Какво е време за решаване?
Времето за решаване е времето, за което тикетът бива решен. Започва от секундата, в която тикетът влиза в системата ви за клиентска поддръжка и приключва, когато служителят или клиентът натисне бутона “Реши”. Понякога тикетът може за бъде автоматично решен от правила работещи във фонов режим
Най-типичният пример за автоматично решаване на тикет е, когато клиентът напише въпрос, служителят от екипа за обслужване му отговори и след това клиентът не отговаря повече. Обикновено правилото се задейства след няколко дена на липса на активност, което в този пример решава тикета.
Frequently Asked Questions
Какво е време за решаване?
Времето за решаване е времето от постъпване на запитването на клиента до пълното решаване на случая, когато служителят натисне бутона "Реши" (понякога тикетът може за бъде автоматично решен от правила работещи във фонов режим).
Как можете да изчислите времето за решаване?
За да изчислите времето си за решаване, трябва да разделите общото време на всички тикети/обаждания на броя обработени запитвания.
Как да подобрите времето за решаване?
За да подобрите времето за решаване, на първо място трябва да осигурите качествено обслужване на клиентите. Служителите ви трябва да бъдат добре подготвени за работата си и трябва да разполагат с подходящите инструменти за работа. Благодарение на софтуера на LiveAgent работният процес може да бъде автоматизиран, служителят може да управлява всички канали за връзка от едно място и да има достъп до отчетите.
Expert’s note
Времето за решаване е периодът, за който тикетът бива решен. То е от съществено значение за клиента и едно от показателите за качеството на обслужване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.