Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Чат за електронна търговия и услуги

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Безброй членове на обществеността напредват към дигитално израстване с бърза скорост, което увеличи броя на потребителите в интернет и онлайн пазаруването. Светът на електронната търговия се превърна в един от най-бързите и популярни избори за покупка и продажба на продукти през интернет.

С това дойде и по-големия брой опасения не само как да привлечем, конвертираме и стимулираме продажбите, как да намалим степента на отпадане в бизнеса с електронна търговия, но и как да предоставим персонално обслужване чрез неперсонализиран посредник. Live чатът представлява решението за успех с клиента и инвестиционната полза за интернет базиран бизнес.

Функция за чат в реално време в тикетинг системата - LiveAgent
Пример за чат прозорец

Какво е Live чат обслужване?

Казано по-просто,live чатът е малък прозорец, активиращ се чрез щракване върху бутон за чат , вграден в уебсайта. По-подробният отговор е, че е част от комплексен help desk софтуер и едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия и неговите клиенти.

Чрез интегриране на приспособление за Live чат в уебсайта на Вашия онлайн магазин, Вашите чат оператори ще могат да предоставят светкавично бърза поддръжка на клиенти, на всеки потенциален или редовен купувач и да ги преведат през различните точки към продажбата.

Как се справя live чатът спрямо телефона и електронната поща?

Live чатът представлява алтернатива на традиционните канали за комуникация и изпъква с няколко значителни ползи.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Когато клиентите преглеждат уебсайта Ви, проверяват най-новите оферти и интересът им е на върха си, последното нещо, което искате е да им създадете неудобство и потенциално да загубите продажбата поради невъзможността да предложите навременна помощ. Това е еквивалентно на влизане в традиционен магазин за търговия на дребно и неспособност да се намери отзивчив служител.

Използването на live чат е удобен избор за изпращане на незабавни съобщения, които изискват възможно най-малко усилия от клиента, който се нуждае от помощ, тъй като той не е принуден да прекъсва ангажимента си, налагайки се да се свърже по телефона или да изпрати имейл.

В сравнение с телефона и имейла, това е евтина платформа за поддръжка, тъй като един служител може да обработва множество чатове едновременно, намалявайки средното време за изчакване. Администраторите могат да настроят броя на едновременните чатове за всеки сътрудник поотделно. Това ще гарантира, че персоналът не е претоварен и клиентите получават най-доброто обслужване.

Колко важен е live чатът за електронната търговия?

За всеки магазин, онлайн или традиционен, първото впечатление е от решаващо значение. Атрактивният дизайн, тема и лого са съществени части от имиджа на бранда на интернет магазина и онлайн присъствието. Но след като потенциалните клиенти попаднат на Вашия уебсайт, шансовете ви за продажба са значително по-малки, без подходящото обслужване на клиенти.

Периодът на внимание на онлайн купувача е сравнително кратък – около 5 до 10 минути.

За да предотвратите изоставянето на количката в такъв малък прозорец от време, чат операторите могат да създадат перспективи чрез персонализирани поздрави под формата наактивни чат покани.

Също като другите чат функции, това е pop-up съобщение, което можете да променяте и настроите да се появява на уебсайта след определено време, което клиентът е прекарал, разглеждайки. Другата функция, която служителите могат да използват е да набелязват определени клиенти или страници, например, при процеса на финализиране.

Галерия с чат покани в чат софтуера - LiveAgent

Live чатът е полезен не само когато става въпрос за кръстосани продажби, но също и за надграждане на продажбата. По време на чат сесията сътрудниците могат да презентират най-новите продукти или да препоръчват премиум версии, съобразени с интереса на купувача. Това превръща live чата на живо от инструмент за поддръжка в мощен маркетингов takyw – всичко в едно.

Общ изглед на чата е чудесна функция, която може да задълбочи връзката между сътрудниците и клиентите. Той позволява на служителите да наблюдават броя на посетителите, чакащите на опашка, техните URL адреси, местоположение или поведение. С ясен поглед към настоящите онлайн клиенти, сътрудниците могат да се свържат и уверено да се справят с всеки разговор в чата и да осигурят персонализирано изживяване.

Уебсайт мониторинг-общ преглед на чата
Пример за общ преглед на чата

Чрез взаимодействия в чата можете да изградите своя набор от CRM данни. Ако сте малък бизнес, който започва да съставя списък с клиенти, може да помислите за внедряване на предварителна чат форма . Клиентите са готови да споделят личната си информация в замяна на по-целенасочено и удовлетворяващо пазаруване. Предварителната чат форма е лесна за настройка. След като създадете Вашия бутон за чат, щракнете върху квадратчето : „Заявете информация чрез формуляр за предварителен чат“. От този момент нататък, всеки път, когато бутонът е активиран, формулярът ще подкани клиентите да споделят своите данни.

Чат за електронна търговия и услуги
Как да настроите предварителна форма

Въпреки че live чатът е фантастично средство за преобразуване на продажби, той също е безценен при тактиките за задържане. Като част от стратегия за поддръжка на всички канали , бизнесът може да задържи средно 89% от своите клиенти </ a >>.

Няма работно време за онлайн пазаруването. Клиентите очакват да бъдат обслужени 24/7. Логично, това невинаги е възможно. За да осигури всички клиенти, LiveAgent Chat им дава възможност да изпращат съобщения чрез формуляри за контакт . Веднага след като екипът за поддръжка или конкретен служител се върнат онлайн, те ще се свържат с тях.

Функция за контактна форма в чат софтуера - LiveAgent
Пример за контактна форма

Всички Live чат функции се персонализират и има възможност да въведете Вашия CSS код, за да отговарят на имиджа на Вашия бранд.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Try LiveAgent

Как сътрудниците трябва да се справят с чат сесиите за електронна търговия?

Communication is at the heart of e-commerce and community.

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Онлайн пазаруването е утвърдено като начин за извършване на търговия през интернет. Квалифицираните и знаещи live чат сътрудници помагат да се създаде идеално онлайн изживяване на клиентите.

Да бъдеш сътрудник за Live чат на онлайн магазин се различава от стандартния персонал за продажби на дребно, видно от набора от умения и етикет .

  • Задоволителни компютърни умения
  • Превъзходна граматика
  • Възможност за изпълнение на много задачи едновременно
  • Да е наясно с бизнеса и продуктите му
  • Бързо мислене
  • Отлични комуникационни умения
  • Професионализъм и учтивост

Чатът на живо предоставя на сътрудниците ценен набор от функции. Използването им позволява реагират на клиентите бързо и ефективно.

  • Универсална пощенска кутия: Всяка чат сесия се конвертира в тикет и се запаметява вуниверсална, споделена пощенска кутия. Всеки служител с достъп може да потърси и извади профил на всеки клиент или история с предишни действия.
Чат за електронна търговия и услуги
Пример за универсална пощенска кутия (кликнете, за да увеличите)
  • Шаблонните и предварително дефинирани отговори : Значителен фактор за висок процент на отказите на клиенти е трудността при получаване на отговори на често задавани въпроси, особено по време на фазата на плащане. Независимо дали става въпрос за такси за доставка или политика за връщане, шаблонните и предварително дефинираните отговори могат да бъдат изготвени и персонализирани в очакване на често срещаните въпроси на клиентите.
  • Преглед на въвеждане в реално време: Допълнителна,но много полезна функция за служители, които предпочитат да са крачка пред клиентите. Сътрудникът може да наблюдава какво въвежда клиента и да подготви отговора си към него още преди той да е натиснал “Изпрати”.
Real time typing
Пример за преглед на въвеждане в реално време (кликнете, а да увеличите)
  • Чат разпределение: Трансфера на чатове към свободните сътрудници и автоматичното им насочване чрез предварително зададени опции – случайно възлагане, позвъни на всички и максимален капацитет. Тази функция гарантира справедливото разпределение на работата между сътрудниците и позитивното отношение в услуга на клиента.
Чат разпределение
Пример за чат разпределение (кликнете, за да увеличите)
  • Последваща анкета : Позволете на купувачите да предоставят обратна връзка за чат сесия,за преглед на продукт или оценка за ефективността на служителя. Положителните отзиви на клиенти след това могат да бъдат използвани като социално доказателство и публикувани на уебсайта, като препоръки. Като алтернатива, събраните данни могат да се използват за създаване на съдържание в раздел често задавани въпроси или в блог. Също така това може да разкрие неотчетени преди това проблеми с навигацията в уебсайта, които помагат за оптимизирането му и за мобилни устройства.
Оценка на сътрудниците
Пример за оценка на сътрудниците (кликнете, за да увеличите)

За да тества скоростта, с която пишат, LiveAgent кани служителите да пробват тест а въвеждане директно на уебсайта на LiveAgent.

Чат за електронна търговия и услуги
Безплатен тест за въвеждане

Ако искате да видите списъка с всички налични live чат функции и да научите повече в детайли, насочете се към нашатастраница с функции.

Как да интегрирате Live чат на Вашия уебсайт?

Интеграцията на бутона за live чат не може да бъде по-лесна. Единственото изискване е да копирате и поставите кратък HTML код от профила Ви в LiveAgent на Вашия уебсайт и готово. Без необходимост от инсталиране на допълнителен софтуер, носвързването с трети софтуер или приложение се поддържа.

Много онлайн магазини се управляват чрез приложението Shopify, и софтуерът за чат LiveAgent е разработен за безпроблемнa интеграция и мисъл за процеса на миграция.

https://www.youtube.com/watch?v=q90Xsb-Yjck

Какви са функциите за сигурност на Live чата?

Загрижеността за сигурността е водеща през цялото време. Защитата на данните и на акаунта, поверителността са основни теми за всеки, който управлява и ръководи бизнеса си онлайн. LiveAgent не е по-различен. Ето някои от най-добрите функции за сигурност .

База знания

Ако искате да научите повече, насочете се към нашата база знания за допълнителна информация.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Try LiveAgent

Щастливите клиентите са най-добрите клиенти

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Значки

Ако искате да видите всички налични планове, вижте нашатастраница с ценови предложения.

FAQ

What is live chat software support?

Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.

How live chat performs in comparison to phone and email?

Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.

How important is live chat for the e-commerce industry?

Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.

How should agents handle e-commerce chat sessions?

Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо