Социалните медии ви стресират?

Отпуснете се и си починете докато LiveAgent превърне всички известия в запитвания.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social
Social media support software

Обслужване в социалните медии през help desk-а ви

LiveAgent е многоканален help desk софтуер, който събира всички интеракции с клиентите ви от множество социални медии и ги организира логически на едно място. Използването на LiveAgent за клиентско обслужване ви позволява да се фокусирате върху най-важните задачи в рамките на бизнеса си, като същевременно клиентите ви са доволни.

Обслужването в социалните медии чрез LiveAgent е бързо, ефективно и си заслужава цената. Пробвайте го още днес.

Нека LiveAgent се погрижи за съобщенията ви в социалните медии

Разсейвате ли се често от съобщения в социалните медии от потенциални и съществуващи клиенти? Никога повече. Свържете всичките си социални медии към LiveAgent и се възползвайте от автоматизацията на високо ниво. С неограничената история и обединените съобщения ще видите пълната картина за всеки човек, с когото говорите.

Какво е включено?

Facebook

Интеграцията ни с Facebook премахва нуждата да наблюдавате множество устройства, профили и да споделяте данните си за вход. Всички сътрудници могат да отговарят на запитвания през универсалната входяща кутия, така че няма да сте зависими от администратора на Facebook страницата.

Използването на интеграцията с Facebook е лесна. Просто свържете бизнес страницата (или станиците!) си във Facebook с таблото си в LiveAgent и започнете. Всички коментари на ваши постове или споменавания на страницата ви ще се превръщат автоматично в запитвания, на които ще можете да отговорите и след това да архивирате.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent
Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

Интеграцията на LiveAgent с Facebook Messenger ви позволява да чатите в реално време с клиентите си. Когато Facebook страницата ви получи лично съобщение, то веднага се превръща в запитване и отива в таблото ви в LiveAgent. Можете лесно да отговорите, да изпратите файлове и дори да “лайкнете”.

Twitter

Интеграцията на LiveAgent с Twitter ви позволявада наблюдавате всички @споменавания на страницата ви и всички #хаштагове, които искате.

Просто свържете профила си в Twitter с таблото си в LiveAgent и изберете хаштаговете и споменаванията, които искате да наблюдавате. Всички наблюдавани хаштагове и споменавания автоматично ще се превръщат в запитвания и могат автоматично да се разпределят към отдел по ваш избор. LiveAgent автоматично ще прихваща всички Tweet-ове с наблюдаваните ключови думи и можете да им отговаряте през таблото.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Instagram

Интеграцията на LiveAgent с Instagram ви позволява да виждате и да отговаряте на публикации, където сте тагнати или споменати, както и да отговаряте на коментари към ваши публикации. Чрез универсалната входяща кутия на LiveAgent всичките ви запитвания ще са под един покрив, така че няма да има нужда да наблюдавате множество устройства и профили. LiveAgent едновременно спестява време на сътрудниците ви, намалява времето за отговор на запитвания и увеличава продуктивността на сътрудниците. Опитайте сега.

Viber

Интеграцията на LiveAgent с Viber ви позволява да получавате и отговаряте на съобщения от Viber в универсалната си пощенска кутия. Вижте как работи в демонстрационното ни видео!

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Полезни функционалности за ускоряване на обслужването в социалните медии

Не е нужно да прекарвате часове в социалните медии, за да отговаряте на клиентите си своевременно.

man meditating with-phone in hand

Всяко съобщение от социалните медии ще отива на същото място като имейлите, чатовете и обажданията.

LiveAgent - Automation Rules

Избирайте от стотици действия и условия, с които да автоматизирате работния си процес.

Departments and Tags

Използвайте конкретни тагове или различни отдели, за да управлявате обслужването в социалните медии.

LiveAgent - macros, attachments and tags

Повишете продуктивността си като използвате шаблони за отговори, добавяте прикачени файлове и вмъквате бележки.

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предлагаме отлично обслужване на клиентите си.

black Slido logo

Софтуер на разумна цена

Избрахме различен подход от останалите софтуери на пазара. Предлагаме определени канали като добавка, което ви спестява пари, особено ако имате много на брой сътрудници. Плащайте само за това, което използвате, с прозрачното ни ценообразуване.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Създайте си конкурентно предимство

Като добавите обслужването чрез социални медии към help desk софтуера си, печелите конкурентно предимство пред останалите. Клиентите искат да се свържат с вас лесно, без да се чудят кой канал е най-бърз и къде е най-вероятно да получат отговор.

Have a competitive advantage

Над 30 000 бизнеса няма как да грешат

Вижте историите на успеха и отзивите ни и разберете как LiveAgent може да подобри клиентското ви обслужване и да направи бизнес партньорите ви по-доволни.

Използвайте ни както пожелаете

LiveAgent се адаптира към размера и индустрията на компанията ви. Помагаме на всякакъв тип и размер организации. Вижте какво казват те за софтуера ни.

Как да ни използвате
Business bag - icon

Бизнес решения

Стартъпи и корпорации

Големи предприятия

Правителствени организации

Образование и НПО

Industry Solutions - icon

Решения за различни индустрии

Електронна търговия и услуги

Пътуване и настаняване

Маркетинг и телекомуникация

Забавления

Защо трябва да използвате софтуер
за клиентско обслужване в социалните медии

Някога питали ли сте се защо компаниите започнаха да комуникират с клиентите си чрез софтуер за клиентско обслужване в социалните медии вместо директно през социалните медии? Защото се измориха да наблюдават отделни устройства, да споделят данните си за вход и да превключат между разделите! Това звучи ли ви познато?

Smiley face icon

Изтървате голямата картина

Не знаете за какво последно сте си говорили с клиента, защото е било в различна платформа? LiveAgent го проследява.

Clock icon

Губите ценно време

Превключвате ли между отделните типове софтуер прекалено често? Нека LiveAgent да свърши работата вместо вас.

Web icon

Трудно е за управление

Управлявате ли различни профили в различни социални медии? В LiveAgent можете да управлявате всички през едно табло.

Какво е клиентско обслужване в социалните медии?

Клиентското обслужване в социалните медии е сравнително нова софтуерна ниша. Основната му цел е да събира всяко съобщение и споменаване на бранда ви в социалните медии в една система, чрез която да комуникирате с публиката си.

Основното предимство е, че когато е част от многоканална help desk система, ви позволява да взаимодействате с клиентите си чрез други канали на същото място. Освен това, всяко съобщение влиза в универсалната входяща кутия и след това се трансформира в еднотипни запитвания в хибридната система за запитвания.

What is social media customer service
How to choose social support system

Как да си изберете софтуер за клиентско обслужване в социалните медии?

Ако сте решили да започнете да обслужвате клиентите си от социалните медии във външна платформа, може да е добра идея да си запишете изискванията си към системата. В началото трябва да помислите дали ще преместите и имейл комуникацията си на същото място, където ще получавате съобщенията си от социалните медии.

След това, обмислете дали да предложите лайв чат, входяща телефонна централа или самообслужване чрез база знания. И последно, но не на последно място, може да искате да имате клиентски портал, където клиентите да могат да виждат запитванията си, да пускат въпросите си във форим, да предлагат подобрения и да дават обратна връзка.

Не се колебайте, опитайте LiveAgent още днес

LiveAgent е help desk софтуерът с най-много отзиви и най-висок рейтинг в SMB за 2020 г. И с право. Ние предлагаме help desk софтуер от световна класа, който създава безпроблемно преживяване както за екипа, така и за клиентите ви. Опитайте LiveAgent днес с безплатния ни 14-дневен тест период или пробвайте безплатната версия на LiveAgent. Ще се радваме да се присъедините.

Започнете безплатен тест период
Don't hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Сравнение на клиентско обслужване в социалните медии

Ако търсите най-добрия help desk софтуер с поддръжка за социални медии, задължително трябва да сравните различните възможности. Многоканалният help desk софтуер съдържа много повече от връзки със социалните медии. Въпреки че може да нямате нужда от всички функционалности, е жизненоважно да имате възможността да добавяте каналите докато бизнесът ви расте.

Какво казват цифрите за обслужването в социалните медии?

ticketing email ticketing - icon

Обслужване в социалните медии

65% от хората на възраст 18-34 смятат, че социалните медии са ефективен инструмент за клиентско обслужване. Microsoft

Speed o meter - icon

Време за отговор

48% от потребителите очакват отговор на въпроси и оплаквания в социалните медии до 24 часа. Statista

Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Безпроблемно преживяване

Над 50% от компаниите отчитат, че най-належащият им проблем в клиентското обслужване е “предоставянето на безпроблемно преживяване през множество канали.” Incite Group​

call center cloud based call center software - icon

Дигитално или гласово

57% от клиентите предпочитат да се свързват с компаниите чрез дигитални канали като имейл или социални медии вместо да разговарят с екипа по клиентско обслужване. Ameyo

Brand loyalty stems from good service

Доброто обслужване създава лоялност към марката

Приятелски настроените служители и сътрудници клиентско обслужване създават запомнящи се преживявания, заради които клиентите остават лоялни към марката, казват 73% от клиентите.

Създаването на това преживяване може да е лесно ако знаете как. Според Шеп Хайкен, експерт в клиентското обслужване, сътрудниците клиентско обслужване трябва да отговарят навреме, персонализирано и никога да не забравят да задават допълнителни въпроси. Например, ако клиент иска да решите проблема му бързо, питайте колко бързо, за да може да покриете очакванията му.

Помнете, лоялните клиенти повишават възвръщаемостта на инвестициите, защото купуват повече.

Всички канали за комуникация на едно място

Софтуерът за клиентско обслужване в социалните медии на LiveAgent интегрира множество канали за комуникация и ви предлага близо 200 функционалности.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Какво е клиентско обслужване в социалните медии?

Клиентското обслужване в социалните медии предоставя обслужване на потенциални или настоящи клиенти през социалните медии като Facebook, Instagram или Twitter. Обслужването в социалните медии включва отговори на лични съобщения, коментари и споменавания в рамките на 24 часа.

Как да използваме социалните медии като инструмент за клиентско обслужване?

Най-добрият начин да използвате социалните медии като инструмент за клиентско обслужване е да ги третирате както бихте третирали официално запитване от клиент. Давайте бързи, откровени, учтиви и информирани отговори на всички съобщения, коментари и споменавания.

"Какво е софтуер за клиентско обслужване в социалните медии?

Софтуерът за клиентско обслужване в социалните медии е част от help desk приложение. Той позволява на сътрудниците ви да отговарят на клиентските запитвания незабавно през единен интерфейс. В резултат от това не е нужно да превключват между отделните платформи, за да отговарят. Софтуерът може да предотврари появата на неудовлетворени и ядосани клиенти, тъй като никога няма да изтървате клиентски запитвания. За да изградите връзки с клиентите си в социалните медии е важно да сте на разположение и да отговаряте бързо. С помощта на софтуер за клиентско обслужване в социалните медии можете да незабавно изградите клиентска лоялност.

Защо LiveAgent е идеалното решение за клиентско обслужване в социалните медии?

LiveAgent се свързва с множество социални медии. Например, когато получите коментар или споменаване в Instagram, ще получите запитване в LiveAgent. Същото се отнася и за Twitter. Освен това можете да свържете Viber и Facebook.

Защо социалните медии са важни за клиентското обслужване?

Социалните медии са важни за клиентското обслужване, защото позволяват на бизнесите да взаимодействат с публиката си. Бизнесите могат лесно да държат клиентите си в течение за бъдещи събития, разпродажби или промени. Същевременно клиентите могат да се свързват с бизнесите с въпроси, коментари и опасения. Ако клиентът не получи отговор, няма да се поколебае да се насочи към друг доставчик.

Related Articles to Софтуер за клиентско обслужване в социалните медии
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x