Кой е текущ потребител?
Последният агент, който актуализира тикет, също се нарича текущ потребител. Нормално е текущият потребител да не е същият представител на клиента, който е бил назначен за тикет преди това. Когато тикетът се актуализира, текущият потребител също става различен.
Frequently Asked Questions
Какво означава терминът "текущ потребител"?
Текущият потребител е агентът, който последно актуализира тикета. Не е задължително агентът да е назначен към тикета. В момента, в който тикетът се актуализира от друг агент, текущият потребител се променя.
Как можете да проверите текущия потребител в LiveAgent?
За да проверите кой е текущият потребител за даден тикет, отидете на панела в LiveAgent. Там до списъка с отделни тикети ще намерите информация за настоящите потребители. Можете да следите историята редовно.
Можете ли да редактирате текущите потребители в LiveAgent?
Ако имате достъп до даден тикет и можете да го редактирате, можете да промените текущия потребител. Когато редактирате даден тикет, вие ставате текущият потребител. Тази функция ви помага да определите кой е направил последните промени във вашия тикет.
След като приключите с четенето на текущата страница, може да се интересувате от статията за интерфейс на агент, където ще научите какво представлява и какви функции предлага. Това ще ви помогне да разберете как да използвате интерфейса за подобряване на вашето клиентско обслужване.
Също така, препоръчваме да разгледате и статията за статус на тикета, за да разберете какво представляват различните статуси и как те влияят на обработката на клиентските запитвания. Тази информация ще бъде полезна за ефективното управление на вашите тикети.
Ако ви интересува поддръжка чрез чат, прочетете повече в статията за поддръжка чрез чат, където ще научите как да предоставяте бързи и ефективни отговори на своите клиенти. Това ще подобри цялостното обслужване и удовлетвореност на клиентите.
И накрая, ако използвате iOS устройства, може да ви бъде полезна статията за iOS приложението, където ще намерите информация за основните му функции и как да го изтеглите. Това ще ви позволи да управлявате клиентските заявки директно от вашето устройство.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!