Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM софтуер

Какво е CRM софтуер?

CRM софтуерът е специален тип софтуер, който е предназначен за управление на бизнес отношения. Тя позволява на потребителите да съхраняват и организират всяка информация и запис, свързани с клиенти, напр. техните контакти, поръчки, интереси и много други. Той също така помага при проследяване на потенциални клиенти, договори, поддръжка на клиенти или управление на активи или ресурси.

В LiveAgent можете да съхранявате данни за клиенти в полето за информация за контакт или да интегрирате CRM инструменти във вашия LiveAgent.

CRM софтуер
Управление на отношенията с клиенти – векторна илюстрация

Често задавани въпроси

Какво е CRM софтуер?

CRM софтуерът е платформа, която позволява контакт с различни отдели в компанията. Благодарение на това всеки служител на компанията има лесен достъп до данни, независимо дали работи в екипа за обслужване на клиенти, в маркетинга или продажбите.

Какви са задължителните характеристики на CRM софтуера?

CRM софтуерът е платформа, която позволява контакт с различни отдели в компанията. Благодарение на това всеки служител на компанията има лесен достъп до данни, независимо дали работи в екипа за обслужване на клиенти, в маркетинга или продажбите.

Какви са най-добрите практики за използване на CRM софтуер?

Най-добрите практики за използване на CRM софтуер включват избора на подходящия софтуер. CRM трябва да отговаря най-добре на нуждите на фирмата. Друг важен момент е обучението на служителите. Ефективният служител в дадена CRM система ще бъде по-ефективен и ще се чувства уверен. Също така е добре да се установят правила за действие и сътрудничество, така че всеки служител да има яснота. CRM също е възможност за автоматизация, така че е важно да се използва добре в моментите, които са необходими. Уверете се също, че всички необходими данни и информация са в CRM.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо