Кой е посланик на марката?
Един от начините да привлечете редовни клиенти е като наемете хора, които да бъдат посланици на марката. Тези хора или клиенти говорят позитивно и привлекателно за марка или продукт. Те препоръчват продукт или услуга на други хора. Посланик на марката може да бъде известен човек или някой с широки познания за марката. Те вярват в продукта или услугата, която промотират и рекламират от уста на уста. Това е перфектен начин да създадете връзки с клиентите, които са от изключителна важност.
Expert’s note
Посланикът на марката ще ви помогне да привлечете и задържите редовните клиенти, като говори позитивно и привлекателно за марката или продукта.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.