Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблони за повишаване на цените

Имейл шаблони за повишаване на цените

Увеличението на цените е неизменна част от развитието на всеки бизнес, без значение дали работи с крайни клиенти или други фирми. Да преминете през увеличение на цените без да изгубите настоящи клиенти е особено предизвикателство за повечето компании, продаващи на други бизнеси. Начинът, по който информирате потребителите си за увеличението на цената на продукта или услугата си може да има влияние върху това дали ще изберат да останат лоялни на бранда ви или ще започнат да търсят по-евтини алтернативи. По-долу са най-добрите практики, както и 7 имейл шаблона за повишаване на цените, които можете да използвате когато поднасяте новините на клиентите си.

имейл шаблон за повишаване на цените на Netflix
Обявление за повишаване на цените от Netflix

Как да съобщите на клиентите си за повишаването на цените

  1. Предупредете клиентите си предварително: Съобщете за повишаването на цените ведната щом вземете решението и преди новите цени да влязат в сила. Уверете се, че клиентите ви имат време да се нагодят към новата оферта, да преосмислят бюджета си или да проучат алтернативите на пазара.
  1. Комуникирайте причината(причините), водещи до увеличението на цената: Дали става въпрос за увеличение на оперативните разходи или нуждата да подобрите продукта/услугата си – кажете ясно на клиентите си, че не преследвате печалби, а просто отговаряте на променящите се условия на пазара.
  1. Обяснете какво ще получат клиентите ви: Фокусирайте се върху ползата за клиентите след увеличението на цената – например добавяне на нови важни функционалности към продукта, които са били търсени от клиентите, подобряване на услугата, осигуряване на по-добро клиентско обслужване и т.н.
  1. Дайте им възможност да се възползват от текущите цени: Превърнете лошите новини в по-високи приходи преди самото увеличение като предложите бонус на съществуващите си клиенти – напр. възможност да предплатят за годишен план на старата цена за определено време.
  1. Не се извинявайте: Като бизнес, имате пълното право да увеличавате цените си от време на време, без значение дали имате основателна причина за това. Ако звучите прекалено извинително когато обявявате увеличението на цената, внушавате съмнения относно стойността на продукта си.
Имейл шаблони за повишаване на цените
Обявление за повишение на цените на Adobe

7 шаблона за имейли за повишаване на цените към фирми

Шаблон №1: Бързо съобщение

Шаблон №2: С фокус върху предимствата

Шаблон №3: Лоялни клиенти

Шаблон №4: Предварителна обява

Шаблон №5: Специална сделка

Шаблон №6: За потребители на безплатен план

Шаблон №7: Добри и лоши новини

Имейл за повишаване на цената – често задавани въпроси

Каква е идеалната дължина на имейл за повишаване на цената?

Идеалната дължина на имейл за повишаване на цената е няколко изречения ако промените са дребни и планирани. Нужно е значително по-дълго обяснение ако промените са значителни или не са били планирани.

Как трябва да информирам клиентите за повишаване на цените?

Можете да използвате имейл като официален начин да съобщите на клиентите си за увеличението. Използвайте го и като възможност да задържите клиентите си като им предложите отстъпка, за да направят покупка сега.

Как да напиша имейл до клиентите си за увеличение на цената?

Можете да информирате клиентите си за повишаването на цените в личен имейл, в който да включите списък с всички цени на услугите си, включвайки увеличението на цените и датата, от която ще се случи. Трябва обаче подробно да обясните причината за увеличението и да се уверите, че е разумно.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free trial!

Enjoy the fastest chat widget on the market, advanced automation, robust ticketing, and free call center capabilities<br /> with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Каква е идеалната дължина на имейл за повишаване на цената?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Идеалната дължина на имейл за повишаване на цената е няколко изречения ако промените са дребни и планирани. Нужно е значително по-дълго обяснение ако промените са значителни или не са били планирани.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как трябва да информирам клиентите за повишаване на цените?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да използвате имейл като официален начин да съобщите на клиентите си за увеличението. Използвайте го и като възможност да задържите клиентите си като им предложите отстъпка, за да направят покупка сега.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да напиша имейл до клиентите си за увеличение на цената?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да информирате клиентите си за повишаването на цените в личен имейл, в който да включите списък с всички цени на услугите си, включвайки увеличението на цените и датата, от която ще се случи. Трябва обаче подробно да обясните причината за увеличението и да се уверите, че е разумно.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо