Отпуснете се и си починете докато LiveAgent превърне всички известия в запитвания.
LiveAgent е многоканален help desk софтуер, който събира всички интеракции с клиентите ви от множество социални медии и ги организира логически на едно място. Използването на LiveAgent за клиентско обслужване ви позволява да се фокусирате върху най-важните задачи в рамките на бизнеса си, като същевременно клиентите ви са доволни.
Обслужването в социалните медии чрез LiveAgent е бързо, ефективно и си заслужава цената. Пробвайте го още днес.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Разсейвате ли се често от съобщения в социалните медии от потенциални и съществуващи клиенти? Никога повече. Свържете всичките си социални медии към LiveAgent и се възползвайте от автоматизацията на високо ниво. С неограничената история и обединените съобщения ще видите пълната картина за всеки човек, с когото говорите.
Интеграцията ни с Facebook премахва нуждата да наблюдавате множество устройства, профили и да споделяте данните си за вход. Всички сътрудници могат да отговарят на запитвания през универсалната входяща кутия, така че няма да сте зависими от администратора на Facebook страницата.
Използването на интеграцията с Facebook е лесна. Просто свържете бизнес страницата (или станиците!) си във Facebook с таблото си в LiveAgent и започнете. Всички коментари на ваши постове или споменавания на страницата ви ще се превръщат автоматично в запитвания, на които ще можете да отговорите и след това да архивирате.
Интеграцията на LiveAgent с Facebook Messenger ви позволява да чатите в реално време с клиентите си. Когато Facebook страницата ви получи лично съобщение, то веднага се превръща в запитване и отива в таблото ви в LiveAgent. Можете лесно да отговорите, да изпратите файлове и дори да “лайкнете”.
Интеграцията на LiveAgent с Twitter ви позволявада наблюдавате всички @споменавания на страницата ви и всички #хаштагове, които искате.
Просто свържете профила си в Twitter с таблото си в LiveAgent и изберете хаштаговете и споменаванията, които искате да наблюдавате. Всички наблюдавани хаштагове и споменавания автоматично ще се превръщат в запитвания и могат автоматично да се разпределят към отдел по ваш избор. LiveAgent автоматично ще прихваща всички Tweet-ове с наблюдаваните ключови думи и можете да им отговаряте през таблото.
Интеграцията на LiveAgent с Instagram ви позволява да виждате и да отговаряте на публикации, където сте тагнати или споменати, както и да отговаряте на коментари към ваши публикации. Чрез универсалната входяща кутия на LiveAgent всичките ви запитвания ще са под един покрив, така че няма да има нужда да наблюдавате множество устройства и профили. LiveAgent едновременно спестява време на сътрудниците ви, намалява времето за отговор на запитвания и увеличава продуктивността на сътрудниците. Опитайте сега.
Интеграцията на LiveAgent с Viber ви позволява да получавате и отговаряте на съобщения от Viber в универсалната си пощенска кутия. Вижте как работи в демонстрационното ни видео!
Не е нужно да прекарвате часове в социалните медии, за да отговаряте на клиентите си своевременно.
Всяко съобщение от социалните медии ще отива на същото място като имейлите, чатовете и обажданията.
Избирайте от стотици действия и условия, с които да автоматизирате работния си процес.
Използвайте конкретни тагове или различни отдели, за да управлявате обслужването в социалните медии.
Повишете продуктивността си като използвате шаблони за отговори, добавяте прикачени файлове и вмъквате бележки.
LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предлагаме отлично обслужване на клиентите си.
Peter Komornik, CEO
Избрахме различен подход от останалите софтуери на пазара. Предлагаме определени канали като добавка, което ви спестява пари, особено ако имате много на брой сътрудници. Плащайте само за това, което използвате, с прозрачното ни ценообразуване.
Most Popular
Като добавите обслужването чрез социални медии към help desk софтуера си, печелите конкурентно предимство пред останалите. Клиентите искат да се свържат с вас лесно, без да се чудят кой канал е най-бърз и къде е най-вероятно да получат отговор.
Вижте историите на успеха и отзивите ни и разберете как LiveAgent може да подобри клиентското ви обслужване и да направи бизнес партньорите ви по-доволни.
LiveAgent се адаптира към размера и индустрията на компанията ви. Помагаме на всякакъв тип и размер организации. Вижте какво казват те за софтуера ни.
Стартъпи и корпорации
Големи предприятия
Правителствени организации
Образование и НПО
Електронна търговия и услуги
Пътуване и настаняване
Маркетинг и телекомуникация
Забавления
Някога питали ли сте се защо компаниите започнаха да комуникират с клиентите си чрез софтуер за клиентско обслужване в социалните медии вместо директно през социалните медии? Защото се измориха да наблюдават отделни устройства, да споделят данните си за вход и да превключат между разделите! Това звучи ли ви познато?
Не знаете за какво последно сте си говорили с клиента, защото е било в различна платформа? LiveAgent го проследява.
Превключвате ли между отделните типове софтуер прекалено често? Нека LiveAgent да свърши работата вместо вас.
Управлявате ли различни профили в различни социални медии? В LiveAgent можете да управлявате всички през едно табло.
Клиентското обслужване в социалните медии е сравнително нова софтуерна ниша. Основната му цел е да събира всяко съобщение и споменаване на бранда ви в социалните медии в една система, чрез която да комуникирате с публиката си.
Основното предимство е, че когато е част от многоканална help desk система, ви позволява да взаимодействате с клиентите си чрез други канали на същото място. Освен това, всяко съобщение влиза в универсалната входяща кутия и след това се трансформира в еднотипни запитвания в хибридната система за запитвания.
Ако сте решили да започнете да обслужвате клиентите си от социалните медии във външна платформа, може да е добра идея да си запишете изискванията си към системата. В началото трябва да помислите дали ще преместите и имейл комуникацията си на същото място, където ще получавате съобщенията си от социалните медии.
След това, обмислете дали да предложите лайв чат, входяща телефонна централа или самообслужване чрез база знания. И последно, но не на последно място, може да искате да имате клиентски портал, където клиентите да могат да виждат запитванията си, да пускат въпросите си във форим, да предлагат подобрения и да дават обратна връзка.
LiveAgent е help desk софтуерът с най-много отзиви и най-висок рейтинг в SMB за 2020 г. И с право. Ние предлагаме help desk софтуер от световна класа, който създава безпроблемно преживяване както за екипа, така и за клиентите ви. Опитайте LiveAgent днес с безплатния ни 14-дневен тест период или пробвайте безплатната версия на LiveAgent. Ще се радваме да се присъедините.
Ако търсите най-добрия help desk софтуер с поддръжка за социални медии, задължително трябва да сравните различните възможности. Многоканалният help desk софтуер съдържа много повече от връзки със социалните медии. Въпреки че може да нямате нужда от всички функционалности, е жизненоважно да имате възможността да добавяте каналите докато бизнесът ви расте.
65% от хората на възраст 18-34 смятат, че социалните медии са ефективен инструмент за клиентско обслужване. Microsoft
48% от потребителите очакват отговор на въпроси и оплаквания в социалните медии до 24 часа. Statista
Над 50% от компаниите отчитат, че най-належащият им проблем в клиентското обслужване е “предоставянето на безпроблемно преживяване през множество канали.” Incite Group
57% от клиентите предпочитат да се свързват с компаниите чрез дигитални канали като имейл или социални медии вместо да разговарят с екипа по клиентско обслужване. Ameyo
Приятелски настроените служители и сътрудници клиентско обслужване създават запомнящи се преживявания, заради които клиентите остават лоялни към марката, казват 73% от клиентите.
Създаването на това преживяване може да е лесно ако знаете как. Според Шеп Хайкен, експерт в клиентското обслужване, сътрудниците клиентско обслужване трябва да отговарят навреме, персонализирано и никога да не забравят да задават допълнителни въпроси. Например, ако клиент иска да решите проблема му бързо, питайте колко бързо, за да може да покриете очакванията му.
Помнете, лоялните клиенти повишават възвръщаемостта на инвестициите, защото купуват повече.
Софтуерът за клиентско обслужване в социалните медии на LiveAgent интегрира множество канали за комуникация и ви предлага близо 200 функционалности.
Клиентското обслужване в социалните медии предоставя обслужване на потенциални или настоящи клиенти през социалните медии като Facebook, Instagram или Twitter. Обслужването в социалните медии включва отговори на лични съобщения, коментари и споменавания в рамките на 24 часа.
Най-добрият начин да използвате социалните медии като инструмент за клиентско обслужване е да ги третирате както бихте третирали официално запитване от клиент. Давайте бързи, откровени, учтиви и информирани отговори на всички съобщения, коментари и споменавания.
Софтуерът за клиентско обслужване в социалните медии е част от help desk приложение. Той позволява на сътрудниците ви да отговарят на клиентските запитвания незабавно през единен интерфейс. В резултат от това не е нужно да превключват между отделните платформи, за да отговарят. Софтуерът може да предотврари появата на неудовлетворени и ядосани клиенти, тъй като никога няма да изтървате клиентски запитвания. За да изградите връзки с клиентите си в социалните медии е важно да сте на разположение и да отговаряте бързо. С помощта на софтуер за клиентско обслужване в социалните медии можете да незабавно изградите клиентска лоялност.
LiveAgent се свързва с множество социални медии. Например, когато получите коментар или споменаване в Instagram, ще получите запитване в LiveAgent. Същото се отнася и за Twitter. Освен това можете да свържете Viber и Facebook.
Социалните медии са важни за клиентското обслужване, защото позволяват на бизнесите да взаимодействат с публиката си. Бизнесите могат лесно да държат клиентите си в течение за бъдещи събития, разпродажби или промени. Същевременно клиентите могат да се свързват с бизнесите с въпроси, коментари и опасения. Ако клиентът не получи отговор, няма да се поколебае да се насочи към друг доставчик.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Помощен софтуер за счетоводство и правна индустрия
Реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите са стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е софтуерно решение за подобряване на клиентското преживяване.
Търсите алтернатива на Freshcaller?
Оптимизирайте работата на Вашия екип с хелп деск софтуера LiveAgent, който предлага платени планове с различни характеристики. Получавате стойностна услуга на разумна цена.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни