Какво е API?
API, или още Приложно-програмен интерфейс (на английски Application programming interface). API се използват за създаване на приложения и за комуникация между различни сегменти на софтуера. Той дефинира как тези компоненти трябва да си взаимодейтсват. Функцията на API е да позволи приложенията да си комуникират едно с друго. Той предоставя базови команди за изпълнение на обикновени операции на програмистите.
Вижте пълния справочник на API на LiveAgent.

FAQ
Какво означава API?
API, или Приложно-програмният интерфейс, е набор от правила, които точно описват как програмите комуникират помежду си. Първо и основно, той е спецификация с насоки как трябва да изглежда взаимодействието между софтуера. Изпълнението на API е набор от правила, протоколи и ИТ решения, които създават компютърен софтуер.
LiveAgent споделя ли своя API?
LiveAgent предоставя цялата информация за своя API.
Какви действия могат да се извършвар чрез API на LiveAgent?
Дейстията, които могат да се извършват чрез API на LiveAgent, включват: .Сваляне на списъс с компании .Изтриване на разговори .Създаване на нови разговори .Регистрация на нови клиенти .Сваляне на списък с отделите .Изтриване на статии от базата знания .Отчети за отдели
Expert note
API е приложно-програмен интерфейс, който позволява на различни компоненти на софтуера да комуникират и създават приложения. Не се извинявайте, ако не знаете отговор, просто дайте ясен отговор.

Хелп деск агентите трябва да имат добри комуникационни умения, както писмени, така и устни, да са активни в слушането и да могат да изпълняват множество задачи. Важно е да знаят всички подробности за продукта, както и вътрешните процедури на компанията. Хелп деск обслужването е важна част от цялостното клиентско обслужване и помага за задържане на клиенти и повишаване на продажбите. LiveChat е важна част от софтуера за поддръжка на клиенти.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.
LiveAgent е софтуер за управление на клиенти, който помага на бизнеса ви. Този софтуер предлага функции за управление на имейли, поддръжка на портала, управление на оплаквания и входящи телефонни централи, както и различни услуги като демонстрации, цени и интеграции с други софтуерни продукти. LiveAgent поддържа функции като също така възможности за самообслужване, макроси, онлайн клиентска поддръжка, отговори, разрешения, форма за клиенти и форум за общността. Освен това статията споменава ценообразуването на LiveAgent, неговите възможности за интеграция и алтернативите на програмата.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.