• Шаблони
  • Шаблони за имейли за онбординг на клиенти

Шаблони за имейли за онбординг на клиенти

Гарантирането на клиентска лоялност и достигането на нови потенциални клиенти са две цели с висок приоритет на всички стратегии за дигитален маркетинг. Тези цели не са лесни за постигане, но има конкретни действия, които могат да ви помогнат да привлечете нови клиенти и да поддържате съществуващите клиенти щастливи.

И така, как да го направите? Комуникирайте директно с потребителите и ги информирайте за продуктите или услугите, като същевременно им осигурявате добавена стойност. Можете да подсилите доверието им по взаимно полезен начин – онбординг на клиенти.

Шаблони за имейли за онбординг на клиенти - App - Uploads - 2020 - 03 - An Email Sent From The Same Ticket Follow Up Sent 1.jpg
LiveAgent ви дава възможност да изпращате имейли директно през таблото си за управление на запитвания

Какво е онбординг на клиенти? Защо е важен?

Когато клиент закупи продукт или услуга, търговецът не иска той да съжалява за направената инвестиция. Все пак, доволният клиент е по-вероятно да купи друг продукт от същия бизнес. И тук идва онбордингът. Това е метод за навигиране на клиентите през правилната употреба на продукта или услугата, които са закупили.

Ако искате да подобрите взаимодействието между вашия бизнес и клиентите, въвеждането на стратегия за онбординг е добър вариант. Като го направите, ще бъде по-лесно да комуникирате с тях и да създавате добавена стойност. По същество, онбордингът е част от по-голяма стратегия, която засяга взаимоотношенията с нов клиент.

Онбординг имейл от LiveAgent
Онбординг имейл от LiveAgent

Какво общо има това с дигиталния маркетинг?

Имайки предвид, че маркетингът се фокусира най-вече върху дигитални инструменти, канали и стратегии, е от изключителна важност да инвестирате в практични, ефикасни и успешни канали за комуникация, като имейл маркетинга. Ето защо по-голямата част от стратегията ви за онбординг трябва да бъде изпълнена чрез персонализирани и таргетирани имейли, които се изпращат към нови клиенти.

5 идеи за шабони за онбординг имейли 

Онбординг имейл за добре дошли


Hi [name],

Thanks for joining [name of company].

We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].

We are really curious why you signed up for [product/service].

Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.

Share your thoughts by replying to this email.

Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].

We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].

Thanks!

[name and company]


Шаблон за онбординг имейл от истинско човешко същество


Hey [name],

I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].

We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].

I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!

I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.

[name and company]

Шаблон за онбординг имейл “благодарим, че се присъединихте към нас”


Hey [name],

I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.

We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.

If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?

I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.

Reply to this email and let me know your opinion.

Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.

Thanks, [name of the CEO], [company name]

Имейлът “Добре дошли във вашия тестов период”


Hi [name],

Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.

What will happen next?

We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.

Want to reveal the full potential of [product/service name]?

Choose a plan below…

[paid plan link]

Приветстващ имейл с фокус върху продукта


Hi [name],

Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!

We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].

Get to know more about [product/service] by watching [title] video.

You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.

And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.

Take care!

Примери за теми на имейли за онбординг на клиенти

  • Добре дошли в [компания], [име и фамилия]
  • [име], добре дошли в общността на [компания]!
  • [име], да започваме!
  • [име], заслужавате най-доброто
  • Добре дошли в [компания], [име]. Това са офертите ви!
  • Нови ли сте в света на [компания]?
  • Чувствате ли се късметлия?
  • Интересувате ли се от възможностите?
  • Вие ли казахте “[дума, асоциирана с името на компания]”? Добре дошли в [компания]!
  • Готови ли сте да [дейност, свързана с продукта/услугата на компанията ви]?
  • Готови ли сте за следващата стъпка? Добре дошли в [компания]
  • Ето как да започнете с [продукт/услуга] от [компания]
  • Впишете се в профила си в [компания]
  • 4 начина да започнете с [продукт/услуга]
  • Добре дошли в [компания]: важни следващи стъпки
  • Добре дошли! Ето топ 5 на нещата, които трябва да знаете
  • Добре дошли в света на [компания]
  • Добре дошли в [компания]! Чувствайте се като у дома си
  • Добре дошли в новия си любим [продукт]

Шаблони за имейли за онбординг на клиенти – съвети и най-добри практики

1. Познавайте клиентите си

Да познавате клиентите си е жизнено важно във всички области на организацията, но когато става въпрос за онбординг, става задължително.

2. Персонализирайте онбординга си

Всеки потребител има различен проблем, който трябва да бъде решен или различни очаквания от доставчика на продукта или услугата, така че онбординг имейлите ви трябва да имат това предвид. Можете ли да си представите фризьор, който да прави една и съща прическа за всичките си нови клиенти?

Не? (Ако отговорът ви е да, изпратете ми адреса на този фризьор, защото тази прическа със сигурност е феноменална!)

3. Осигурете успеха на клиентите, при това бързо

Ако клиент е закупил продукта или услугата ви, от вас зависи да им донесете отлични резултати възможно най-бързо. Следователно, дайте най-доброто от себе си да им помогнете да извлекат максимума от продукта или услугата ви по възможно най-бързия начин. Покажете им, че си заслужава инвестираните време и пари.

4. Не давайте риба на гладния, научете го как да лови риба

След като сте показали на клиента си как да използва продукта или услугата, той знае всички предимства, които може да му донесе продукта. За кратко време клиентите ви са постигнали първия си успех благодарение на продукта ви.

Но научихте ли ги как да постигнат този резултат или им го дадохте наготово?

Не позволявайте на клиентите ви да зависят от екипа за онбординг. Те трябва да притежават автономност и достатъчно знания, за да могат да работят с продукта сами. Вашата роля е а им помогнете да постигнат успех с продукта.

5. Структурирайте правилно екипа си за онбординг

Екипът ви за онбординг е част от пъзела, който трябва да гарантира, че всички елементи са успешни.

Всичко трябва да е планирано и организирано добре, с професионалисти на ваша страна, които да се погрижат за проблемите на клиентите ви.

Шаблони за имейли за онбординг на клиенти – често задавани въпроси

Кога да изпратя имейл за онбординг на клиент?

Време за отговор

Първият ви имейл за онбординг трябва да бъде изпратен няколко минути след като клиентът ви се регистрира или закупи продукта/услугата. Защо след няколко минути? Защото изпращането на автоматичен имейл веднага изглежда прекалено изкуствено. Може да е очевидно, че изпращате автоматични имейли, но се опитайте да ги накарате да изглеждат възможно най-персонализирани.

Колко дълъг трябва да е имейлът за онбординг на клиент?

Колко дълъг трябва да е имейлът за онбординг на клиент?

Имейлът ви за онбординг трябва да е между 60 и 130 думи. Направете съобщението за добре дошли възможно най-кратко. Не е добре да претоварвате клиентите си веднага.

Освен това, всеки път при онбордване на нов клиент, поискайте обратна връзка, за да можете да продължите да подобрявате процеса си.

Каква трябва да е структурата на имейла ми за онбординг?

Шаблони за известия

Съдържанието трябва да е кратко, лесно за бързо преглеждане и представено на малки части. Получателите отделят секунди да прегледат набързо имейла, отбелязвайки само основните ключови думи и теми. Ако забележат нещо интригуващо, ще забавят и ще прочетат съобщението ви по-внимателно. Започнете като напишете имейла си, после премахнете половината думи и ги прегледайте, за да махнете още малко. Тогава ще сте близо до това да ви остане само ключовата информация.

Ready to put our onboarding templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кога да изпратя имейл за онбординг на клиент?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Първият ви имейл за онбординг трябва да бъде изпратен няколко минути след като клиентът ви се регистрира или закупи продукта/услугата. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълъг трябва да е имейлът за онбординг на клиент?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлът ви за онбординг трябва да е между 60 и 130 думи. Направете съобщението за добре дошли възможно най-кратко. Не е добре да претоварвате клиентите си веднага.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква трябва да е структурата на имейла ми за онбординг?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Съдържанието трябва да е кратко, лесно за бързо преглеждане и представено на малки части. Получателите отделят секунди да прегледат набързо имейла, отбелязвайки само основните ключови думи и теми.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо