Шаблони за имейл покана

Как можете да рекламирате клиентския портал и подканите клиентите си да се присъединят към него? Един от най-ефективните начини е просто да им пратите имейл, информирайки ги за съществуването на платформата.

Не забравяйте да изредите предимствата на това да се присъединят към клиентския ви портал и включете ясен призив към действие, за да постигнете най-добрите резултати.

Какво е имейл покана? Защо е важна?

Имейл поканата е съобщение, информиращо клиентите или потребителите ви за наличието на клиентски портал, насърчавайки ги да се регистрират в платформата. Трябва да изпратите този тип имейл на всеки клиент, който може да се регистрира в клиентския портал.

Какво е имейл покана? Защо е важна? - App - Uploads - 2020 - 08 - LiveAgent Promo Email.gif
Пример за имейл покана

Жизнено важно е да изпращате имейл покани на клиентите си. В противен случай те може да не разберат, че платформата съществува и че могат да се регистрират и да се възползват от нея.

Имайки предвид колко много работа изисква създаването на клиентския портал и колко ценен ресурс е той за клиентите и потребителите, си заслужава да направите допълнително усилие да го рекламирате.

Примери за “относно” на имейл поканата

  • Искате да се възползвате максимално от [продукт/услуга]? Присъединете се към [клиентски портал]
  • Присъединете се към [клиентски портал] сега
  • [клиентски портал] Ви очаква
  • Знаете ли, че имаме [клиентски портал], достъпен за всичките ни клиенти?
  • Време е да се присъедините към [клиентски портал]
  • Не искаме да се хвалим излишно, но клиентите ни обожават [клиентски портал]
  • Вижте защо трябва да се присъедините към [клиентски портал]
  • Поканени сте да се присъедините към нашия портал!
  • Добавихме нови модули към [клиентски портал]. Присъединете се сега и ги разгледайте!
  • Запознайте се с всички функции и възможности, които [продукт/услуга] може да предложи!
  • Създадохме го, за да може да се разраствате и да научавате нови неща за [продукт/услуга]

Идеи за имейли-покана

Имейл покана 1


Hi [customer name]!

We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].

If you want to create an account, please click on the following link: [link]

Enjoy!

Best,
The [customer portal] team

Имейл покана 2


Hi there!
How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!

[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].

We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!

We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.

Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.

Register Now

Best,
The [customer portal] team

Имейл покана 3


Hey!

It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].

Join our portal to learn:

[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,

Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:

[Testimonial 1]
[Testimonial 2]

Register now

Best,
The [customer portal] team

Имейл покана 4


Hi [name],

I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].

Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.

Access your account now

Looking forward to working together!

Best,
The [customer portal] team

Имейл покана 5


Hi [name]!

We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].

This platform will help you get the most out of [product/service].

Check out the portal below:

GET STARTED!

Best,
The [customer portal] team

Имейл покана 6


Hello [name]!

You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]

Hope you will find [customer portal] useful!

Best
The [customer portal] team

Имейл покана 7


Hello,

You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.

The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]

Best,
The [customer portal] team

Имейли покана – често задавани въпроси

 Как трябва да изглежда имейл поканата?

 Как трябва да изглежда имейл поканата?

Поканата за присъединяване към клиентския портал трябва да грабва вниманието на получателя веднага и да го убеди да направят усилието да създаде профил. Ето защо е добра идея да го направите красив, използвайки имейл шаблон с HTML.

Колко пъти трябва да напомня за поканата?

Отговор

Две напомняния в рамките на една седмица са ок. Не бъдете обаче прекалено настоятелни и следете за реакциите на получателите. Ако ви помоли да спрете да му изпращате съобщения, просто го направете.

Ако нов клиент не се присъедини към клиентския ви портал след като му изпратите едно-две съобщение, може би просто не комуникирате успешно колко е полезна платформата.

Кога да изпратя имейл покана?

Време за отговор

В идеалния случай поканата се изпраща няколко дни (или седмици, зависи от комплексността на продукта/услугата) след като клиента започне да използва продукта/услугата ви. Преведете го през процеса на първоначална настройка, след това му дайте време да опознае продукта и да възприеме цялата налична информация. Когато клиентът вече е по-запознат с продукта ви, го поканете да се присъедини към клиентския портал, който може да използва, за да се справи с по-сложните предизвикателства, свързани с продукта/услугата и да сподели знанията си с други потребители.

Ready to put our invitation templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: ” Как трябва да изглежда имейл поканата?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Поканата за присъединяване към клиентския портал трябва да грабва вниманието на получателя веднага и да го убеди да направят усилието да създаде профил. Ето защо е добра идея да го направите красив, използвайки имейл шаблон с HTML.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко пъти трябва да напомня за поканата? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Две напомняния в рамките на една седмица са ок. Не бъдете обаче прекалено настоятелни и следете за реакциите на получателите. Ако ви помоли да спрете да му изпращате съобщения, просто го направете.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кога да изпратя имейл покана?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “В идеалния случай поканата се изпраща няколко дни (или седмици, зависи от комплексността на продукта/услугата) след като клиента започне да използва продукта/услугата ви.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо