Какво представлява статусът на тикетите?
Статусът на тикета се нарича и фаза на тикета. В процеса на обработка тикетите могат да получават различни статуси: “Нов”, “Отворен”, “Отговорен”, “Приключен” и “Отложен”.
– Нов тикет: това е тикет, на който му предстои отваряне и обработване
– Отговорен тикет: след като отговорите на клиента в тикета, статусът му се променя на “Отговорен”
– Отворен тикет: ако клиентът отговори на вашия отговор в тикета, статусът му се променя на “Отворен”
– Отложен тикет: ако отложите обработката на тикета, той бива маркиран кат “Отложен”
– Приключен тикет: когато тикетът достигне до последния етап на обработката си, той бива маркиран като “Приключен”
Тикетите със статуси “Нов” и “Отворен” са най-важни, тъй като трябва да бъдат обработени първи. Системата на LiveAgent автоматично отделя тези тикети и ги сортира в зависимост от приоритета им.
Frequently Asked Questions
Какво представлява статусът на тикета?
Статусът на тикета представлява всяка една фаза, през която той преминава по време на жизнения си цикъл. Статусите на тикетите в процеса на работа са следните: "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" и "Отложен".
За какво се използва статусът на тикета?
Статусът на тикета ви позволява да прецените на на какъв етап от обработката се намира дадено клиентско запитване към определен момент. Дали е било отворено, обработено, дали изчаква отговор, тъй като сътрудникът се нуждае от повече информация.
Как можете да проверите статуса на тикетите в LiveAgent?
В системата на LiveAgent можете да следите статуса на тикетите в раздела "Тикети". Можете да видите статуса на всеки един тикет.
Expert’s note
Статусът на тикета отразява фазата на обработка на проблема. Тикетите могат да имат статуси като Нов, Отворен, Отговорен, Приключен и Отложен.
Център за обслужване на клиенти
Центърът за обслужване на клиенти, известен още като контактен център е специфична част от организацията. Състои се от специалисти обслужване на клиенти.
Отзиви за обслужване на клиенти
Обслужването на клиенти е на тяхно разположение, за да им помогне. От клиента зависи добър или лош ще бъде прегледът. Отзивите могат да бъдат различни.
Текстът предлага различни шаблони за имейли, свързани с маркетинга, включително покана за препоръки и продажба на студен контакт. Шаблоните могат да бъдат използвани за подобряване на клиентските отношения и възвръщаемостта на инвестициите. Въпреки наличието на много други маркетингови канали, имейл маркетингът е най-ефективният, като може да предизвика до 4400% възвръщаемост на инвестицията. Успехът на имейл маркетинга зависи от това как го използвате във вашата стратегия за дигитален маркетинг. Текстът предлага и софтуерни решения, включително LiveAgent, които могат да помогнат за управлението на клиентските отношения.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с функции за демонстрация, цени, интеграции и алтернативи. Рефералният маркетинг и онлайн чат са стратегии за подобряване на обслужването. Глобалният пазар на кол центрове се очаква да достигне $481 милиарда до 2024. Необходими са умения за комуникация, организация, решаване на проблеми и съпричастност.