Как можете да рекламирате клиентския портал и подканите клиентите си да се присъединят към него? Един от най-ефективните начини е просто да им пратите имейл, информирайки ги за съществуването на платформата.
Не забравяйте да изредите предимствата на това да се присъединят към клиентския ви портал и включете ясен призив към действие, за да постигнете най-добрите резултати.
Имейл поканата е съобщение, информиращо клиентите или потребителите ви за наличието на клиентски портал, насърчавайки ги да се регистрират в платформата. Трябва да изпратите този тип имейл на всеки клиент, който може да се регистрира в клиентския портал.
Жизнено важно е да изпращате имейл покани на клиентите си. В противен случай те може да не разберат, че платформата съществува и че могат да се регистрират и да се възползват от нея.
Имайки предвид колко много работа изисква създаването на клиентския портал и колко ценен ресурс е той за клиентите и потребителите, си заслужава да направите допълнително усилие да го рекламирате.
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Поканата за присъединяване към клиентския портал трябва да грабва вниманието на получателя веднага и да го убеди да направят усилието да създаде профил. Ето защо е добра идея да го направите красив, използвайки имейл шаблон с HTML.
Две напомняния в рамките на една седмица са ок. Не бъдете обаче прекалено настоятелни и следете за реакциите на получателите. Ако ви помоли да спрете да му изпращате съобщения, просто го направете.
Ако нов клиент не се присъедини към клиентския ви портал след като му изпратите едно-две съобщение, може би просто не комуникирате успешно колко е полезна платформата.
В идеалния случай поканата се изпраща няколко дни (или седмици, зависи от комплексността на продукта/услугата) след като клиента започне да използва продукта/услугата ви. Преведете го през процеса на първоначална настройка, след това му дайте време да опознае продукта и да възприеме цялата налична информация. Когато клиентът вече е по-запознат с продукта ви, го поканете да се присъедини към клиентския портал, който може да използва, за да се справи с по-сложните предизвикателства, свързани с продукта/услугата и да сподели знанията си с други потребители.
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни