Какво е CRM софтуер?
CRM софтуерът е специален тип софтуер, който е предназначен за управление на бизнес отношения. Тя позволява на потребителите да съхраняват и организират всяка информация и запис, свързани с клиенти, напр. техните контакти, поръчки, интереси и много други. Той също така помага при проследяване на потенциални клиенти, договори, поддръжка на клиенти или управление на активи или ресурси.
В LiveAgent можете да съхранявате данни за клиенти в полето за информация за контакт или да интегрирате CRM инструменти във вашия LiveAgent.

Frequently asked questions
Какво е CRM софтуер?
CRM софтуерът е платформа, която позволява контакт с различни отдели в компанията. Благодарение на това всеки служител на компанията има лесен достъп до данни, независимо дали работи в екипа за обслужване на клиенти, в маркетинга или продажбите.
Какви са задължителните характеристики на CRM софтуера?
CRM софтуерът е платформа, която позволява контакт с различни отдели в компанията. Благодарение на това всеки служител на компанията има лесен достъп до данни, независимо дали работи в екипа за обслужване на клиенти, в маркетинга или продажбите.
Какви са най-добрите практики за използване на CRM софтуер?
Най-добрите практики за използване на CRM софтуер включват избора на подходящия софтуер. CRM трябва да отговаря най-добре на нуждите на фирмата. Друг важен момент е обучението на служителите. Ефективният служител в дадена CRM система ще бъде по-ефективен и ще се чувства уверен. Също така е добре да се установят правила за действие и сътрудничество, така че всеки служител да има яснота. CRM също е възможност за автоматизация, така че е важно да се използва добре в моментите, които са необходими. Уверете се също, че всички необходими данни и информация са в CRM.
Expert note
CRM софтуерът помага за управление на взаимоотношенията с клиентите и подобряване на бизнеса. Важно е да се използва добре и да има всички необходими данни и информация.

Тикет/Информация за клиента (CRM)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага популярни решения като VoIP телефонни системи, система за управление на оплаквания и много други. Компанията има награди и сертификати, отзиви от клиенти и партньорска програма. Можете да се свържете с продажбите за демонстрация и да се абонирате за бюлетина, за да получавате последните новини за обновление и намаления.
LiveAgent е система за управление на съдържанието с мощни функции за онлайн магазини, включително чат на живо, автоматизация и многоезичност. Тя предлага интеграции с различни приложения и имейл профили, като също така предоставя безплатен пробен период от 14 дни и поддръжка за докинг чат на прозореца. Това решение е идеална алтернатива на Hubspot Service Hub и предлага безплатен пробен период от 14 дни.
LiveAgent е предимство пред Kayako и осигурява бързо и ефективно обслужване на клиентите. Мнозина от потребителите го характеризират като страхотен инструмент за комуникация и средство за подобряване на продажбите и удовлетвореността на клиентите. LiveAgent помага да се категоризират тикетите и да се проследи какво най-много се нуждаят клиентите. Въпреки по-високите цени, LiveAgent е предпочитан пред други решения.