Какво са CRM услуги?
Управлението на взаимоотношенията с клиентите (CRM) се занимава с обработката на всички взаимоотношения, свързани с комуникацията на компанията с клиента. За внедряване на CRM се използват информационни системи, които обхващат целия процес на продажби от първия контакт с клиента до фактурирането на стоки и услуги.
![](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/56ce2ebe30f479fe11348b920dc5db5a/crm_service.jpg)
CRM е предназначена за повишаване на удовлетвореността на клиентите, основно на пренаселените пазари, където този фактор е от първостепенно значение.
Frequently Asked Questions
Какво са CRM услуги?
CRM услугата е технология, която поддържа управлението на отношенията и взаимодействията между компанията и клиентите. Целта й е да подпомага служебните отношенията, така че бизнесът да се развива. CRM е не само система, която помага при управлението на контактите, но и всички останали функции, оказващи влияние върху клиента.
Важни ли са CRM услугите?
CRM е важна, защото подпомага компаниите в развитието на взаимоотношения с клиенти. Благодарение на това марката има по-голям шанс да задържи клиента и да увеличи приходите и печалбата. CRM трябва да се разглежда като стратегия за управление.
Всяка компания ли се нуждае от CRM услуги?
Независимо от размера на фирмата - голяма корпорация или малка компания, CRM услугите са изключително полезни. Наличието на клиентски данни и бизнес данни на едно място значително улеснява работата на цялата компания, прави работата на отделните екипи по-динамична, което се отразява на тяхната ефективност.