Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблони за ново споменаване на бранда

Имейл шаблони за ново споменаване на бранда

Когато хората говорят добро за компанията ви и тя бива споменавана от ренoмиран външен източник, като медия или експерт в сферата, можете да се гордеете с това. Този тип медийно внимание обикновено показва, че бизнесът ви разцъфтява и че света на бизнеса оценява дейността ви. Този тип признание може да ви помогне да направите бранда си разпознаваем и да ви позиционира сред лидерите в сферата ви в очите на потенциалните ви клиенти и абонати.

Можете също така да използвате споменаванията на бранда, за да изградите доверия в съществуващите клиенти или потребители. Но за да извлечете ползи от положителните препратки към компанията ви, трябва първо да кажете за тях. Един от най-добрите методи да информирате клиентите си за ново споменаване е да изпратите имейл, който ги уведомява за него и ги информира къде да прочетат въпросното съдържание.

Понякога може един от продуктите или услугите ви да са обсъждани в съществуващи статии, но линкът към сайта ви да е неправилен или да липсва, или текстът към линка да не е подходящ. Това понижава въздействието от споменаването на бранда ви, защото ще привлече по-малко трафик отколкото ако линкът е правилен. В този случай трябва учтиво да помолите автора да актуализира споменаването с нещо, което вие сте предложили.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте шаблони за имейли в LiveAgent

Различните видове имейли за ново споменаване на бранда

Има няколко различни вида имейли за ново споменаване на бранда, които все пак са много близки. Може да се наложи да изпратите само един от тях, в зависимост от обстоятелсвата. Те служат за:

  • Да информирате клиентите си за споменаване на бранда – разпространете информацията, че сте били споменати в добра светлина от авторитетен източник, сред съществуващите си клиенти, за да изградите доверие
  • Да поискате линк към сайта си от организацията, която ви е споменала – благодарете на външния източник, че е споменато името ви, но също така помолете да добавят опция да препратят читателите към сайта ви чрез линк
  • Да предложите промяна в линка или текста към линка – уточнете конкретна страница, към която бихте искали да се препращат читателите или предложете по-подходяща формулировка в споменаването

“Относно” на имейли за ново споменаване на бранда

  • Вижте информацията за нас в новия(новата) [статия/публикация в блог/друго съдържание] в [име на външния източник]
  • Прочетете още по темата за [обсъжданата тема] на сайта на партньора ни
  • Бихте ли включили линк към [компания] в [заглавие]?
  • Благодарим за споменаването! Бихте могли да добавите този линк…
  • Молба за промяна на текста на връзката, в която сме споменати в [заглавие]
  • Бихте ли обновили линка си към [име на компанията]?

Шаблони за имейли за ново споменаване на бранда

Имейл шаблон за ново споменаване на бранда 1 – информиране на клиентите за съдържанието

Често задавани въпроси

Може ли да включа съдържанието, съдържащо новото споменаване на бранда, в имейл?

Споменаването на бранда ви от напълно независима организация не ви дава правото да използвате цитата само защото се отнася за вашия бизнес. Това всъщност е хубаво, защото да имате безпристрастен позитивен отзив за бранда си от уважаван и авторитетен източник ще ви помогне да изградите доверие както с новите, така и със съществуващите си клиенти. Следователно не може да включите текста, в който сте споменати, освен ако не получите разрешение от собственика му за това. Добра идея е обаче да информирате потребителите си за споменаването с линк към мястото, където могат да прочетат съдържанието, което споменава бизнеса ви.

Когато външни уебсайтове или блогове имат връзки към вашия сайт, това помага да се привлече трафик. Тези линкове подобряват името на бранда ви и повишават разпознаваемостта му сред публика, която се различава от съществуващите ви потребители. Линковете също така помагат за подобряването на оптимизацията за електронни търсачки (SEO), което може да помогне за това сайтът ви да излиза на по-горни позиции в резултатите от търсенето (SERP) в платформи от рода на Google.

Следователно, ако външен източник споменава бранда ви, но не съдържа линк към сайта ви, трябва да се свършете с редактора му и да помолите да добавят към текста линк, пренасочващ към страница по ваш избор. Включили сме шаблон за имейл, който да ви помогне да направите точно това.

Ами ако намеря външен източник, който може или трябва да спомене бранда ми?

Ако прочетете текст, който е публикуван от външен сайт и смятате, че се отнася за вашия бранда, можете да изпратите имейл на автора, за да го питате дали би добавил линк към сайта ви. Ако се опитвате да получите линк в определен високо ценен и авторитетен сайт, може дори да изпратите имейл към компанията, в който да предложите да поправите неработещите линкове, които намерите на уебстраницата им, и да предложите да ги заменят с URL, който споменава вашия бранд.

Need to generate more traffic, and improve engagement?

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Може ли да включа съдържанието, съдържащо новото споменаване на бранда, в имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Не може да включите текста, в който сте споменати, освен ако не получите разрешение от собственика му за това. Добра идея е обаче да информирате потребителите си за споменаването с линк към мястото, където могат да прочетат съдържанието, което споменава бизнеса ви.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да поискам да бъде включена връзка към уебсайта ми към споменаването на бранда?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако прочетете текст, който е публикуван от външен сайт и смятате, че се отнася за бранда ви, можете да изпратите имейл на автора, за да го питате дали би добавил линк към сайта ви. Ако се опитвате да получите линк в определен високо ценен и авторитетен сайт, може дори да изпратите имейл към компанията, в който да предложите да поправите неработещите линкове, които намерите на уебстраницата им, и да предложите да ги заменят с URL, който споменава вашия бранд.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ами ако намеря външен източник, който може или трябва да спомене бранда ми?”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако външен източник споменава бранда ви, но не съдържа линк към сайта ви, трябва да се свършете с редактора му и да помолите да добавят към текста линк, пренасочващ към страница по ваш избор. ” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо