Какво е CRM софтуер?
CRM софтуерът е специален тип софтуер, който е предназначен за управление на бизнес отношения. Тя позволява на потребителите да съхраняват и организират всяка информация и запис, свързани с клиенти, напр. техните контакти, поръчки, интереси и много други. Той също така помага при проследяване на потенциални клиенти, договори, поддръжка на клиенти или управление на активи или ресурси.
В LiveAgent можете да съхранявате данни за клиенти в полето за информация за контакт или да интегрирате CRM инструменти във вашия LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Какво е CRM софтуер?
CRM софтуерът е платформа, която позволява контакт с различни отдели в компанията. Благодарение на това всеки служител на компанията има лесен достъп до данни, независимо дали работи в екипа за обслужване на клиенти, в маркетинга или продажбите.
Какви са задължителните характеристики на CRM софтуера?
CRM софтуерът е платформа, която позволява контакт с различни отдели в компанията. Благодарение на това всеки служител на компанията има лесен достъп до данни, независимо дали работи в екипа за обслужване на клиенти, в маркетинга или продажбите.
Какви са най-добрите практики за използване на CRM софтуер?
Най-добрите практики за използване на CRM софтуер включват избора на подходящия софтуер. CRM трябва да отговаря най-добре на нуждите на фирмата. Друг важен момент е обучението на служителите. Ефективният служител в дадена CRM система ще бъде по-ефективен и ще се чувства уверен. Също така е добре да се установят правила за действие и сътрудничество, така че всеки служител да има яснота. CRM също е възможност за автоматизация, така че е важно да се използва добре в моментите, които са необходими. Уверете се също, че всички необходими данни и информация са в CRM.
Expert note
CRM софтуерът помага за управление на взаимоотношенията с клиентите и подобряване на бизнеса. Важно е да се използва добре и да има всички необходими данни и информация.

Тикет/Информация за клиента (CRM)
Увеличете продажбите и ефективността на работата с помощта на информационния прозорец на тикета в LiveAgent. Съхранявайте и управлявайте информацията за клиентите си, добавете бележки и полета по свой избор.
Ефективен софтуер за обаждания от изходящ център
Създайте секция за поддръжка на клиенти с LiveAgent - софтуер, който позволява бързо и лесно писане и адаптиране на статии. Достъпен 24/7, без програмиране.
CMS (Система за управление на съдържанието)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграции с други системи и активира докинг чат на прозорец, който подобрява клиентското изживяване. Софтуерът предоставя функция за промъкване на съобщения, която увеличава ефективността на компанията. Инструментите за чат на LiveAgent позволяват на агентите да отговарят по-ефективно на клиентските запитвания. LiveAgent е Service Hub алтернатива с високо качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация.