Кой е посланик на марката?
Един от начините да привлечете редовни клиенти е като наемете хора, които да бъдат посланици на марката. Тези хора или клиенти говорят позитивно и привлекателно за марка или продукт. Те препоръчват продукт или услуга на други хора. Посланик на марката може да бъде известен човек или някой с широки познания за марката. Те вярват в продукта или услугата, която промотират и рекламират от уста на уста. Това е перфектен начин да създадете връзки с клиентите, които са от изключителна важност.
Expert note
Посланикът на марката ще ви помогне да привлечете и задържите редовните клиенти, като говори позитивно и привлекателно за марката или продукта.

Как да превърнете нещастните клиенти в адвокати на марката
Привличане на лоялни клиенти и изграждане на маркетингова стратегия.
Ориентирана към клиента услуга
Подобрете ориентацията към клиентите чрез ABM маркетинг и събиране на клиентска обратна връзка. Комуникационният и обучителен процес са от съществено значение за успешното клиентско обслужване. Препоръчването и наградите също помагат за изграждане на лоялността на клиентите.