Базата знания предлага шаблони за заявки за интеграция, които помагат за предоставянето на висококачествено обслужване на клиенти. Можете лесно да предоставите информацията, която ще ни помогне да създадем интеграции, необходими за вашата компания. Използвайте шаблоните, за да подадете заявка за интеграция, за да подобрите бизнес процесите си.
Обширна библиотека от интеграци е жизненоважна част от всеки софтуер и често засяга решенията за закупуване на потребителите. Като такива, предлагането на интеграти, които клиентите Ви използват ежедневно, може да бъде шлюз за повече продажби и по-лоялни клиенти.
Софтуерните интеграти са ценни, защото цифровият пазар е претъпкан с инструменти, които имат подобни функции и предлагат подобни преживявания в обслужването на клиенти. Като такива, наличието на желани софтуерни интеграти може да бъде единственият диференциатор за спечелване и запазване на клиентите.
Чрез разработването на списък с интеграции ще дадете възможност на клиентите си да свързват различни инструменти със софтуера ви, без да ангажират разработчиците или да изразходват допълнителни приходи. Освен това интегранията наистина могат да направят разлика за вашите клиенти, тъй като те могат да подобрят производителността на работния поток и да премахнат дублирането на задачите (като въвеждане на едни и същи набори от данни в два различни инструмента.)
Имайки предвид всичко, което имаме предвид, създадохме няколко шаблона, които потребителите ви от базата знания могат да използват, за да подават заявките си за интеграция. Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения. Happy customers are the best customers
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
An integration request template should be short, precise, and cover all the important questions that developers need answered. An integration request template should enable your customers to explain their requests extensively and, when necessary, describe technical aspects of the integration.
Независимо от това имайте предвид, че някои клиенти може да не са в състояние да ви предоставят всички необходими данни или да включват информация, която не е правилна. Когато това се случи, трябва да се свържете с подателя на заявката, да съберете изключителна информация и да управлявате очакванията им, като обясните, че заявените от тях интеграции може да не са възможни за предоставяне.
Краткият отговор е да. Трябва да отговорите на всяко искане за интеграция. Дори и да знаете, че вашата компания няма да се обърне към него в най-близкото бъдеще, или дори ако определена интеграция е невъзможно да се изпълни, трябва да отговорите на искането.
Най-добрата практика би била да благодарите на лицето, подало искането, и или да потвърдите, че вашата фирма ще започне да работи по решение, или ще обясни защо интеграцията не може да бъде реализирана точно сега (или никога няма да бъде изпълнена). Обяснете го с прости и лесни за разбиране думи, опитайте се да пропускате технически жаргон или специфичен за индустрията език.
Предлагането на интеграти между различни цифрови продукти или услуги е обичайно за повечето компании, работещи на пазара на информационни технологии. Без значение какъв вид продукт или услуга предлагате, независимо дали това е просто приложение или сложно и солидна част от софтуера, трябва да се опитате да предоставите на потребителите си възможно най-много интеграции.
Предлагането на обширна гама от интеграации не само ще накара клиентите Ви да се чувстват погрижени, но и ще направи дигиталното ви решение по-привлекателно за новите потенциални аудитории. Ето защо трябва да дадете възможност на вашата общност да подава заявки за интеграция и да направи всичко възможно, за да отговори на очакванията им.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Black Hat
Как да се свържете с центъра за обслужване на клиенти на Black Hat чрез имейл, чат, телефонен номер, социални мрежи и самообслужване.
SaaS продукт бордови имейл шаблони
Текстът представя различни начини за започване с продукта/услугата на компанията. Предоставят се съвети, ресурси и възможности за обучение. Предлагат се демонстрации на продукта/услугата и полезни ресурси за подобряване на купуваческото преживяване. Изпращат се имейли със съвети за използване на продукта/услугата, включително ценни техники и примери от други клиенти. Освен това предоставят безплатна електронна книга с полезни съвети и съветват за начин на четене на тази книга и взимане на мерки.
Шаблони за отговор на оплакване в социалните медии
LiveAgent предлага шаблони за приветствени имейли и софтуерни решения за клиентско обслужване, включително система за управление на оплаквания и софтуер за управление на имейли. Те предоставят демонстрация, цени и функции на своя продукт, за да помогнат на бизнесите да подобрят взаимоотношенията с клиентите и възвръщаемостта на инвестициите. LiveAgent също има поддръжка за VoIP телефонни системи и партньорска програма.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.