Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Шаблони за имейл покана

Как можете да рекламирате клиентския портал и подканите клиентите си да се присъединят към него? Един от най-ефективните начини е просто да им пратите имейл, информирайки ги за съществуването на платформата.

Не забравяйте да изредите предимствата на това да се присъединят към клиентския ви портал и включете ясен призив към действие, за да постигнете най-добрите резултати.

Какво е имейл покана? Защо е важна?

Имейл поканата е съобщение, информиращо клиентите или потребителите ви за наличието на клиентски портал, насърчавайки ги да се регистрират в платформата. Трябва да изпратите този тип имейл на всеки клиент, който може да се регистрира в клиентския портал.

Шаблони за имейл покана
Пример за имейл покана

Жизнено важно е да изпращате имейл покани на клиентите си. В противен случай те може да не разберат, че платформата съществува и че могат да се регистрират и да се възползват от нея.

Имайки предвид колко много работа изисква създаването на клиентския портал и колко ценен ресурс е той за клиентите и потребителите, си заслужава да направите допълнително усилие да го рекламирате.

Примери за “относно” на имейл поканата

  • Искате да се възползвате максимално от [продукт/услуга]? Присъединете се към [клиентски портал]
  • Присъединете се към [клиентски портал] сега
  • [клиентски портал] Ви очаква
  • Знаете ли, че имаме [клиентски портал], достъпен за всичките ни клиенти?
  • Време е да се присъедините към [клиентски портал]
  • Не искаме да се хвалим излишно, но клиентите ни обожават [клиентски портал]
  • Вижте защо трябва да се присъедините към [клиентски портал]
  • Поканени сте да се присъедините към нашия портал!
  • Добавихме нови модули към [клиентски портал]. Присъединете се сега и ги разгледайте!
  • Запознайте се с всички функции и възможности, които [продукт/услуга] може да предложи!
  • Създадохме го, за да може да се разраствате и да научавате нови неща за [продукт/услуга]

Идеи за имейли-покана

Имейл покана 1

Имейл покана 2

Имейл покана 3

Имейл покана 4

Имейл покана 5

Имейл покана 6

Имейл покана 7

Имейли покана – често задавани въпроси

 Как трябва да изглежда имейл поканата?

Шаблони за имейл покана

Поканата за присъединяване към клиентския портал трябва да грабва вниманието на получателя веднага и да го убеди да направят усилието да създаде профил. Ето защо е добра идея да го направите красив, използвайки имейл шаблон с HTML.

Колко пъти трябва да напомня за поканата?

Отговор

Две напомняния в рамките на една седмица са ок. Не бъдете обаче прекалено настоятелни и следете за реакциите на получателите. Ако ви помоли да спрете да му изпращате съобщения, просто го направете.

Ако нов клиент не се присъедини към клиентския ви портал след като му изпратите едно-две съобщение, може би просто не комуникирате успешно колко е полезна платформата.

Кога да изпратя имейл покана?

Време за отговор

В идеалния случай поканата се изпраща няколко дни (или седмици, зависи от комплексността на продукта/услугата) след като клиента започне да използва продукта/услугата ви. Преведете го през процеса на първоначална настройка, след това му дайте време да опознае продукта и да възприеме цялата налична информация. Когато клиентът вече е по-запознат с продукта ви, го поканете да се присъедини към клиентския портал, който може да използва, за да се справи с по-сложните предизвикателства, свързани с продукта/услугата и да сподели знанията си с други потребители.

Ready to put our invitation templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: ” Как трябва да изглежда имейл поканата?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Поканата за присъединяване към клиентския портал трябва да грабва вниманието на получателя веднага и да го убеди да направят усилието да създаде профил. Ето защо е добра идея да го направите красив, използвайки имейл шаблон с HTML.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко пъти трябва да напомня за поканата? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Две напомняния в рамките на една седмица са ок. Не бъдете обаче прекалено настоятелни и следете за реакциите на получателите. Ако ви помоли да спрете да му изпращате съобщения, просто го направете.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кога да изпратя имейл покана?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “В идеалния случай поканата се изпраща няколко дни (или седмици, зависи от комплексността на продукта/услугата) след като клиента започне да използва продукта/услугата ви.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо