Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Безупречно обслужване на клиенти

Какво представлява безупречното обслужване на клиенти?

Правенето на бизнес не е свързано само с продажбата и рекламирането на продукти. Най-важната част е осигуряването на безупречно обслужване на клиентите. То стои в основата на увеличаването на продажбите, приходите и клиентската удовлетвореност.

Безупречно обслужване на клиенти
ръка натискаща екрана на виртуален интерфейс

Има много начини и идеи за осигуряването на безупречно обслужване на клиентите. На първо място служителите от отдела за обслужване трябва да имат обширни познания за продуктите и да притежават редица качества. Важно е да разбирате клиентите си, техните нужди и очаквания. Освен това трябва да им предоставите различни начини за връзка с компанията ви. И не на последно място служителите трябва да се отнасят към клиентите по възможно най-добрия начин и да надхвърлят очакванията им.

Често задавани въпроси

Какво е определението за безупречно обслужване на клиентите?

Безупречното обслужване на клиентите е това обслужване, което гарантира, че клиентите ще получат необходимата им помощ, а самото обслужване ще надвиши очакванията им. Служителите от екипа притежават изключителни комуникационни умения и широки познания за продуктите и услугите, предлагани от компанията, за която работят. Освен това безупречното обслужване на клиентите предлага използването на множество канали за връзка - клиентите могат да избират най-удобните за тях.

 

Необходимо ли е да осигурявате на клиентите си безупречно обслужване?

Компаниите имат нужда от безупречно обслужване на клиентите като гаранция за повишаване на конверсията и печалбата на бранда. Клиентите, които не получават очакваното от тях обслужване, могат да се откажат от дадена компания и да преминат към друга. Най-важното за клиента е проблемите му да бъдат разрешени бързо и ефективно от служителите от екипа за поддръжка.

 

Как можете да осигурите безупречно обслужване на клиентите си с помощта на LiveAgent?

LiveAgent е програмен продукт, с който обслужването на вашите клиенти ще премине на следващо ниво. Нашата система ви позволява да общувате чрез различни канали, да анализирате различните дейности и ви дава възможност за работа с допълнителни функции, с които обслужването на клиентите ви ще стане безупречно.

 

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо