвани само от визуалното съдържание, блогове и електронни книги (Отчет за състоянието на маркетинга от HubSpot)
Изследванията на казуси на клиенти са най-популярният способ за самореклама, използван от представителите на маркетинг агенции: 62,6% от респондентите са гласували, че те са най-ефективни за привличане на потенциални клиенти. (изследване на eMarketer)
Изследванията на казуси/истории на успеха са третият най-влиятелен тип маркетинг съдържание при процеса на покупка както за малък бизнес, така и за големи компании (Проучване за маркетинг съдържание на технологии за бизнеса от Eccolo Media).
75% от потребителите казват, че изследванията на казуси играят важна роля в процеса на вземане на решения. (Доклад за предпочитано съдържание)
[Company name] is currently building a library of case studies to include on our website. We’re looking for successful companies using [Product name] to solve interesting challenges, and your team immediately came to mind. Are you open to [Customer company name] being featured?
Your story will help inform our prospects about how they can benefit from using our product. I’d be happy to provide more details if you are potentially interested.
Either way, thank you for considering my request and thank you for being a loyal [COMPANY] customer.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Subject line: Can I feature you as a case study?
[Name],
The subject line pretty much says everything, but I’d like to ask again. Can I feature you as a case study? I think our project had a lot of highlights, and I’m eager to get the word out about our great work together.
Specifically, I plan to dig into these main aspects:
[Aspect 1]
[Aspect 2]
[Aspect 3]
If being featured is OK with you, can we have a quick call on [date/ time] to discuss it in more detail? Or if that doesn’t work, I’m free on [date].
I look forward to chatting with you!
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
I’m really glad to hear you had [positive experience with your company], and I was wondering whether you’d be interested in being featured as one of our customer success stories. I manage our case study initiatives and have the opportunity to showcase all the great stories from customers like you.
It should be a lightweight process – I will ask you roughly 10 – 15 questions via email or phone about your experience and results. This case study will include a blurb about your company and a link to your homepage (which hopefully will make your SEO team happy!)
Here’s an example of how it usually looks like: link to a case study example
If this is something you would be interested in, please let me know by responding to this email, or giving me a call at [number] to discuss it in more detail.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for the fantastic feedback – I’m thrilled to hear [Product name] is working well for you and that [Customer company name] is getting the results you’ve been looking for.
My team is actually in the process of building out our library of case studies, and I’d love to include your story. Happy to provide more details if you’re potentially interested.
In any case, thank you again, and I look forward to getting more updates on your progress.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
I wanted to reach out to thank you for being a loyal [Company] customer for over [number] years now. I noticed you achieved your goal of [milestone] last month, and I wanted to congratulate you on your success!
I’d love to share your story using [Product name] with the world – I think it’s a great example of how our product + a dedicated team and a good strategy can achieve awesome results.
Are you open to being featured in a case study? If so, I’ll send along more details.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Happy Holidays!
As this year winds down, I wanted to say thank you for being a loyal [Company] customer and for your partnership using [Product/ Service] this year. You’ve achieved fantastic results in the time we’ve been working together, so I wanted to reach out to see if you’d be interested in being featured in a case study on our website.
Here’s how it would look like: link to a case study example
Either way, thank you once again for the chance to work with you, and I hope you have a warm and happy holiday season with your family and friends.
I’m looking forward to chatting soon in the new year!
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
We’re thrilled to hear you’re interested in sharing your success story with [Product name]. My name is [Name], and I’ll be working directly with you on this case study.
I’ve attached an important document to this email that outlines the whole process, which includes [details of your case study process]. Typically, a case study will take about a week t complete from start-to-finish depending on availability and turnaround time of any revisions, and your involvement will require about 1 hour of your time.
Again, I’m excited to start the process with your team and learn more about your success with [Product name]!
In the meantime, please don’t hesitate to contact me with any questions. Happy to be a resource.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
За да напишете завладяващо изследване на казус/история на успеха, пълно с дълбоки прозрения и данни как продуктът или услугата ви добавят стойност, трябва да зададете обмислени въпроси – като същевременно уважавате факта, че клиентите ви може да нямат много време да им отговарят. Ето някои от най-често задаваните въпроси по време на интервю за изследванен на казув, които можете да използвате докато провеждате собсвените си интервюта.
Ready to amp up your sales?
Take advantage of our free, 30-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.
Когато пишете имейл за изследване на казус, е важно да споменете как вашето решение е помогнало за решаването на описания проблем. Можете също да включите линкове към продукта/услугата и не забравяйте да включите имената на членовете на екипа, които са работили по проекта.
Изследванията на казуси са много ефективен начин за изграждане на доверие към бизнеса ви. Те могат да помогнат да обясните предимствата на продукта или услугата си и да демонстрирате, че имате реални клиенти, използващи вашия продукт/услуга.
Можете да рекламирате изследване на казус чрез имейл или като му дадете гласност на сайта си, споделите го чрез социалните медии или сложите линк към него в блога си.
Контролен списък за маркетингов одит
Контролният списък за маркетингов офит е чудесен начин да се уверите, че бизнесът ви е на прав път. Това са нещата, които трябва да обмислите преди да започнете.
Контролен списък за сигурност в кол центъра
Сигурността в кол центровете е сериозен проблем, към който не трябва да подхождате с безразличие. Следвайте този контролен списък за сигурност в кол центъра, за да бъдете защитени.
LiveAgent може да ви помогне за по-добро категоризиране на клиентските запитвания чрез използването на функциите отдели и етикети. Това ще ви помогне да насочвате запитванията към експертите и да осигурявате по-бързи и правилни решения на въпросите на клиентите. Тези функции могат да помогнат и за организирането на взаимодействията с клиентите спрямо тяхната категория.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team