Кой е посланик на марката?
Един от начините да привлечете редовни клиенти е като наемете хора, които да бъдат посланици на марката. Тези хора или клиенти говорят позитивно и привлекателно за марка или продукт. Те препоръчват продукт или услуга на други хора. Посланик на марката може да бъде известен човек или някой с широки познания за марката. Те вярват в продукта или услугата, която промотират и рекламират от уста на уста. Това е перфектен начин да създадете връзки с клиентите, които са от изключителна важност.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.