Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейли с молба за изследване на казус

Шаблони за имейли с молба за изследване на казус

Изследванията на казуси са жизненоважна част от повечето маркетингови стратегии на фирми, продаващи на други фирми. Те ви дават възможност да покажете на потенциалните клиенти реални примери как продуктът ви е успял да задоволи нуждите на друг клиент, да реши проблемите му и в крайна сметка да му помогне да постигне бизнес целите си. Изследванията на казуси вършат чудесна работа за спечелване на доверието на потенциалните ви клиенти и като потвърждением че продъктът или услугата ви наистина работят. Текущата статия обяснява защо изследванията на казуси са жизненоважен инструмент за маркетингово съдържание и предлага полезни имейл шаблони за молба за изследване на казус, заедно с основни въпроси за интервю, които да ви помогнат да получите изследвания на казуси и истории на успеха от клиентите си.

Изследвания на казуси от LiveAgent
Изследвания на казуси, представени на уебсайта ни

Защо да използвам изследвания на казуси в маркетинговата си стратегия?

  • 13% от специалистите по маркетинг споменават изследванията на казуси като една от основните форми на съдържание, което използват при стратегията си за съдържание – което ги прави петия най-популярен тип съдържение, изпреварвани само от визуалното съдържание, блогове и електронни книги (Отчет за сустоянието на маркетинга от HubSpot)
  • Изследванията на казуси на клиенти са най-популярния способ за самореклама, използван от представителите на маркетинг агенции: 62,6% от респондентите са гласували, че те са най-ефективни за привличане на потенциални клиенти. (изследване на eMarketer)

Шаблони за имейли с молба за изследване на казус

Официален имейл с молба за изследване на казус

Неофициален имейл с молба за изследване на казус

Имейл с молба за изследване на казус след положително клиентско изживяване

Имейл с молба за изследване на казус след обратна връзка от клиента

Имейл с молба за изследване на казус след достигане на цел

Имейл с молба за изследване на казус в края на годината

Въпроси, които да зададете по време на интервю за изследване на бизнес казус

За да напишете завладяващо изследване на казус/история на успеха, пълно с дълбоки прозрения и данни как продуктът или услугата ви добавят стойност, трябва да зададете обмислени въпроси – като същевременно уважавате факта, че клиентите ви може да нямат много време да им отговарят. Ето някои от най-често задаваните въпроси по време на интервю за изследванен на казув, които можете да използвате докато провеждате собсвените си интервюта.

Въпроси за интервю за изследване на казус относно средата преди да бъде закупен продукта ви

  • Какво използвахте преди нашия продукт?
  • Какви бяха трите основни фрустрации, с които се сблъсквахте?
  • Какви други предизвикателства срещахте преди да използвате продукта ни?
  • Кой беще големият “Аха!” момент, в който решихте, че трябва да пробвате нещо ново?
  • Как научихте за продукта ни?

Въпроси за интервю за изследване на казус относно процеса по вземане на решение

  • Кои други продукти разгледахте преди да решите да използвате нашия?
  • Какво търсехте в софтуера?
  • Какво накара нашия софтуер да изпъкне сред останалите, които сте разглеждали?
  • Какви бяха основните причини да изберете нашия продукт?
  • Коя функционалност в продукта ни ви се стори най-привлекателна?

Въпроси за интервю за изследване на казус относно опита с вашия продукт

  • Колко лесно или трудно беше да започнете използването на продукта ни?
  • От колко време използвате продукта ни?
  • Продуктът ни помогнал ли ти е да преодолеете предизвикателства, които сте срещали преди?
  • Каква е любимата ви функционалност или част от продукта? Защо?
  • Ще ми разкажете ли за най-приятното преживяване, което сте имали докато използвате продукта ни?

Въпроси за интервю за изследване на казус относно резултатите с вашия продукт

  • Какви резултати виждате с нашия софтуер до тук?
  • Можете ли да спорелите показатели/индикатори, които показват успеха, който сте постигнали с продукта ни?
  • От какво бяхте най-впечатлени?
  • Можете ли да измерите резултати от използването на продукта в намалени разходи/подобрение в продуктивността/повишение на приходите?
  • Коя е най-важната причина, поради която бихте препоръчали продукта ни?

Изследване на казус – често задавани въпроси

Как да рекамирам изследване на казус?

Можете да рекламирате изследване на казус чрез имейл или като му дадете гласност на сайта си, споделите го чрез социалните медии или сложите линк към него в блога си.

Каква е целта на имейлите за изследване на казус?

Изследванията на казуси са много ефективен начин да изграждане на доверие към бизнеса ви. Те могат да помогнат да обясните предимствата на продукта или услугата си и да демонстрирате, че имате реални клиенти, използващи вашия продукт/услуга.

Какво задължително трябва да включите в изследване на казус?

Когато пишете имейл за изследване на казус, е важно да споменете как вашето решение е помогнало с описания проблем. Можете също да включите линкове към продукта/услугата и не забравяйте да включите именаъа на членовете на екипа, които са работили по проекта.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да рекамирам изследване на казус?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да рекламирате изследване на казус чрез имейл или като му дадете гласност на сайта си, споделите го чрез социалните медии или сложите линк към него в блога си.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква е целта на имейлите за изследване на казус?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изследванията на казуси са много ефективен начин да изграждане на доверие към бизнеса ви. Те могат да помогнат да обясните предимствата на продукта или услугата си и да демонстрирате, че имате реални клиенти, използващи вашия продукт/услуга.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво задължително трябва да включите в изследване на казус?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Когато пишете имейл за изследване на казус, е важно да споменете как вашето решение е помогнало с описания проблем. Можете също да включите линкове към продукта/услугата и не забравяйте да включите именаъа на членовете на екипа, които са работили по проекта.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо