Какво са CRM услуги?
Управлението на взаимоотношенията с клиентите (CRM) се занимава с обработката на всички взаимоотношения, свързани с комуникацията на компанията с клиента. За внедряване на CRM се използват информационни системи, които обхващат целия процес на продажби от първия контакт с клиента до фактурирането на стоки и услуги.

CRM е предназначена за повишаване на удовлетвореността на клиентите, основно на пренаселените пазари, където този фактор е от първостепенно значение.
Frequently asked questions
Какво са CRM услуги?
CRM услугата е технология, която поддържа управлението на отношенията и взаимодействията между компанията и клиентите. Целта й е да подпомага служебните отношенията, така че бизнесът да се развива. CRM е не само система, която помага при управлението на контактите, но и всички останали функции, оказващи влияние върху клиента.
Важни ли са CRM услугите?
CRM е важна, защото подпомага компаниите в развитието на взаимоотношения с клиенти. Благодарение на това марката има по-голям шанс да задържи клиента и да увеличи приходите и печалбата. CRM трябва да се разглежда като стратегия за управление.
Всяка компания ли се нуждае от CRM услуги?
Независимо от размера на фирмата - голяма корпорация или малка компания, CRM услугите са изключително полезни. Наличието на клиентски данни и бизнес данни на едно място значително улеснява работата на цялата компания, прави работата на отделните екипи по-динамична, което се отразява на тяхната ефективност.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Тикет/Информация за клиента (CRM)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага популярни решения като VoIP телефонни системи, система за управление на оплаквания и много други. Компанията има награди и сертификати, отзиви от клиенти и партньорска програма. Можете да се свържете с продажбите за демонстрация и да се абонирате за бюлетина, за да получавате последните новини за обновление и намаления.
Управление за обслужването на клиенти
CRM е ключова стратегия за управление на взаимоотношенията с клиентите и е свързана със софтуер за управление на бизнес отношения. В LiveAgent можете да съхранявате клиентски данни и да създавате персонализирани контактни полета. Използването на софтуер за кол център може да подобри клиентското обслужване и организацията на работата в компанията.
Текстът обръща внимание на важността на клиентското обслужване и описва клиентски ориентираната маркетингова стратегия, която включва действия и инструменти, фокусирани върху нуждите и очакванията на клиентите. За това е необходимо да се провежда анализ на постигнатите резултати и да се измерва удовлетвореността на клиентите. Осигуряването на впечатления на клиентите и обслужването им трябва да бъде подробно и многоканално с възможност за автоматизация на дейностите.