Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Клиентски опит

Какво представлява клиентския опит?

Всички взаимодействия, които клиентите имат с компания и нейните услуги / продукти се наричат клиентски опит или CX с други думи. То започва когато клиентът започне да се занимава с компания.

CX има за цел на осигури ефективно, използваемо и удовлетворяващо преживяване. Основният фактор е да го предоставите на всеки клиент, всеки път и навсякъде. Става върпос надвишаване на очакванията на клиентите, помощ за тях и грижа за клиентите. Това е като партньорство за всяко изживяване оказва влияние върху него. Инвестирайте в CX и това ще увеличи Вашите продажби и проходи.

Every contact we have with the customer influences whether they will come back. We have to be great every time or we'll lose them.

Author Kevin Stritz

Какви са предимствата от добрия клиентски опит?

  • Лоялни клиенти
  • Нови клиенти
  • По-високи приходи
  • Ангажираност на клиентите
  • Задържане на клиентите

Защо опитът на клиентите е толкова важен?

Според Harvard Business Reviews, клиентският опит никога не е бил по-важен. Проучването показва, че клиентът, който е имал добър CX, вероятно ще похарчи 140% повече. Това е в сравнение с този, който е имал лош CX. Инвестирането във Вашия CX е по-евтино за бизнесът Ви в дългосрочен план. Причината е, че един нещастен клиент изисква повече, за да реши недоволството си.

Друг факт, споменат в проучването на бизнес отзиви в Харвард е лоялността на клиентите. Той показа, че добрият CX дава 74% шанс за задържане на клиент през следващата година. Лошият CX оставя компанията 43% да задържи клиента през следващата година.

Как да подобрите опитът на Вашето CX with с помощта на софтуер за клиентско обслужване?

Софтуер за обслужване на клиенти, като LiveAgent, осигурява бърза и ефективна възможност за комуникация с клиентите. Представителите на клиентите могат да работят в рамките на един софтуер. LiveAgent дава възможност за комуникация с клиенти от множество канали.

Функции на LiveAgent, които подобряват CX:

Научете повече за всички LiveAgent характеристики.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer experience with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Често задавани въпроси

Какво означава терминът клиентски опит?

Клиентски опит (или CX) се отнася до всички взаимодействия между клиент и компания. То включва както опит, свързан с техническаъа страна, така и опит, които е свързан с контант с представител на дадена марка т.е обслужване на клиенти.

Какви са стълбовете на клиентския опит?

Има шест основни стълба на клиентският опит. Първият персонализирането, тоест фокусирането върху клиента, за да се създаде емоционална връзка с него. Вторият стълб е честността, която се основава на взаимно доверие. Третият стълб са очакванията. Въпросът тук е да сте на ясно какво очакват клиентите и какво да направят, за да ги надхвърлят. Друга фондация поема отговорност за намиране на решение на проблема. Следващата точка е възможността за максимално опростяване на обслужването на клиентите, за което клиентър трябва да отдели възможно най-малко време и усилия. Последният стълб е съпричастност , т.е създаване на издивидуални взаймоотношения с клиентите въз основа на контекста на ситуацията.

Как да подобрим клиентския опит?

За да подобрите опитът на клиентите, първо е нужно да разберете клиента, да се поставите на негово място и да разберете какво може да се подобри. Също толкова важен е момента с отличното обслужване, което ще Ви позволи ефективно да разрешите проблемите на клиентите, а също ще Ви даде възможност да ги слушате в реално време. Разчитането на редовна обратна връзка с клиентите е начин на подобрите Вашия опит.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо