Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Статус на тикета

Какво представлява статусът на тикетите?

Статусът на тикета се нарича и фаза на тикета. В процеса на обработка тикетите могат да получават различни статуси: “Нов”, “Отворен”, “Отговорен”, “Приключен” и “Отложен”.

– Нов тикет: това е тикет, на който му предстои отваряне и обработване

– Отговорен тикет: след като отговорите на клиента в тикета, статусът му се променя на “Отговорен”

– Отворен тикет: ако клиентът отговори на вашия отговор в тикета, статусът му се променя на “Отворен”

– Отложен тикет: ако отложите обработката на тикета, той бива маркиран кат “Отложен”

– Приключен тикет: когато тикетът достигне до последния етап на обработката си, той бива маркиран като “Приключен”

Тикетите със статуси “Нов” и “Отворен” са най-важни, тъй като трябва да бъдат обработени първи. Системата на LiveAgent автоматично отделя тези тикети и ги сортира в зависимост от приоритета им.

Статус на тикета

Често задавани въпроси

Какво представлява статусът на тикета?

Статусът на тикета представлява всяка една фаза, през която той преминава по време на жизнения си цикъл. Статусите на тикетите в процеса на работа са следните: "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" и "Отложен".

 

За какво се използва статусът на тикета?

Статусът на тикета ви позволява да прецените на на какъв етап от обработката се намира дадено клиентско запитване към определен момент. Дали е било отворено, обработено, дали изчаква отговор, тъй като сътрудникът се нуждае от повече информация.

 

Как можете да проверите статуса на тикетите в LiveAgent?

В системата на LiveAgent можете да следите статуса на тикетите в раздела "Тикети". Можете да видите статуса на всеки един тикет.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо