Отговори до неудовлетворени клиенти - шаблони и съвети за професионален отговор в различни ситуации. Избягване на критики, предоставяне на решение и персонализиране на отговорите. LiveAgent - софтуер за удовлетвореност на клиентите за бизнеса. Шаблони за писма и имейли.
Всеки бизнес трябва да се справя с ядосани и оплакващи се клиенти понякога. Каквато и да е причината за клиентското недоволство, правилният и навременен отговор може да е това, което да задържи недоволният клиент лоялен, вместо да го загубите изцяло. Имайки предвид, че 95% от недоволните клиенти са склонни да споделят лошия си опит с други – лично или чрез социални медии/сайт за отзиви – да знае как да се справи с ядосани клиенти и как да им отговори професионално е напълно задължително за всеки, който работи директно с клиенти.
Когато отговаряне на имейл ит ядосан клиенти, има няколко ключови точки, които да не забравяте да включите в съобщението си:
За да се справите с недоволството и оплакванията на клиентите лесно и без усилия, можете да използвате следните шаблони за отговор в някои от най-често срещаните ситуации. Не забравяйте обаче да персонализирате всяко съобщение, вземайки предвид уникалната ситуация на клиента.
Можете да се опитате да успокоите клиента като му задавате въпроси за проблема, за да се опитате да го изясните и решите. Няма нищо лошо в това да се държите добре с клиента си.
Не критикувайте, обвинявайте и не се оплаквайте. Не спорете, не подчертавайте очевидни неща и не се опитвайте да променяте фактите. Не използвайте сарказъм. Не предполагайте веднага, че оплакването на клиента е базирано на факт.
Можете да разберете кога клиентът е ядосан като търсите следните издаващи знаци:
1. Използва нецензурни думи (псувни).
2. Саркастичен е.
3. Използва обвинителен език.
4. Търси конфронтация.
5. Използва къси, накъсани изречения.
Ready to answer angry customers?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team