• Шаблони
  • База знания: Шаблони за заявки за интеграция

База знания: Шаблони за заявки за интеграция

Обширна библиотека от интеграци е жизненоважна част от всеки софтуер и често засяга решенията за закупуване на потребителите. Като такива, предлагането на интеграти, които клиентите Ви използват ежедневно, може да бъде шлюз за повече продажби и по-лоялни клиенти.

База знания: Шаблони за заявки за интеграция - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png
Няколко от интеграцията на LiveAgent

Защо са важни софтуерните интеграти?

Софтуерните интеграти са ценни, защото цифровият пазар е претъпкан с инструменти, които имат подобни функции и предлагат подобни преживявания в обслужването на клиенти. Като такива, наличието на желани софтуерни интеграти може да бъде единственият диференциатор за спечелване и запазване на клиентите.

Чрез разработването на списък с интеграции ще дадете възможност на клиентите си да свързват различни инструменти със софтуера ви, без да ангажират разработчиците или да изразходват допълнителни приходи. Освен това интегранията наистина могат да направят разлика за вашите клиенти, тъй като те могат да подобрят производителността на работния поток и да премахнат дублирането на задачите (като въвеждане на едни и същи набори от данни в два различни инструмента.)

Имайки предвид всичко, което имаме предвид, създадохме няколко шаблона, които потребителите ви от базата знания  могат да използват, за да подават заявките си за интеграция.

Щастливите клиентите са най-добрите клиенти

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Значки

База знания: шаблони за заявки за интеграция

Шаблон за заявка за интеграция 1

Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!

Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:

Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration

Tell us why this integration is important for you:

Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]

If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].

Click here to submit your request: [Button] Submit

Шаблон за заявка за интеграция 2


Hey there! Want us to work on a new integration? Please provide us with some important information by answering the questions below. It will make our work much easier, and we will be able to deliver the integration much faster.

Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]

If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:

How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]

[Button] Click here to submit the request

[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.

Шаблон за заявка за интеграция 3


We’re always more than happy to make our users’/customers’ lives easier. That’s why we encourage you to share your integration requests and help us improve [product/service].

Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]

Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations

[Button] Click here to submit your request

[After the request is submitted]

Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]

Често задавани въпроси

Каква е идеалната дължина на шаблон за заявка за интеграция?

An integration request template should be short, precise, and cover all the important questions that developers need answered. An integration request template should enable your customers to explain their requests extensively and, when necessary, describe technical aspects of the integration.

Независимо от това имайте предвид, че някои клиенти може да не са в състояние да ви предоставят всички необходими данни или да включват информация, която не е правилна. Когато това се случи, трябва да се свържете с подателя на заявката, да съберете изключителна информация и да управлявате очакванията им, като обясните, че заявените от тях интеграции може да не са възможни за предоставяне.

Да отговоря ли на всяко искане за интеграция?

Краткият отговор е да. Трябва да отговорите на всяко искане за интеграция. Дори и да знаете, че вашата компания няма да се обърне към него в най-близкото бъдеще, или дори ако определена интеграция е невъзможно да се изпълни, трябва да отговорите на искането.

Най-добрата практика би била да благодарите на лицето, подало искането, и или да потвърдите, че вашата фирма ще започне да работи по решение, или ще обясни защо интеграцията не може да бъде реализирана точно сега (или никога няма да бъде изпълнена). Обяснете го с прости и лесни за разбиране думи, опитайте се да пропускате технически жаргон или специфичен за индустрията език.

Кой е най-добрият подход към заявките за интеграция, подадени от клиентите?

Предлагането на интеграти между различни цифрови продукти или услуги е обичайно за повечето компании, работещи на пазара на информационни технологии. Без значение какъв вид продукт или услуга предлагате, независимо дали това е просто приложение или сложно и солидна част от софтуера, трябва да се опитате да предоставите на потребителите си възможно най-много интеграции.

Предлагането на обширна гама от интеграации не само ще накара клиентите Ви да се чувстват погрижени, но и ще направи дигиталното ви решение по-привлекателно за новите потенциални аудитории. Ето защо трябва да дадете възможност на вашата общност да подава заявки за интеграция и да направи всичко възможно, за да отговори на очакванията им.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Каква е идеалната дължина на шаблон за заявка за интеграция?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Шаблон за искане за интеграция трябва да бъде кратък, прецизен и да обхваща всички важни въпроси, от които разработчиците се нуждаят, за да получат отговор. Шаблон за искане за интеграция следва да даде възможност на клиентите Ви да обяснят исканията си обширно и, когато е необходимо, да описват технически аспекти на интеграцията.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да отговоря на всяко искане за интеграция?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Краткият отговор е да. Трябва да отговорите на всяко искане за интеграция. Дори и да знаете, че вашата компания няма да се обърне към нея в най-близкото бъдеще, или дори ако определена интеграция е невъзможна за изпълнение, трябва да отговорите на искането.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кой е най-добрият подход към заявките за интеграция, подадени от клиентите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Без значение какъв вид продукт или услуга предлагате, независимо дали става въпрос за просто приложение или сложно и солидна част от софтуера, трябва да се опитате да предоставите на потребителите си възможно най-много интеграции. Ето защо трябва да дадете възможност на вашата общност да подава искания за интеграция и да направи всичко възможно, за да отговори на очакванията им.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо