Искате да повишите скоростта си на отговаряне?

Сътрудниците ви от екипа за поддръжка не успяват да отговорят на запитванията от клиенти навреме? Със софтуера за клиентска поддръжка на LiveAgent ще можете значително да повишите скоростта си на отговаряне.

С разширените функции и възможности като автоматизация на правилата, вградена джаджа за чат на живо и вградена CRM система ще можете да осигурите качественото обслужване, което очакват клиентите ви.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Колко бърза трябва да бъде скоростта ви на отговаряне?

Идеалната скорост на отговаряне варира за различните канали и сфери на дейност. Въпреки това трябва да се стремите да отговаряте максимално бързо на клиентите си. Ето какво очаква средният потребител:

Email received in inbox Имейл: 15 мин. – 1 ч.

Чат на живо: 2 мин. 40 сек.

Call center Кол център: 20 сек. – 5 мин.

Социални медии: 1 ч.

Затрупани сте от запитвания?

Повишаването на скоростта на отговаряне може да се превърне в трудна задача, особено ако получавате огромен брой запитвания от клиенти ежедневно. Най-доброто решение?

Help Desk софтуер, който насочва и организира всички влизащи запитвания от клиенти в зависимост от важността и канала. Запитванията от различни канали (имейл, чат на живо, социални медии, кол център) ще бъдат централизирани в една обща универсална поща, до която имат сигурен достъп всички членове на екипа ви за обслужване.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Защо трябва да полагате усилия за повишаване скоростта на отговаряне?

По-висока клиентска удовлетвореност

66% от клиентите считат, че най-доброто, което бизнесът може да направи за тях, е да цени времето им. Правете това като отговаряте бързо на клиентите си, независимо от това кой канал ползват те.

По-добри приходи и продажби

Бързите отговори в реално време оказват положително въздействие върху приходите и продажбите. 79% от кампаниите заявяват, че внедряването на чат на живо води до увеличаване на лоялността на клиентите, продажбите и приходите.

Укрепва доверието и лоялността

Бързото отговаряне на тревогите и запитванията на клиенти укрепва доверието и лоялността на клиентите, което води до по-голям брой повторни покупки и по-висока удовлетвореност.

Lightning fast responses

Перфектният инструмент за повишаване скоростта на отговаряне

Следете историята на решаване на проблемите на клиентите си в различните канали оставайки в същия хибриден поток с тикети.

Спестете до 15 часа работа на сътрудниците си ежеседмично, като елиминирате необходимостта от търсене на информация за клиента и за предишните му взаимодействия с вас.

Превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти за секунди

LiveAgent ви предлага най-бързата джаджа за чат на живо на пазара. Общувайте с клиентите си в чата в реално време, използвайте проактивните покани за разговор, офлайн формите, възможността за виждане на написаното в реално време и още.

С LiveAgent повишаването на скоростта на отговаряне е лесно.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Без нужда от превключване между приложенията

Всички споменавания, коментари и съобщения от Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram и Viber ще бъдат превръщани автоматично в тикети и насочвани към общата ви поща.

Вече отговаряте по-бързо? Казахме ви, че с нас това ще бъде като детска игра!

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите си.

black Slido logo

Още функции подобряващи скоростта на отговаряне

Gear - icon

Правила за автоматизация

Автоматично насочвайте тикетите към подходящите сътрудници и отдели. Използвайте шаблони на отговори, правила за време и правила за SLA.

Manager - icon

Вградена CRM система

Разполагайте с достъп и редактирайте цялата информация на клиентите само с едно натискане, докато отговаряте на въпросите на клиента в реално време.

Call center - icon

Вътрешен чат и обаждания

Блокирахте? Обадете се или пишете в чата на колегите си директно в LiveAgent. Няма нужда да използвате никакви външни приложения.

Integrations pricing-icon

Над 40 интеграции

LiveAgent предлага възможности за интеграция с над 40 външни приложения като Braintree, Shopify и Mailchimp, премахвайки необходимостта от превключване между различни акаунти.

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Кое прави нашия Help Desk софтуер правилният избор?

Most reviewed and number 1

Най-обсъжданият, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно програмен продукт за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2020 година.

Preferred by 21k businesses

Изборът на 21K компании

Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.

Packed with features

Предлагаме ви над 180 функции

С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.

Cloud based and secure help desk

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Прозрачни и достъпни цени

Получете професионалния ни Help Desk продукт на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания-. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които ви предлагаме.

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.
Related Articles to Повишаване на скоростта на отговаряне
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x