Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за отговор на заявка за функция

Шаблони за отговор на заявка за функция

Ако се занимавате с SaaS бизнес, има вероятност да получавате заявки за функции от клиенти през цялото време. Заявките за функции са съобщения, които клиентите изпращат, за да попитат за функция, която не е включена във Вашия продукт или услуга. Получаването на заявки за функции не трябва да се разглежда като отрицателна обратна връзка. Всъщност това означава, че клиентите Ви ги е грижа достатъчно, за да споделят своите идеи за това как смятат, че можете да подобрите своя продукт или услуга .

Много от тези заявки обаче няма да отговарят на визията на Вашата компания или пък ще са излишни за повечето от другите клиенти. Независимо дали ще внедрите заявената функция, все пак трябва да отговорите на клиентите по професионален начин и да се уверите, че съобщението ви оставя положително впечатление. Ето някои от най-добрите начини да отговорите на заявките за функции на клиентите, включително тези, които не се вписват във Вашата стратегия за продукта или може да са възможни, но няма да бъдат приложени в близко бъдеще.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте шаблоните директно в LiveAgent

Как да отговорите на заявки за функции от клиенти

  • Благодарете на клиентите за времето, което са отделили да се свържат с Вас и да споделят обратна връзка.
  • Ако не планирате да работите по искана функция в близко бъдеще, бъдете прозрачни и честно признайте, че не е в текущата Ви стратегия.
  • Ако вече работите по заявена функция, избягвайте да давате точен краен срок, тъй като ще Ви е трудно да оправдаете очакванията на клиентите, в случай че не успеете да се справите навреме.
  • Ако обмисляте възможността да внедрите заявена функция, уведомете клиентите, че ще се свържете с тях, ако и когато това бъде направено.
  • Ако клиент се интересува от функция, която е била премахната, предоставете честно обяснение защо това е направено, за да му помогнете да разбере Вашето решение.
  • Бъдете полезни, като предложите решение, ако е възможно (различна функция, която е подобна като действие), или алтернатива (напр. Интеграция с друго приложение, което работи добре с Вашия продукт / услуга).
  • Предложете на клиентите да се свържат отново, ако имат други въпроси или обратна връзка.
Шаблони за отговор на заявка за функция
Запазете темплейтите като шаблонни съобщения и отговаряйте на заявки за функции с едно кликване.

7 имейл шаблона за отговор на заявка за функция

Управлението на заявки за функции може да бъде предизвикателство. Въпреки че няма перфектен начин да се отговори на всички заявки за функции на клиента, тъй като до голяма степен зависи от контекста, ето 7 шаблона за отговор , които могат да Ви помогнат да изготвите Вашите собствени отговори по ефективен начин, като същевременно гарантирате, че клиентите ви остават доволни, дори ако се налага да отхвърлите тяхната заявка.

Отрицателен отговор на заявката за функция

Имейл шаблон №1

Имейл шаблон №2

Положителен отговор на заявката за функция

Имейл шаблон №3

Имейл шаблон №4

Колеблив отговор на заявката за функция

Имейл шаблон №5

Имейл шаблон №6

Отговор, че функцията е съществувала, но е премахната

Имейл шаблон №7

Имейл шаблон за отговор на заявка за функция – често задавани въпроси

Какво е заявка за функция?

Ако потребителите открият някакви грешки или изискват подобрения от даден продукт, те могат да уведомят производителя, като подадат заявка за функция.

Как да отговорите на заявка за функция?

Отговорете на всички клиенти, които подават заявка за функция, като попитате дали могат да опишат характеристиката / грешката по-подробно. Ако заявката е конкретна и смислена, можете да я добавите към Вашата стратегия за развитие.

Как да следя заявките за функции?

Можете да получите заявки за функции като тикети в софтуера. В LiveAgent можете да ги приоритизирате и да определите краен срок за решаването им.

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

Free Trial
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо