Какво са CRM услуги?
Управлението на взаимоотношенията с клиентите (CRM) се занимава с обработката на всички взаимоотношения, свързани с комуникацията на компанията с клиента. За внедряване на CRM се използват информационни системи, които обхващат целия процес на продажби от първия контакт с клиента до фактурирането на стоки и услуги.

CRM е предназначена за повишаване на удовлетвореността на клиентите, основно на пренаселените пазари, където този фактор е от първостепенно значение.
Frequently Asked Questions
Какво са CRM услуги?
CRM услугата е технология, която поддържа управлението на отношенията и взаимодействията между компанията и клиентите. Целта й е да подпомага служебните отношенията, така че бизнесът да се развива. CRM е не само система, която помага при управлението на контактите, но и всички останали функции, оказващи влияние върху клиента.
Важни ли са CRM услугите?
CRM е важна, защото подпомага компаниите в развитието на взаимоотношения с клиенти. Благодарение на това марката има по-голям шанс да задържи клиента и да увеличи приходите и печалбата. CRM трябва да се разглежда като стратегия за управление.
Всяка компания ли се нуждае от CRM услуги?
Независимо от размера на фирмата - голяма корпорация или малка компания, CRM услугите са изключително полезни. Наличието на клиентски данни и бизнес данни на едно място значително улеснява работата на цялата компания, прави работата на отделните екипи по-динамична, което се отразява на тяхната ефективност.
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Увеличете продажбите и ефективността на работата с помощта на информационния прозорец на тикета в LiveAgent. Съхранявайте и управлявайте информацията за клиентите си, добавете бележки и полета по свой избор.
Ефективен софтуер за обаждания от изходящ център
Създайте секция за поддръжка на клиенти с LiveAgent - софтуер, който позволява бързо и лесно писане и адаптиране на статии. Достъпен 24/7, без програмиране.
CMS (Система за управление на съдържанието)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграции с други системи и активира докинг чат на прозорец, който подобрява клиентското изживяване. Софтуерът предоставя функция за промъкване на съобщения, която увеличава ефективността на компанията. Инструментите за чат на LiveAgent позволяват на агентите да отговарят по-ефективно на клиентските запитвания. LiveAgent е Service Hub алтернатива с високо качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация.